Sign in to follow this  
Followers 0
anitaelise

creme farve i farvetema=creme kjole

10 posts in this topic

hvad for en farve kjole vælger man når farven i temaet er creme? Kommer en hvid kjole til at virke malplaceret?

knus anita

0

Annonce ♥

Hmmm...det tænkte jeg faktisk ikke over da jeg valgte kjole...

...min kjole er champagne farvet, vores farvetema er guld/creme/latte, så det kommer til at passe fint sammen :thumbsupsmileyanim:

Havde jeg valgt en hvis kjole var det nok også gået helt fint - uanset hvad farvetema man vælger, så sniger der sig jo altid hvid ind et eller andet sted...duge, lys, servietter osv.

0

nu du skriver så'en... slår det mig at min kjole faktisk er offwhite og indvitationer mv - duge servietter er Creme....

så Ja det er tilfældet her... men det er bare fordi jeg er mere til råhvid/creme/offwhite :thumbsupsmileyanim:

0

Jeg har ikke fundet kjole endnu. Mit tema er hvidt, vinrød og sølv. Kjolens farve bliver, hvad der passer bedst til mig, så det er ikke sikkert, at det bliver hvid som mit tema.

0

Annonce ♥

Det betyder da ikke noget om kjolenikke "passer" til farvetemaet - vores farve tema er lyst med lidt grønt - og som det ser ud nu bliver min kjole beige-guld ( det hedder farven - den er bronce-farvet) men jeg vælger den kjole jeg vil ha ' så pyt med om den passer til dugen! :):bearhug:

0

Det er vel en smags sag, personligt kan jeg godt lide når tingene passer sammen og er gennemførte i stilen.

Jeg synes sagtens du kan gøre som du skriver. Jeg ville dog ikke tage helt sort på til et meget lyst tema fx. det synes jeg ikke passer sammen i stilen.

0

Jeg fik at vide, både hos feststedet og i brudekjoleforretningen, at farven på dug og kjole skulle passe sammen, for hvis min kjole var creme og dugene hvide, ville min kjole se "beskidt" ud.

0

Hey!

Altså jeg syntes det ville komme til at se lidt ærgeligt ud hvis ikke kjolen har et ivory skær - altså ikke er krid krid hvid..

Jeg er også MEGET pernitten... Se her på Martin og Alexandra.. Huun er i en gylden/creme/ivory kjole hvor han er i hvid skjorte - og man kan tydeligt se forskellen. Ja også på hendes slør og kjole.. I MIN verden er det fy fy :rolleyes:

Anna

post-13167-1201273652.jpg

post-13167-1201273663.jpg

0

Annonce ♥

Sådan noget er jeg fuldstændig ligeglad med!

Min kjole er champagnefarvet, og vi har ikke et rent tema endnu, men bliver det hvid så er det sådan.

Det er for mig vigtigere at kjolen er perfekt frem for at tilpasse det hele temaet.

Knus Nathasia

0

Jeg fik også at vide på feststedet, at det ville være flot hvis jeg valgte ivory duge når nu kjolen også havde den farva. Men min kære kommende skal altså have hvid skjorte på til sin smoking - så så meget synes jeg altså ikke det betyder.

Havde feststedet kun haft hvide duge - så var det bare sådan det var blevet :rolleyes:

0