hesselbjerg

Synes det hele ramler lige i øjeblikket

16 indlæg i dette emne

Hejsa

På den virksomhed, hvor jeg er ansat, er opbremsningen i byggeriet nu blevet blodig hverdag, og forrige fredag fik vi i min afdeling at vide, at vores afdeling skulle lukkes, og vi derfor alle var opsagt. Derudover er der siden november opsagt næsten 175 timelønnede i to omgange. Jeg er opsagt pr. 30.4. så der er lidt tid til jeg ender i arbejdsløshedsstatistikken...

Det skal siges at vores HR afdeling gør meget for os. Der er arrangeret job cafeer, hvor der bestemt er positive tilbagemeldinger. Vi er jo heller ikke fyret fordi vi er tumper til vores arbejde..

I aftes kom min mand hjem fra volleytræning, med en dårlig venstre fod. ALLIGEVEL vælger tumpen at tage på arbejde. Han arbejder som lastbilchauffør. Kører i en bil med automat, så den venstre fod bliver ikke vandvittig belastet, men alligevel. Jeg får dog trumfet igennem, at han skal lade lægen kigge på foden. Han er ved læger omkring middag i dag, og lægen er yderst forbavset over at høre, at Peder har været i stand til at sætte sig bag rettet, og får forbud mod at køre mere. Hans akillessene er revet over!!! Det betyder, at jeg må ræse til sygehuset i Holstebro med ham. Jeg tager hjem efter en times tid. Da er han endnu ikke blevet kaldt ind til nærmere undersøgelse. Det sker først efter godt to timer. Han bliver indlagt, og skal opereres. Da jeg snakkede med ham for ca 1½ time siden, var han endnu ikke kommet til, men dog fået noget afslappende, så der var håb om snarlig action.

Det betyder jeg, de næste 6-8 uger har et ekstra barn, ud over de to dejlige tøser. Det betyder vores vinterferie bliver EN DEL anderledes end planlagt. Det betyder, der er en del arrangementer, der skal genovervejes. At han ikke kan deltage i vores ældste datters skolefest på fredag som planlagt. Det hele virker bare lidt uoverskueligt lige nu. Har lidt lyst til at lægge mig under dynen, og først komme frem om fire uger...

Tak for lån af "ører". Trængte bare lige til at få det på skrift.....

Redigeret af hesselbjerg
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Føj for pokker - sikke dog noget.

--

Det nu mærkeligt, at vores beskæftigelsesminister og øvrige politikere hele tiden taler om manglen på arbejdskraft nu og i fremtiden - når opbremsningen i byggeriet allerede nu sender mange ud i ledighed. Jeg håber for dig, at der virkelig er ledige jobs at få - at du meget hurtigt finder et, som du kan blive rigtig glad for.

--

Kast endelig dine frustrationer ud her på BK - vi skal nok stå dig bi i den vanskelige situation. Skriv også, hvis vi kan være til anden hjælp. Nogle af os bor jo i Jylland.

mvh

goodbyehansen

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej igen tøser.

Peder blev opereret i aftes, og sidder netop nu hos hans forældre, og venter på at jeg får fyraften ;o)

Han skal have gips på i ihvertfald 5-6 uger, og derefter står den på genoptræning. Lægen ville ikke love ham, at han kommer til at kunne spille volley igen, men der er trods alt en chance.

Jeg var til jobsamtale i går og skal et andet sted i morgen. Det er nok den stilling jeg skal til samtale på i morgen, der tiltaler mig mest. Der er åbenbart rimelig efterspørgsel på tekniske assistenter i øjeblikket. For et par år siden var der ingen der ville have os...

Hilsen den knapt så deprimerede... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

YES !!!!

Starter nyt arbejde uge 8.

Glæder mig. Det ligner lidt det jeg laver nu, og alligevel er der meget nyt med. Det er meget udviklingspræget.

Glæder mig helt vild.

Redigeret af hesselbjerg
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

YES !!!!

Starter nyt arbejde uge 8.

Glæder mig. Det ligner lidt det jeg laver nu, og alligevel er der meget nyt med. Det er meget udviklingspræget.

Glæder mig helt vild.

Nej, hvor fedt!!! :fløjt:

'

Stort tillykke!!! :(:rolleyes:

:bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak.

Det er også gået MEGET stærkt.

Mandag har min nuværende arbejdsplads arrangeret en jobcafe, for alle vi opsagte. Der fik jeg kontakt til det vikarbureau, som også fik mig til mit nuværende arbejdsplads.

Tirsdag aften sender hun en mail, som jeg pga Peder først ser onsdag morgen. Det var en invitation til en samtale torsdag. Efter to timers samtale er jobbet mit.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare dejligt med lidt medgang *SS* Tillykke med det...

Og hvordan går det så med mandens fod??? *SS*

Knuz Trine

Hej Trine

Det går nogenlunde. Han har stadig mange smerter. Natten i dag var næsten værre end første nat herhjemme.

Han skal have fjernet sting og have en anden gips på på tirsdag.

Det værste er at kan keder sig gudsjammerligt derhjemme i dagtimerne. Heldigvis sender de en masse volley på Eurosport for tiden....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer