AnnaPerenna

Fantasiske ringe!

58 indlæg i dette emne

Jeg er helt vild med disse ringe, syntes bare de er SÅ romantiske. Desværre er de alt får grove/brede til min spinkle finger :rolleyes: Så det bliver desværre ikke dette sæt der kommer til at side på vores fingre. Men ligger dem her ind så i andre måske kan bruge dem til inspiration. :thumbsupsmileyanim:

post-25399-1204301497.jpg

De er godt nok fede!

Hvor kan man finde dem henne?

Ja, det vil jeg også meget gerne vide :cheerleader3:

Hep hep :balloons:

Det er Nuran der laver dem pris står også på hjemmesiden! HER

Jeg ved at Elbro jensen i Kolding er forhandler!

Tusind tak for hjælpen :shopping:

Vi forhandler dem også - til - 20% :respekt:

Klik

Synes ik jeg kan finde de omtalte ringe nogle steder udover i en bredere udgave med runde kanter. Kan det passe, eller er det bare mig???

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

post-20881-1242069767.jpg

Dette bliver vores - eller nogle der ligner rigtig meget. Vi har valgt at smelte nogle smykker som vi har fået af forskellige familiemedlemmer og så lave vores vielsesringe ud fra det, så der er noget arv med i det.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa alle.

Jeg kan godt se at det er nogle absolut fantastiske ringe I har valgt, men sig mig lige en ting...er der slet ingen der bruger deres forlovelsesringe som vielsesring mere??? Jeg er rigtigt glad for min ring, som er uden dikkedarer - enkel i guld med en fordybning i midten - overvejer om jeg skal have en sten i...men forstår ikke rigtigt det med ringskiftet..

Er der nogen der vil forklare det for mig?

Knus Jane

genticker.php?dhn=MTc5MTA=.png

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hejsa alle.

Jeg kan godt se at det er nogle absolut fantastiske ringe I har valgt, men sig mig lige en ting...er der slet ingen der bruger deres forlovelsesringe som vielsesring mere??? Jeg er rigtigt glad for min ring, som er uden dikkedarer - enkel i guld med en fordybning i midten - overvejer om jeg skal have en sten i...men forstår ikke rigtigt det med ringskiftet..

Er der nogen der vil forklare det for mig?

Knus Jane

genticker.php?dhn=MTc5MTA=.png

Jeg kan kun tale for mig selv, men for mig er min forlovelsesring den ring jeg fik da M friede til mig - det er kun mig der har sådan en ring. Vielsesringe skal vi derimod begge have. De skal være ens og derfor bruger jeg ikke min forlovelsesring som vielsesring - det er jo heller ikke det samme :cheerleader3: (og så er der endnu en grund til at få sig en ring mere :thumbsupsmileyanim: )

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantasiske ringe.. til inspiration til forlovelsesringen/vielsesringen right?

Det er virkelig nogle flotte ringe der er lagt ud. Især har jeg kigget på de første AnnaPerenna har lagt ud.

Hvor er ringen på fingeren fra??? Er virkelig flot!!!

Redigeret af T-Tøsen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa alle.

Jeg kan godt se at det er nogle absolut fantastiske ringe I har valgt, men sig mig lige en ting...er der slet ingen der bruger deres forlovelsesringe som vielsesring mere??? Jeg er rigtigt glad for min ring, som er uden dikkedarer - enkel i guld med en fordybning i midten - overvejer om jeg skal have en sten i...men forstår ikke rigtigt det med ringskiftet..

Er der nogen der vil forklare det for mig?

Knus Jane

genticker.php?dhn=MTc5MTA=.png

JO! vi bruger vores forlovelsesringe som vielsesringe. De betyder meget for os, og derfor har vi valgt at gøre sådan. Der bliver ikke gjort noget ved dem, andet end der kommer dato i(navn står der allerede). Men ingen nye sten eller noget, det er nemlig ikke muligt da det er titaniums ringe. Men vi elsdker dem og de er lige os. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Som studerende havde vi ikke mange penge til en ring, så vi købte bare en

billig en, tror vi gav 600 i alt for begge....

min vielelsesring skal være noget mere specielt, for os er det naturligt at skifte ringen,

men kan sagtens følge dem så har ofret mange penge på forlovelsesringen, at de ikke

vil købe en ny...

Jeg vil gerne have en med noget sten i... muligvis en der sidder "ovenpå"...

skal bare lige overveje om jeg bliver træt af det...

:bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hejsa alle.

Jeg kan godt se at det er nogle absolut fantastiske ringe I har valgt, men sig mig lige en ting...er der slet ingen der bruger deres forlovelsesringe som vielsesring mere??? Jeg er rigtigt glad for min ring, som er uden dikkedarer - enkel i guld med en fordybning i midten - overvejer om jeg skal have en sten i...men forstår ikke rigtigt det med ringskiftet..

Er der nogen der vil forklare det for mig?

Knus Jane

genticker.php?dhn=MTc5MTA=.png

JO! vi bruger vores forlovelsesringe som vielsesringe. De betyder meget for os, og derfor har vi valgt at gøre sådan. Der bliver ikke gjort noget ved dem, andet end der kommer dato i(navn står der allerede). Men ingen nye sten eller noget, det er nemlig ikke muligt da det er titaniums ringe. Men vi elsdker dem og de er lige os. :cheerleader3:

Og nu kan i da lige få et billede af dem osse :cheerleader3:

post-31927-1257420707.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa alle.

Jeg kan godt se at det er nogle absolut fantastiske ringe I har valgt, men sig mig lige en ting...er der slet ingen der bruger deres forlovelsesringe som vielsesring mere??? Jeg er rigtigt glad for min ring, som er uden dikkedarer - enkel i guld med en fordybning i midten - overvejer om jeg skal have en sten i...men forstår ikke rigtigt det med ringskiftet..

Er der nogen der vil forklare det for mig?

Knus Jane

genticker.php?dhn=MTc5MTA=.png

Jeg kan kun tale for mig selv, men for mig er min forlovelsesring den ring jeg fik da M friede til mig - det er kun mig der har sådan en ring. Vielsesringe skal vi derimod begge have. De skal være ens og derfor bruger jeg ikke min forlovelsesring som vielsesring - det er jo heller ikke det samme :) (og så er der endnu en grund til at få sig en ring mere :thumbsupsmileyanim: )

Da vi blev forlovet fik vi da begge to ringe på, er det ikke almindeligt??

Vi var i Amerika i en by der hedder Gallup, det er den by hvor alle indianer handler og sælger deres vare bla. meget i guld og sølv...... Vores ringe er blevet lavet af en Navajo indianer, de er i sterling sølv med 14 karat guld ;) Da der er indianer i min kærestes familie ( langt ude ) er disse ringe MEGET specielle for os så de bliver også brugt som vielses ringe ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

2004_018.jpg

Jeg har den midterste af disse ringe, dog med et helt hjerte med brillianter lige som den i hvidguld har.... Jeg overvejer kraftigt at sælge den. Den er nemlig fra en exkæreste, så jeg går ikke med den mere. Selv om jeg syntes den er vild fed og rigtig, rigtig flot og romantisk.

Skriv gerne en PM hvis i er interesseret :thumbsupsmileyanim:

genticker.php?dhn=MTkxODE=.png

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en forkærlighed for disse - som nogle allerede kender

Maidor-ring-finger.jpg

:denmarkflag: Saa var man lige paa et hurtigt besoeg, og hvad ser man saa - et af sine egne bryllupsbilleder fra 2006 :thumbsupsmileyanim:

Saa fint at de stadig kan give inspiration her naesten 4 aar efter.....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa alle.

Jeg kan godt se at det er nogle absolut fantastiske ringe I har valgt, men sig mig lige en ting...er der slet ingen der bruger deres forlovelsesringe som vielsesring mere??? Jeg er rigtigt glad for min ring, som er uden dikkedarer - enkel i guld med en fordybning i midten - overvejer om jeg skal have en sten i...men forstår ikke rigtigt det med ringskiftet..

Er der nogen der vil forklare det for mig?

Knus Jane

genticker.php?dhn=MTc5MTA=.png

Jo, vi genbruger vores ringe.

Så skifter ringen bare plads, fra venstre hånd til højre, og får graverert navn og dato.

Så simpelt gør vi det.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg er helt vild med disse ringe, syntes bare de er SÅ romantiske. Desværre er de alt får grove/brede til min spinkle finger :cheerleader3: Så det bliver desværre ikke dette sæt der kommer til at side på vores fingre. Men ligger dem her ind så i andre måske kan bruge dem til inspiration. :)

post-25399-1204301497.jpg

De er godt nok fede!

Hvor kan man finde dem henne?

Ja, det vil jeg også meget gerne vide :cheerleader3:

Hep hep :)

Det er hus Nuran ! :cheerleader3:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer