Guest mayalu1

Vis mig din bryllupskage....

56 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hvor er der mange smukke DIY-kager :cheerleader3: Min blev ikke helt som ønsket, men jeg synes, I skal se den alligevel. Alt på den har jeg lavet fra bunden, inkl blomsterne (lavet af kaffefiltre).

/ HeadOverHeels :heart:

post-65988-0-20072100-1379060517_thumb.j

post-65988-0-89900400-1379060527_thumb.j

post-65988-0-30602400-1379060549_thumb.p

Redigeret af HeadOverHeels
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er der mange smukke DIY-kager :cheerleader3: Min blev ikke helt som ønsket, men jeg synes, I skal se den alligevel. Alt på den har jeg lavet fra bunden, inkl blomsterne (lavet af kaffefiltre).

/ HeadOverHeels :heart:

Hvor mange personer var der ca. til i den kage? Min H2B vil nemlig også selv bage, men vi har ikke helt en ide om hvor meget der skal være, når vi bliver ca. 70 gæster.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har lavet denne til nogen venner! Der er en brownie bund og to lyse bunde, med passionsfrugts mousse og chokolademousse, mums!!

Den er overtrukket med fondant, roser og sko er lavet i flower paste. Der er baby sko på, fordi deres søn blev døbt samme dag, så han skulle også have en smule opmærksomhed . Bonus Info: det tog mig 5 TIMER at lave skoene! Det lille C på siden, er for Cornelius :-)

Der var til 40 personer ca, og de har gemt toppen :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lavet denne til nogen venner! Der er en brownie bund og to lyse bunde, med passionsfrugts mousse og chokolademousse, mums!!

Den er overtrukket med fondant, roser og sko er lavet i flower paste. Der er baby sko på, fordi deres søn blev døbt samme dag, så han skulle også have en smule opmærksomhed . Bonus Info: det tog mig 5 TIMER at lave skoene! Det lille C på siden, er for Cornelius :-)

Der var til 40 personer ca, og de har gemt toppen :-)

Hvor store forme har du så brugt til bundene? Bliver jo nødt til at forhør mig, da h2b har bestemt sig for selv at bage, og den ene ring vi har er "kun" 28..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vores kage blev lavet af Kageriet.

Royal: (samme indhold som til Frederik og Marys bryllup)
Flødechokolade konfektbund, flødechokolade mousse lavet på belgiske chokolade.
Fromage lavet med hjemmekogt jordbær/rabarber kompot. Øverst en mandelbund.
En mild smag med fylde.

(Den smagte fantastisk!)

31.jpg

cake2.jpg

cake.jpg

Her er hvad der var tilbage, den var til 60 personer da det så lidt bedre ud, men vi var kun 50 :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er vores bryllupskage :) Jeg har selv lavet den sammen med min søster og svigerinde :) Den har i det hele kostet lige over 1000 kroner, men der er heller ikke sparet på noget med ingredienserne!

Den er til 82 mennesker

Den er meget mere simpel en planen, men den fugtige varme dagen inden brylluppet, gjorde at roserne ikke blev pæne nok! Så de blev droppet :)

:metteholm

24fjryo.png

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

... og her er vores :smiley-eatdrink026: Chokoladebunde, hindbærmousse med chokolade stykker og friske hindbær i! Overtrukket med marcipan og hvid chokolade på siderne.

Leveret af Helsted Bageren i Randers, mums! :smiley-eatdrink026: Blomsterne matchede brudebuketten :)

attachicon.gifKKS_6964-doc str.jpg

attachicon.gifKKS_6965-doc str.jpg

attachicon.gifKKS_7035-doc str.jpg

Hvor ser den bare såååå lækker ud! Er helt vild med designet med de hvide chokolade'plader'!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer