Sign in to follow this  
Followers 0
missao

Har jeg valgt den rigtige Kjole

42 posts in this topic

Hej alle sammen

Jeg er i panik, om jeg har valgt den rigtige kjole eller ej ??!!! jeg har været også i udlandet for at finde den rigtigt kjole. Der prøvde jeg en kjole som havde også prøvede i dk men i rosa farve. men er MGET flotter u helt rå-hvide . Nu føler ikke at den er brudkjole agtigt. Jeg kan stadig ombestemme mig.

HJÆLP HJÆLP HJÆLP

post-26768-1201043410.jpg

0

Annonce ♥

Jeg synes din kjole er fantastisk.. Den er virkelig smuk og ser ud til at passe fuldtaendig perfekt til din krop... DU skal vaere stolt af det valg og helt sikkert holde fast i den kjole, hvis du spoerger mig..

Det er normalt at blive i tvivl under vejs, og selv er jeg da indimellem i tvivl om min egen kjole, men jeg har heller ikke haft den paa siden oktober sidste aar, saa nu glaeder jeg mig til at komme i kjolen igen og faa den rettet til og valgt sloer... Saa skal jeg nok jeg blive 'forelsket' igen..

Maaske du ska bare hoppe i den igen og er sikker paa du vil opleve samme foelelse, som da du valgte den..

post-26750-1201055922.jpg

0

Annonce ♥

jeg synes også du er gudesmuk i den- jeg er selv lidt i kjole krise og synes heller ikke min er perfekt, men tror det er fordi jeg ikke har prøvet den i lang tid, og så "glemmer" man det lidt, hvor fin man i virkeligheden er

Unbder brudekjole forumet har jeg en tråd der hedder Kjolestress- jeg er stadig ikke helt overbevist, så måske skulle jeg bare tage ud og prøve den igen

Heidi

0

Den er hamrende smuk og den ser såååååååå flot ud på dig ... du får den flotteste talje i den :denmarkflag:

Kender godt til følelsen af kjolepanik ... har selv svært ved at finde ud af hvad jeg gerne vil have på og om det er det rigtige valg jeg har truffet i forhold til kjolen.

Så du er ikke alene ...

Synes at du skal beholde den, for den er virkelig smuk til dig :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

I tvivl, siger du....om den der fantastiske, sexede, smukke, funky, lækre kjole med alle de fede detaljer, og som smyger sig perfekt om din smækre krop?

Ja, den kan jeg sørmer godt forstå at du er i tvivl om... **tyk ironi, hvis nogen ikke skulle have fanget den ;)**

Edited by Chrisling
0

Annonce ♥

Hej alle sammen

Jeg er i panik, om jeg har valgt den rigtige kjole eller ej ??!!! jeg har været også i udlandet for at finde den rigtigt kjole. Der prøvde jeg en kjole som havde også prøvede i dk men i rosa farve. men er MGET flotter u helt rå-hvide . Nu føler ikke at den er brudkjole agtigt. Jeg kan stadig ombestemme mig.

HJÆLP HJÆLP HJÆLP

Du er jo gudesmuk!!! :rolleyes:

Din kommende mand er meget heldig. Han bliver da helt vild når han ser dig i den! Har du nogle billeder af den bagfra. Er blevet helt nysgerrig på også at se den smukke kjole bagfra.

0