Jyden

Skal du have noget med?

22 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor meget er portoen ca?

Portoen afhænger af beløbet, man køber for:

Orders Up To $150.00 USD $75.00 USD

Orders Up To $300.00 USD $100.00 USD

Orders Over $300.00 USD $125.00 USD

Forsendelse er beskrevet i punktet shipping i den vandrette menu øverst (mørkeblå felter). ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
avs det er en lidt pebret porto - selvfølgelig afhængig af hvor mange vi er om at dele den. Men jo er stadig interesseret. skal bare liiiiige vise tingene til min forlovede først

Du siger bare til. Vi er i hvert fald to til at dele portoen, som jeg ikke tror vil komme over $100 for os tilsammen. ;)

Man skal forresten lige være obs på, at der kan komme afgifter på, hvis varerne bliver taget i tolden. Ved nogen, hvor meget det er?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Told og hjemtagelsesgebyr kan være meget forskellig.

Jeg har engang købt noget creme, der var for ca 300 og så kom der 159 oveni - men har også hørt om nogle hvor det er meget mere...

Jeg handler meget på EBAY også fra USA og har kun prøvet at få taget noget en enkelt gang. Man skal passe meget på med store pakker, for der er stor chance for at den bliver opdaget i tolden - det er lidt nemmere at få en brevpakke eller lignende igennem.

Når man handler uden for EU skal man kalkulere med at der kommer en stor toldregning oveni - for der er stor chance for at det bliver opdaget :thumbsupsmileyanim:

Vildt ærgerligt - man kan få de fedeste ting...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej

Jeg vil gerne bestille disse sko i størrelse 9½-M (som efter deres skema skulle være europæisk størrelse 41, er det rigtigt????)

De hedder Jamie 824 Touch Ups Satin Sling

http://www.weddingmountain.com/p-4964-jami...atin-sling.aspx

-Pjuske

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej!

Er der nogen, der er interesserede i en joined-up bestilling fra wedding mountain (.com) i USA?

De har bl.a. denne topfigur til kun $10:

post-30829-1201099568.jpg

De har også alt muligt andet lige fra smykker til sukkerris, og fra sko til cameraer. :)

jo, jeg maa da ind og kigge. Fin topfigur, vender tilbage senere.

mvh

Charlotte

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Man skal forresten lige være obs på, at der kan komme afgifter på, hvis varerne bliver taget i tolden. Ved nogen, hvor meget det er?

Det er 25% af pakken værdi så det kan godt blive dyrt.

Som der bliver skrevet er det 25% altså moms, men derudover kan der komme decideret told på som er alt efter om det er tøj parfume o.lign derudover er post dk ret heftige med deres admin. gebyr.

Jeg købte noget hudplejesæt hjem som kostede 270 og fik så lige en efterregning på 254 :ilovebryllupsklar: heldigvis har firmaet den politik at de dækker al fragt og told, så det kostede mig ikke ekstra, men ku da have været en dyr fornøjelse og mere end hvad sættet koster herhjemme

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer