mia kronhoej

Se mine brudepige kjoler.

40 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Synes det er en rigtig flot kjole. Jeg synes personligt nemlig godt at brudepigerne godt må fremhäves lidt så de ikke bare 'forsvinder' ved siden af bruden.

Min brudepige (min datter på 8) havde en vinröd kjole på. Jeg ville ikke blive specielt ked af det hvis det var mig der skulle i den kjole :thumbsupsmileyanim::biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du skal endelig ikke blive trist, vi er mange der synes det er virkelig flotte kjoler og som ville hoppe i dem uden at blinke :thumbsupsmileyanim: Ville seriøst føle mig som en kongelig, nøj de er flotte! Så find smilet frem, er sikker på at dine brudepiger vil elske dem!! :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak Rikke, tror din mening er gjort klar... :thumbsupsmileyanim:

Selv tak, sure løg!

Ej altså...rolig nu!

Ville det ikke være hyggeligt, hvis tonen var lidt rarere.

Vi behøver jo ikke (og har ikke) alle sammen have samme smag, men derfor kan vi vel godt "tale" pænt til hinanden :0)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
De er godt nok..øhh...blå..

Må nok tilstå jeg ville blive ked af det hvis jeg skulle i sådan en sag.

Knus.

Synes det er en rigtig flot kjole. Jeg synes personligt nemlig godt at brudepigerne godt må fremhäves lidt så de ikke bare 'forsvinder' ved siden af bruden.

Min brudepige (min datter på 8) havde en vinröd kjole på. Jeg ville ikke blive specielt ked af det hvis det var mig der skulle i den kjole :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Vinrød er også en HELT anden farve. De tåler ingen sammenligning.

Knus Rikke

Tak Rikke, tror din mening er gjort klar... :blink:

Selv tak, sure løg!

Trådstarter vil gerne fremvise sine nyindkøbte brudepigekjoler.

Hun spørger IKKE - "hvad synes I om farven" - derfor er det helt utrolig dårlig stil at komme med sådanne negative kommentarer.

Hvis du ikke kan lide kjolernes farve - fair nok. Men behold den mening for dig selv, når nu trådstarter ikke direkte efterspørger kritik af kjolerne.

Og en anden ting. Anna er i sin gode ret til at kommentere på dig, da hun agerer efter de spilleregler, som vi har fastsat her i forumet.

Derfor er det meget frækt af dig at kalde hende et surt løg, og det vil jeg ikke se igen :blink:

Vores superbrugere gør et enormt stykke arbejde her på Bryllupsklar, for at her skal være dejligt sted at opholde sig :blink:

Du kan betragte dette som en advarsel. Hvis jeg ser den tone fra dig igen, så sletter jeg dig fra forumet uden yderligere varsel.

Og så back til topic - der skal ikke diskuteres i denne tråd om hvorvidt man er enig med RCE eller mig, så bliver den lukket.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja kjolerne er modtaget og vedlaegger et billeder af min kommende svigersoester (eller hvad det hedder) i kjolen...

Det er svaert at se, men den var bare endnu smukkere paa end billedet viser...

Hun lignede en million dollars..

Tak alle sammen for jeres soede ord.

post-26750-1202936543.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer