Guest Diddeskalgiftes

Didde og Emil - bryllup på SU - 8/11-08

1,123 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Hehe... I er lidt sjove...!

Sandheden er vist den at jeg er gået en lille smule kold i det her BK efter min ufrivillige sommerferie herfra... Kan simpelthen ikke sparke mig sammen til at følge ordentligt med i jeres tråde og jeg har så travlt med min egen planlægning og ikke mindst fremstilling af invitationer at jeg ikke rigtigt synes tiden eller lysten til BK er der... Ved ikke liiiiige helt hvad der er sket i mit lille hovede...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hehe... I er lidt sjove...!

Sandheden er vist den at jeg er gået en lille smule kold i det her BK efter min ufrivillige sommerferie herfra... Kan simpelthen ikke sparke mig sammen til at følge ordentligt med i jeres tråde og jeg har så travlt med min egen planlægning og ikke mindst fremstilling af invitationer at jeg ikke rigtigt synes tiden eller lysten til BK er der... Ved ikke liiiiige helt hvad der er sket i mit lille hovede...

Åååårrrhhhh :cheerleader3: til dig søde.. Kender det godt.. det kan godt være lidt uoverskueligt at sku følge med herinde oz, når man har 117 andre ting at tænke på :cheerleader3:

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hehe... I er lidt sjove...!

Sandheden er vist den at jeg er gået en lille smule kold i det her BK efter min ufrivillige sommerferie herfra... Kan simpelthen ikke sparke mig sammen til at følge ordentligt med i jeres tråde og jeg har så travlt med min egen planlægning og ikke mindst fremstilling af invitationer at jeg ikke rigtigt synes tiden eller lysten til BK er der... Ved ikke liiiiige helt hvad der er sket i mit lille hovede...

Hej Didde

Hyggeligt at høre fra dig igen :cheerleader3:

Kan godt forstå hvis fokus er på planlægning i virkeligheden og ikke på opdatering på BK.

Sådan er det jo når man ikke har uendelige mængder af tid :7himmel:

Har i øvrigt lige selv haft sådan en pause, men det var lidt modsat. Her var det vist mest fordi der er så længe til endnu :cheerleader3:

Men når man har tid og lyst, så er det et rigtigt hyggeligt sted herinde, så håber på at høre fra dig igen, når overskuddet er lidt større :cheerleader3:

Og i hvert fald er du nødt til at lave en beretning, når I når så langt :carrot:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hehe... I er lidt sjove...!

Sandheden er vist den at jeg er gået en lille smule kold i det her BK efter min ufrivillige sommerferie herfra... Kan simpelthen ikke sparke mig sammen til at følge ordentligt med i jeres tråde og jeg har så travlt med min egen planlægning og ikke mindst fremstilling af invitationer at jeg ikke rigtigt synes tiden eller lysten til BK er der... Ved ikke liiiiige helt hvad der er sket i mit lille hovede...

Husk nu, du altid er velkommen til zilla komsammen. Der er krea- og brunch den 17/8 i Ølstykke, så der kan vi andre da hjælpe dig, hvis det er?

Knus og kram til dig

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej piger...

Ja så vil jeg lige fejre min (vores :cheerleader3:) 50 dage tilbage-mærkedag med at vise vores invitationer som jo altså er sendt ud og der er SU på i morgen (vi skal bestille overnatning senest 1/10)...

Her kommer først forsiden... Emil har selv taget billeder (forklaringen på hvorfor det lige er disse billeder kommer inde i selve invitationen ;))

post-32022-1221799602.jpg

Redigeret af Diddeskalgiftes
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Invitationen indeni... På den ene side står en overordnet invitation som alle har fået... På den anden side har vi så lavet alle indstikkene med adresser, praktiske oplysninger (som er lavet i tre forskellige udgaver altefter om man er venner som skal overnatte i spejderhytten, familie til bruden som får overnatning i hytter eller familie til gommen som bor i nærheden og derfor kan overnatte hos hinanden)... Derudover har vi lavet en ruteplan til alle fra deres hjemadresse og til feststedet...

post-32022-1221799676.jpg

Redigeret af Diddeskalgiftes
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer