Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Jeanette K. K

Så er kjolen bestilt fra USA

42 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Waauuuu den er godt nok smuk. Glæder mig til at se den på. Er det over ebay? Og i så fald over co.uk eller .com?

Det er fra den hjemmeside der hedder www.bestbridalprices.com og i usa, så det er desværre told og moms og alt det pjat...

Jeg må fluks ind og kigge. Og selvom der er told og moms, er den garanteret stadig meget billigere, end hvis den blev købt i en forretning herhjemme. De 12 uger må godt gå hurtigt, så vi kan se vidunderet i "rl" (på billeder)

0

Super smuk kjole.

Til jer som køber kjoler over nettet i udlandet:

Tolden er ca. 12% af prisen inkl. fragten. Momsen bliver lagt på efter tolden.

Så kan i regne lidt på kjolerne :thumbsupsmileyanim:

Glæder mig til at se billeder af dig i kjolen, den er så smuk.

Tine

0

Annonce ♥

Ihh den er bare SÅ flot, jeg er vild med den kjole :denmarkflag:

Jeg har endnu ikke prøvet den irl, men jeg er nødt til snart at få det gjort, da jeg overvejer at bestille den hjem på samme vis som dig, men jeg skal giftes om 150 dage, så jeg skal snart være hurtigt.

Er kjolen todelt?

Jeg glæder mig til at følge med :thumbsupsmileyanim:

0

Det er en helt fantastisk kjole. Den er ud i et. Jeg har i nat fået mail fra firmaet, de sender den 4 april, så jeg skulle gerne have den midt i april.

Så du skal nok skynde dig lidt.

Ellers er der to herinde, der har den til salg.

Jeanette

Ihh den er bare SÅ flot, jeg er vild med den kjole :denmarkflag:

Jeg har endnu ikke prøvet den irl, men jeg er nødt til snart at få det gjort, da jeg overvejer at bestille den hjem på samme vis som dig, men jeg skal giftes om 150 dage, så jeg skal snart være hurtigt.

Er kjolen todelt?

Jeg glæder mig til at følge med :thumbsupsmileyanim:

Edited by Jeanette K. K
0

Annonce ♥

Ja og de havde den endda i min størrelse, så det var helt perfekt.
Øj hvordan turde du det? Har du prøvet den i DK først? :rolleyes:

Okay, ellers synes jeg også det var meget modigt :fløjt: Men nøj hvor er den flot, og nøj hvor har de mange kjoler derinde!

0

Det er en helt fantastisk kjole. Den er ud i et. Jeg har i nat fået mail fra firmaet, de sender den 4 april, så jeg skulle gerne have den midt i april.

Jeanette

Ihh den er bare SÅ flot, jeg er vild med den kjole :fløjt:

Er kjolen todelt?

Jeg glæder mig til at følge med :rolleyes:

Tak for svaret ;)

Jeg er en str. 42, så kan desværre ikke være i nogle af dem, der er til salg herinde, øv!

Så må vi se, om modellen passer så stor en størrelse... ;) Jeg var nemlig blevet vildledt til en forhandler af Forever i Næstved, som ikke havde modellen hjemme, men hun fortalte, at hun fik den hjem i str. 38 og 40, absolut ikke i 42 :(

0

Annonce ♥

Jeanette

Ihh den er bare SÅ flot, jeg er vild med den kjole :fløjt:

Er kjolen todelt?

Jeg glæder mig til at følge med :rolleyes:

Tak for svaret ;)

Jeg er en str. 42, så kan desværre ikke være i nogle af dem, der er til salg herinde, øv!

Så må vi se, om modellen passer så stor en størrelse... ;) Jeg var nemlig blevet vildledt til en forhandler af Forever i Næstved, som ikke havde modellen hjemme, men hun fortalte, at hun fik den hjem i str. 38 og 40, absolut ikke i 42 :(

Årh strengt, dumme hende :smash: Håber du finder en der har den.

0

UUUH... J eg må bare lige fortæle det til nogle der kan sætte sig ind i hvad det betyder. Har netop fået mail fra usps, at min kjole er på vej. Tosser lige rundt og glæder mig som et lille barn. :thumbsupsmileyanim:

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee det er jeg glad for at høre. Glæder mig til du får den m73.gifm73.gifm73.gifm73.gif

0

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim::biggrin::)

Har selv lige købt den kjole i fredags hos bride fashion i virum!! Glæder mig til den kommer hjem... den ser helt anderledes ud i virkeligheden. Toppen og bunden er samme hvide (ivory) farve mens bæltet og perlerne ved halsen er lidt mørkere.

Nu er jeg lidt nysgerrig, er der nogen der har regnet på hvad den koster at bestille via nettet? Øv, hvor surt hvis jeg har givet meget mere for den :)

Til Jeanette: Jeg ved at Tora Maria Lorè i Næstved har modellen hjemme nu - har set den er i deres udstilling - Jeg er normalt en 40 for neden og 42 foroven, men en 38 passede mig perfekt! det eneste der skulle laves om var at der skulle tages ca ½ cm af halternacken. Så måske du skulle prøve den alligevel.

God påske til alle

:easter1:

Fra Søs

0