pipan

Giner

8 indlæg i dette emne

Hej alle i kloge tøser.....

Ville så frygteligt gerne købe en gine så min smukke kjole kan stå fremme i vores soveværelse når det engang blir færdigt - ja vi bygger på gammelt hus.

Men hvor køber man dem henne. Jeg er en stor pige, med en stor barm, så det sku jo gerne passe nogenlunde.....smiler.

Knus Pia

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved, at Panayotis har giner til salg og så er der en annoncør herinde, som også sælger dem. Hansen Højmark, tror jeg, hun hedder. Der ligger noget inde i "annoncørnyt og andre gdoe tilbud" fra den sidstnævnte.

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte en gine da vi selv syede brudekjolen. Det er sådan en man kan indstille, så den passer helt til ens egne mål.

Købte min i Fjølner, men de forhandles også i Stof og stil

Jeg har siden brylluppet haft min kjole på ginen, og har været rigtig glad for det. Synes det er en skam at gemme den væk. Indimellem må den så vige pladsen for de syprojekter jeg har gang i, men når jeg er færdig med dem, kommer brudekjolen frem igen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg ved, at Panayotis har giner til salg og så er der en annoncør herinde, som også sælger dem. Hansen Højmark, tror jeg, hun hedder. Der ligger noget inde i "annoncørnyt og andre gdoe tilbud" fra den sidstnævnte.

:cheerleader3:

Her er et link til Hansen opg Højmark, hvor de skriver om giner http://www.hansenhojmark.dk/accessories/giner/giner.htm

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uha, blev helt forskrækket over prisen! Jeg fik min svigermor til af købe en på tilbud nede i Holland til 135 kr! Den kunne så godt nok kun købes i str. 38, men da jeg er en 38/40 turde jeg godt springe ud i det.

Sætter lige billedet ind af ginen. (Jeg købte den i hvid, passer bedst til vores hus).

post-28629-1204477899.jpg

Redigeret af Catalina
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer