Mettegj

Mine hjemmelavede invitationer er færdige...

18 indlæg i dette emne

Hej her er mine invitationer så, nu er vi nærmere vores bryllupsdag. :thumbsupsmileyanim: Håber at alle gæsterne kan komme!!!

Jeg synes selv de er blevet rigtig fine... :denmarkflag: stemplet er et kinesisk symbol på kærlighed

Mange hilsner

Mette

post-29937-1201124589.jpg

post-29937-1201124780.jpg

post-29937-1201124797.jpg

Redigeret af Mettegj
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er lige sidste billede.

Der er forresten lagt "informationsseddel" ind bagi- altså overnatningsmuligheder på feststedet og alternativer, nummer på toastmaster og vores mødre ang. gaver. Synes det virkede godt at lave selve indbydelsen helt enkel...

Kære X og X

I anledning af at Jens har friet, og Mette har sagt ”ja”, vil det glæde os at se de mennesker, der betyder noget særligt for os. Derfor håber vi, at I vil gøre os den ære at være sammen med os på vores bryllupsdag.

Vielsen finder sted fredag d. XXXX kl. 14.30 på Dronninglund Slot.

Efter vielsen bydes der på en forfriskning, alt imens vi fotograferes. Efterfølgende serveres der champagne, kaffe og bryllupskage.

Kl. 18.00 vil der være middag og dans på Dronninglund Slot

Kærlig hilsen

Mette & Jens

S.u. senest den XXXX til bruden tlf.: XXXX, eller gommen tlf.: XXXX.

post-29937-1201124980.jpg

post-29937-1201125419.jpg

Redigeret af Mettegj
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Mette

Dine hjemmelavede invitationer er bare flotte. Nu kigger jeg også efter ivory firekantede kort og konvolutter. De koster ca. 12 kr pr. sæt hos Panduro. Hvis du betalte mindre end 12 kr pr sæt, vil du være venlig at fortælle mig hvor du har købt dem henne?

Jag håber du kan hjælpe mig.

Ruti

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Mette

Dine hjemmelavede invitationer er bare flotte. Nu kigger jeg også efter ivory firekantede kort og konvolutter. De koster ca. 12 kr pr. sæt hos Panduro. Hvis du betalte mindre end 12 kr pr sæt, vil du være venlig at fortælle mig hvor du har købt dem henne?

Jag håber du kan hjælpe mig.

Ruti

Jeg gav de 12 kr. pr. sæt og min kæreste synes det var hul i hovedet fordi feststedet gav os standardiserede indbydelser. Men jeg er altså glad for at jeg købte det jeg ville have. ked af at jeg ikke kunne hjælpe...

Dejligt med alle jeres kommentarer- er selv så glad for at de blev så enkle og stadigvæk mig- øh jeg mener os hehe

knappen kommer bl.a. til at "gå videre" på de små æsker/bordkort med chokolade i til gæsterne...

vh. Mette

Redigeret af Mettegj
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer