Guest Diddeskalgiftes

Didde og Emil - bryllup på SU - 8/11-08

1,123 posts in this topic

Annonce ♥

TAK skal I ha allesammen...

Der er pt. 16 der mangler at svare - men det er flest venner som har sagt da de fik invitationen de gerne vil komme, men jeg tror lidt jeg forventer et svar hvor de også siger om de skal overnatte eller ej... Hmm...

0

Annonce ♥

Hej Didde

Det er da ALT for lang tid siden vi har set hinanden... - kommer du d. 4 ?????

Og skal vi snart i Metro ????

Flotte invitationer... :ilovebryllupsklar:

Hey...

Overskud at lure i min tråd så få dage efter dit bryllup :)

Jeg ved ikke om jeg kommer - har INTET overblik over mine dage for tiden, den ene tager den anden...

Ang. metro så har jeg faktisk netop i dag fået sådan et midlertidigt metrokort på arbejdet som gælder indtil d. 31.oktober, så i dag skal mig og Emil faktisk i Metro... det blir lidt sjovt at se om vi kan blive enige om at købe noget derude :)

Tak for kigget :)

0

Annonce ♥

Ja så kom tiden ENDELIG hvor jeg kan fortælle jer hvorfor jeg (i hvert fald i den seneste tid) har været så fraværende fra BK...

Det er af denne simple (og SÅ fede) grund...

De af jer der har været lidt med i min tråd ved at det har været en lidt sej kamp... Vi startede på projektet sidste sommer og der skete bare ingenting. Jeg fik konstateret PCO i maj og blev startet på p-piller for at stabilisere hormonerne. I august begyndte vi så på hormonstimulering og hjemmerul (altså: Vi skulle klare det hele selv med hjælp fra daglige hormonindsprøjtninger) og i første forsøg gav det, dette resultat:

post-32022-1223348955.jpg

Edited by Diddeskalgiftes
0

OG så var vi til scanning i går for at få bestemt terminen og frem på skærmen kommer dette fantastiske billede:

post-32022-1223349109.jpg

Så vi skal have tvillinger til en april-maj-tid... De er sat til 20.maj, men man regner dem for født til termin hvis jeg går til 6.maj - gennemsnittet føder 4 uger før tid og der snakker vi 22. april...

Det er bare SÅ vildt og fantastisk og sindssygt og alt muligt andet!

Brudekjolen er indleveret hos Esther, som lige skal udrette et mindre mirakel for mig (aka hvalen hvalborg) - der skal snøreryg i skidtet, så det kan udvides efter behov... :loveboard:

Men ja - det er altså årsagen til mit fravær (har altså haft liiiiiidt mere travlt med at være på det andet BK siden august hvor min hektiske ferie sluttede)...

0

OG så var vi til scanning i går for at få bestemt terminen og frem på skærmen kommer dette fantastiske billede:

post-32022-1223349109.jpg

Så vi skal have tvillinger til en april-maj-tid... De er sat til 20.maj, men man regner dem for født til termin hvis jeg går til 6.maj - gennemsnittet føder 4 uger før tid og der snakker vi 22. april...

Det er bare SÅ vildt og fantastisk og sindssygt og alt muligt andet!

Brudekjolen er indleveret hos Esther, som lige skal udrette et mindre mirakel for mig (aka hvalen hvalborg) - der skal snøreryg i skidtet, så det kan udvides efter behov... :loveboard:

Men ja - det er altså årsagen til mit fravær (har altså haft liiiiiidt mere travlt med at være på det andet BK siden august hvor min hektiske ferie sluttede)...

Ih, stort tillykke x2! Det er da en super dejlig grund til fraværet herfra... :loveboard:

0

Annonce ♥

Jaen dog søde Didde :loveboard:

Har jo sagt Tillykke else where, men der var der jo ikke dobbelt gevinst.

Hvor er det bare vidunderligt..... DOBBELT STORT TILLYKKE MED DE TO SPUNKER.

Det bliver vel nok en spændende tid :loveboard:

Knus

Anne

0

Annonce ♥

Ih, stort tillykke x2! Det er da en super dejlig grund til fraværet herfra... :balloons:

Tak - det er simpelthen så utroligt!!

Stort tillykke med de 2 spire i maven

Taaaak - det var så vildt at vågne her til morgen (og ligge søvnløs i nat) og tænke TVILLINGER

Ih, tvillinger ligefrem :balloons:

Ih, hvor er det stort. Et kæmpe kæmpe stort tillykke -HAHA-

Havde godt luret dig inde på det andet bk og jeg blev så glad, da jeg genkendte dig derinde, som hende den glade på billedet med de to streger :loveboard:

Det billede kommer vist til at gå over i historien som det mest fjollede, men synes bare det siger SÅ meget om hvor glad jeg var den dag (og stadig er selvfølgelig)...

STORT tillykke...

Tak

Hvor er det bare fedt for jer, Didde :thumbsupsmileyanim:

Stort tillykke og så i første forsøg :loveboard:

Hehe... Ja skal vi ikke bare kalde det første forsøg og glemme de der 11 mislykkede der kom inden? ;)

Jaen dog søde Didde :loveboard:

Har jo sagt Tillykke else where, men der var der jo ikke dobbelt gevinst.

Hvor er det bare vidunderligt..... DOBBELT STORT TILLYKKE MED DE TO SPUNKER.

Det bliver vel nok en spændende tid :balloons:

Knus

Anne

Ja - dobbelt gevinst, dobbelt lykke, dobbelt glæde... Hold op hvor er det vildt!!

TUSIND TAK skal I ha allesammen - der er bare SÅ meget glæde og forventning og spændthed i det lille hjem for tiden!

0

Annonce ♥

Hvor er det bare en helt igennem fantastisk nyhed søde og så oven i købet ok hurtigt inde i behandlingen og 2 dejlige spirer :loveboard::loveboard::thumbsupsmileyanim::loveboard: Jeg ved, hvor brændende et ønske, det var for jer og hvor er jeg bare glad på jeres vegne nu :balloons::balloons::balloons:-HAHA-

0