Posted June 30, 2008 · Report post Vil så bare lige komme med en advarsel til jer alle... Har I tænkt på, at I skal gemme legetøjet godt væk (på loftet/kælderen) inden brylluppet. Tænk hvis der kommer nogen ind i Jeres hjem og roder, og de så finder alt jeres natlige legetøj.............. pinligt, især hvis de stilelde det frem til jer... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 30, 2008 · Report post Ha ha ha ha ha.... Jeg er helt færdig af grin! Det er virkelig nogle gode historier! Jeg kan også være med... Havde givet min kæreste et såkaldt "klippekort" til forskellige ydelser - med ret så afslørende billeder på! Så til kærestens fødselsdag, efter jeg er taget videre i byen, er kæresten gået kold og ligger og koger på sengen. Vennerne roder så rundt i skabet og finder alle de her billeder og diverse andre remedier - dem smider de alle ud over kæresten og tager billeder af det. Og de billeder morer de sig over lang tid efter. Det pinlige er så at jeg ved intet om det her! Opdagede det tilfældigt flere måneder efter - hvor svært var dte lige at se dem i øjnene igen 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 2, 2008 · Report post Ha ha ha ha ha.... Jeg er helt færdig af grin! Det er virkelig nogle gode historier! Jeg kan også være med... Havde givet min kæreste et såkaldt "klippekort" til forskellige ydelser - med ret så afslørende billeder på! Så til kærestens fødselsdag, efter jeg er taget videre i byen, er kæresten gået kold og ligger og koger på sengen. Vennerne roder så rundt i skabet og finder alle de her billeder og diverse andre remedier - dem smider de alle ud over kæresten og tager billeder af det. Og de billeder morer de sig over lang tid efter. Det pinlige er så at jeg ved intet om det her! Opdagede det tilfældigt flere måneder efter - hvor svært var dte lige at se dem i øjnene igen Helt ærligt, så synes jeg ikke at det er DIG, der skal synes det er svært at se dem i øjnene igen. men tværtimod omvendt. hvad ligner det dem, at rode i jeres ting...?? Jeg var godt nok blevet arrig OG tosset på en og samme gang. ( og det er ikke sjovt )!!, når jeg fandt ud af hvad de havde gjort. - Jeg synes det er barnligt det de har gjort. Fulde eller ej. Det er ingen undskyldning. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 4, 2008 · Report post Haha.. Havde glemt alt om denne tråd! Men sidst jeg skrev var i Januar, og må desværre fortælle at mit legetøj er blevet opdage 2 gange siden da. 1 gang var en dag min mor var på besøg, hun plejer ikke at komme ind i mit soveværelse vi sidder altid i stue.. Nå, men jeg havde haft vasketid og vi sidder og snakker om at jeg har ondt i ryggen og simpelthen er ved at dø over at skulle skifte sengetøj. Min dejlige mor siger så at hun da bare kan hjælpe mig og det siger jeg selvfølgelig ikke nej til. Problemet er bare, at jeg havde glemt ALT om at min lyseblå bunny dildo stod på sengebordet. Først opdagede jeg den ikke, før min mor udbryder "Neeeej hvor er den sød". Men hun kigger på dildoen med de strittende kanin øre.. Tillykke hvor var det pinligt! Men heldigvis er min mor en frisk kvinde, så der er ikke mere pinligt over det.. men lige i situationen kunne jeg have gravet mig ned. 2. gang var også med min mor. Vi sad i stuen og så spiste kage og drak kaffe.. Hvor efter hunden kommer ind og ligger sig over på sit tæppe.. Jeg kan godt høre at den har gang i det store gnaveri, men tænker ikke videre over det (var jo nok et kødben). Nå men pludselig er hunden blevet træt af at ligge på tæppet, så hun hopper op i sofaen til os, og da hun er den fødte tiggerøv så vil hun jo tigge efter kage.. Godt så.. Problemet er at det ikke er nemt at tigge efter kage med noget i munden.. Så ud i sofaen bliver mit lilla "æg" spyttet ud.. Min mor kigger underligt på det, godt nok er hun en frisk kvinde.. men lige et æg tror jeg aldrig hun har set eller ved noget om.. det virkede ikke sådan.. Så rød i hoved, skynder jeg mig at tage ægget og forklare at det er noget nyt hundelegetøj LOOOOOOOOOOOL Siden da har jeg gjort alt for at huske på at putte legetøjet i sengebordsskuffen, ikke flere pinlige oplevelser til mig. tak! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites