anitaelise

creme farve i farvetema=creme kjole

10 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hmmm...det tænkte jeg faktisk ikke over da jeg valgte kjole...

...min kjole er champagne farvet, vores farvetema er guld/creme/latte, så det kommer til at passe fint sammen :thumbsupsmileyanim:

Havde jeg valgt en hvis kjole var det nok også gået helt fint - uanset hvad farvetema man vælger, så sniger der sig jo altid hvid ind et eller andet sted...duge, lys, servietter osv.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det betyder da ikke noget om kjolenikke "passer" til farvetemaet - vores farve tema er lyst med lidt grønt - og som det ser ud nu bliver min kjole beige-guld ( det hedder farven - den er bronce-farvet) men jeg vælger den kjole jeg vil ha ' så pyt med om den passer til dugen! :):bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hey!

Altså jeg syntes det ville komme til at se lidt ærgeligt ud hvis ikke kjolen har et ivory skær - altså ikke er krid krid hvid..

Jeg er også MEGET pernitten... Se her på Martin og Alexandra.. Huun er i en gylden/creme/ivory kjole hvor han er i hvid skjorte - og man kan tydeligt se forskellen. Ja også på hendes slør og kjole.. I MIN verden er det fy fy :rolleyes:

Anna

post-13167-1201273652.jpg

post-13167-1201273663.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik også at vide på feststedet, at det ville være flot hvis jeg valgte ivory duge når nu kjolen også havde den farva. Men min kære kommende skal altså have hvid skjorte på til sin smoking - så så meget synes jeg altså ikke det betyder.

Havde feststedet kun haft hvide duge - så var det bare sådan det var blevet :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer