mia kronhoej

Se mine brudepige kjoler.

40 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Wauw :cheerleader3:

Det er godt nok nogle flotte kjoler!!!

Hvor må dine brudepiger blive glade for dem.

Især når man tænker på alle de der pufagtige lyserøde kjoler brudepigerne tit har på til filmbrylupper :balloons:

og som jeg altid tænker på når jeg hører om kjoler til brudepiger :blink:

Dem her må siges at være i en hel anden liga :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Jeppesen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ja de er koebt i den farve blaa som de ses der og er bestilt via ebay.. Selvom det nogle gange kan vaere lidt farligt, saa tog jeg chancen og har modtaget den jeg bestilte foerst og den er lige saa flot i virkeligheden som paa billedet..

Jeg skal have 2 brudepiger, nu er jeg bare igang med at finde ud af hvilke ting de hver isaer skal lave, saa jeg kan begrunde have dem.. Synes bare jeg ville have em paa en dag som det blir...

Tak for jeres soede ord...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg synes farven er super fed, har netop selv overvejet kongeblå til mine brudepiger, noget ala den farve de her kjoler har. Den farve kan de alle tre, som er meget forskellig i hudfarve, højde og drøjde, nemlig bære :thumbsupsmileyanim:

Synes det er meget elegante kjoler du har købt... :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa...

Jeg vil bare lige skrive til dig, at jeg synes det er nogle vanvittig flotte kjoler, som du har valgt til dine brudepige.

Du skal på ingen måde være ked af dit køb. Et fantastisk køb til de penge. Det kan man ikke få ved køb i Danmark.

Jeg synes, farven er rigtig god, og jeg vil føle det som en ære, hvis det var mig, der skulle ned i de flotte kjoler.

knus

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer