Sign in to follow this  
Followers 0
Kalland

Vil I krydse fingre for mig imorgen

28 posts in this topic

.... så kl 9.40 kan jeg forhåbentlig kalde mig selv for pædagog BA...

Hvor er det vildt at jeg er færdig efter 3½ år med studier og op og nedture... men nu er det slut og det er næsten lige så skræmmende som at studere *SS*

Men håber I vil krydse alle jeres fingre og hvad I ellers kunne finde på at krydse for at det skal gå mig godt *SS*

knuz Trine

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak piger *SS*

Det er bare SÅ vildt at det er ovre... 3½ år ... Et helt liv som studerende på den ene eller anden måde og nu har man så lige pludselig en tittel på sig..:D et er sq lidt underligt for at sige det mildt *SS*

0

Annonce ♥

Hvor er I dejlige piger *SS*

Og Linda... dejligt at se dig... Du er savnet *SS*

Tak søde

Jeg ved ikke helt hvornår jeg er på benene igen. Ligenu er jeg så arrig og bitter på verden at jeg simpelthen ikke er værd at være i nærheden af. Jeg er lige startet på arbejdet igen ( hvilket er en ret god ting - det får tankerne lidt på afstand....)

0

Annonce ♥

Så er jeg tilbage... Er ikke over vildt, men fik da et 4-tal, så det er da bestået *SS*

Så nu er jeg Officielt

PÆDAGOG

Tillykke, Trine -HAHA-:):cheerleader3:

Hvor er det godt gået, Smukke!!!!!!

Jeg husker godt fornemmelsen da jeg selv blev færdig i '91. Det er bare SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ fed en fornemmelse. :)

Kæmpe :cheerleader3: og kærlig hilsen fra Marianne

0

Hvor er I dejlige piger *SS*

Og Linda... dejligt at se dig... Du er savnet *SS*

Tak søde

Jeg ved ikke helt hvornår jeg er på benene igen. Ligenu er jeg så arrig og bitter på verden at jeg simpelthen ikke er værd at være i nærheden af. Jeg er lige startet på arbejdet igen ( hvilket er en ret god ting - det får tankerne lidt på afstand....)

Allerkæreste Linda!

Masser af :):cheerleader3: :cheerleader3: -HAHA- til dig fra mig.

Du er ALTID værd at være i nærheden af med dit dejlige og varme væsen uanset om du i øjeblikket er vred på omverdenen.

Masser af kærlige hilsner og varme tanker og en stor :) fra Marianne

0

Tak piger *SS*

Er endelig ved at forstå at det er forbi nu og at jeg endelig er pædagog... Er bare lidt skuffet over at jeg ikke fik en eneste blomst elelr lille gave.. Ikke engang fra manden... Er jo ikke for at være grisk, men havde da været dejligt at have følt det var en lidt speciel dag.. istedet endte jeg med at falde i søvn på sofaen fordi manden sad og legede på puteren.. ØV... Men nu har jeg også troet ham.. når han får sin træner løn og hvis der ikke bare falder lidt i min retning... så er han lagt på is :) Men så kan han da ikek tage fejl af hvad jeg forventer *GG*

Årh jo forresten... min mand er jo blevet fyret på sit job som sosu... Men igår var han til 2. samtale hos DONG Energy som teknisk assisten... Og kort før Anna Pihl igår blev han ringet op... stillingen er hans fra den 1. marts... Det er bare SÅ lækkert og er MEGA stolt af ham

Edited by Kalland
0