Sign in to follow this  
Followers 0
Ea bea buksetrold

Har lige sagt mit job op idag

12 posts in this topic

Ja, så fik jeg nok, og gik ned med flaget.

Det resulterede i at jeg opsagde min stilling idag.

Min kollega som er skyld i dette, er en dame i 50èrne som ikke mener jeg kan noget som helst. Og på trods af at jeg har gået til min egen chef. og den øverste chef, er der ikke blevet gjort noget. Jeg kan ikke mere.

Går og er et omvandrende nervevrag hver eneste dag. Så nu er det slut.

0

Annonce ♥

Jamen dog - sikke dog noget.

Jeg ved ikke, om du står i fagforening, men hvis du gør, så har du forhåbentlig taget kontakt til dem ???? Hos dem kan du få den fornødne bistand uanset om det handler om at "komme efter" din arbejdsplads eller om det handler om noget psykologisk hjælp til dig.

Hvad så med fremtiden ? har du et andet job i kikkerten ?

- -

En ting mere - pas rigtig godt på dig selv. Du skriver noget om at "gå ned med flaget" - er du på vej ned, så kontakt din læge - der er hjælp af hente.

- -

Mobning kan medføre gener på lang sigt, så tag det alvorligt.

mvh

goodbyehansen

0

Jamen dog - sikke dog noget.

Jeg ved ikke, om du står i fagforening, men hvis du gør, så har du forhåbentlig taget kontakt til dem ???? Hos dem kan du få den fornødne bistand uanset om det handler om at "komme efter" din arbejdsplads eller om det handler om noget psykologisk hjælp til dig.

Hvad så med fremtiden ? har du et andet job i kikkerten ?

- -

En ting mere - pas rigtig godt på dig selv. Du skriver noget om at "gå ned med flaget" - er du på vej ned, så kontakt din læge - der er hjælp af hente.

- -

Mobning kan medføre gener på lang sigt, så tag det alvorligt.

mvh

goodbyehansen

Hvor er du sød. Tak!

Jeg har kontaktet min fagforening tidligere, men gjorde ikke mere ved det, da det så ligesom stoppede. men det gjorde det så åbenbart ikke alligevel. Og det har så resulteret i denne opsigelse.

Jeg skal nok passe på mig selv, og mærke efter. Det LOVER jeg.

Mht job. Skal til samtale imorgen, i en kantine i Skovlunde. " Det Globale Køkken " hvor jeg skal passe en kantine. ( er uddannet kok ) Og får jeg ikke det, så starter jeg i vikarbureau fra 1 marts. Så økonomisk er jeg med.

0

Din stakkel...

Frygteligt at man kan komme derud, hvor man bare får nok - håber den dumme ko, er klar over at det er pga hende at du sagde op, og at hun kommer til at lave alle dine opgaver oveni sine egne :cheerleader3:

Håber du finder noget andet med det samme - men det lyder til at være det rigtige beslutning du har taget. Hvis ingen chefer har reageret på dine klager, så er det da heller ikke en virksomhed der er værd at samle på...

Du får lige et kæmpe :)

Pas på dig selv - skal nok krydse alt hvad der kan krydses mht samtalen i morgen :)

0

Annonce ♥

Din stakkel...

Frygteligt at man kan komme derud, hvor man bare får nok - håber den dumme ko, er klar over at det er pga hende at du sagde op, og at hun kommer til at lave alle dine opgaver oveni sine egne :cheerleader3:

Håber du finder noget andet med det samme - men det lyder til at være det rigtige beslutning du har taget. Hvis ingen chefer har reageret på dine klager, så er det da heller ikke en virksomhed der er værd at samle på...

Du får lige et kæmpe :)

Pas på dig selv - skal nok krydse alt hvad der kan krydses mht samtalen i morgen :)

Hvor er i bare søde allesammen. Tak!

Den " dumme ko" er godt klar over at hun er problemet. Men det er hun ligeglad med. Hun er en ældre dame i 50 ´erne, og jeg tror helt ærligt at hun synes det er fedt, at hun kan få en ned med nakken...! ( de gange jeg har haft snakket med diverse chefer, har de sagt. " jamen hun er ihh og åhh så dygtig, og hun når en masse i løbet af dagen " ) Øhh, nå og hvad så tænker jeg bare. Men jeg fik da sagt til den ene chef, at " JA hun er GOD til at se ud som om, hun når en masse "...! Og det står jeg sku fast ved.

Nu skal jeg så sidde og kigge efter job idag, selvom jeg har den samtale. Helst vil jeg ind i mandeverdenen. Gider sku ikke arbejde sammen med kvinder mere. De bagtaler, bærer nag, og ja er bare frygtelige.... ja undskyld.

Hmm, det lyder jo næsten som om, det er mig der er noget galt med. og muligvis. Der er jo ingen INGEN der er fejlfrie. Men jeg mener bare, at når det kommer så langt ud, at det bliver psykisk mobberi, så er der noget galt.

Men tak igen, for dine tanker. og ikke mindst dine krydsede fingre, mht samtalen idag.

Knus fra mig

0

Hejsa søde..

Sikke en grim situation du har været i.. Jeg kender ikke til det med at blive mobbede så meget, jeg har heldigvis kun været udsat for mild mobberi igennem tiden.. Mest pga min vægt og min generthed..

Jeg synes det er godt du er stoppede, når situationen ikke kunne blive bedre er det vigtig at komme væk fra sådan noget som ødelægger en indefra..

Jeg skrive lige noget til dig som min far altid siger til mig når jeg er trist..:

Når en man udtaler sig om andre personer, som er større

eller mindre, smukke eller grimme, tynde eller tykke, osv.

Så taler man kun om sig selv, og om nogle problemer

med nogle sider i sig selv, som man skal arbejde med.

Det kan jo umuligt have noget at gøre,

med det andet unikke menneske man omtaler.

Jo mere man “tror” at man udtaler sig om andres problemer,-

Jo større problemer har man med de sider i sig selv.

Og husk at hver gang Du måler dig “op” mod andre -

Tilsidesætter du Din egen fantastiske unikhed

Så husk at hende som ar mobbede dig, hun tilsydenladende har et kæmpe problem med sig selv og hvad er det nemmeste, lade det gå udover andre eller arbejde med sig selv.. Ja desværre vælger mange den nemmeste vej selvom det er den hårdeste for dem det går ud over, i dette tilfælde dig.. Husk virkelig at det er hende der ikke er klogere så hun bliver nød til at mobbe for at have det godt med sig selv.. Misforstår mig nu ikke, jeg synes det er godt du stoppede, for du er ikke det værd at blive jrdet sådan en en dame der tilsydenlande ikke er særlig klog..

Til sidst vil jeg sige at jeg forstår dig 210% med du vil arbejde med mænd.. Jeg arbejde i en rimelig mandeverden i maskinindustrien og vi er måske 10% piger og 90% mænd.. og ikke fordi jeg har været udsat for to upsere " er du gravid" men på ingen måde mobning, de er simpelthen så søde ved en.. Man er både smukke, søde, skatter, blomst og jeg kunne blive ved med at komme med kælenavne fra mine kollegaer, men mærker virkelig omsorgen forhold til at arbejde med kun damer, hvor det er sladder sladder.. (og jer andre tøser, nej ved godt det ikker sådan alle steder.. har selv været stedet med kun damer/piger hvor det har været super dejligt..)

Ea.. JEg er ked af at høre din kedelig historie, håber du snart finder et andet godt job.. og husk at du er helt unik, og kan derfor ikke måles med nogen..

:)

0

Jeg er ked af at høre hvad du har været igennem!! Håber du har det (efter omstændighederne) godt!

Du skriver at du er kok så mon ikke du snart finder noget - der er masser af jobs!

Men ang. det med mandeverdnen så er det heller ikke en dans på roser (min tilkommende er kok og jeg kan godt høre på ham at tonen er meget hård) Jeg arbejder desuden selv i en mandeverden og har altid gjordt det - og jeg elsker det - selvom jeg må tage nogle komentarer om jeg nu kan mit kram (jeg er elektriker og elinstallatør)

Pas på dig selv (som der nu er blevet sagt mange gange )!!!

0

Jeg er ked af at høre hvad du har været igennem!! Håber du har det (efter omstændighederne) godt!

Du skriver at du er kok så mon ikke du snart finder noget - der er masser af jobs!

Men ang. det med mandeverdnen så er det heller ikke en dans på roser (min tilkommende er kok og jeg kan godt høre på ham at tonen er meget hård) Jeg arbejder desuden selv i en mandeverden og har altid gjordt det - og jeg elsker det - selvom jeg må tage nogle komentarer om jeg nu kan mit kram (jeg er elektriker og elinstallatør)

Pas på dig selv (som der nu er blevet sagt mange gange )!!!

Tusind tak for støtten.

Jeg har det godt. Er fuldstændig afklaret.

Jeg vil ikke arbejde som kok mere. Synes jeg er kørt træt i det, så vil prøve noget helt andet. ja tonen i mandeverdenen er meget hård ind imellem, men det kan jeg godt lide. Jeg gir nemlig igen.

Men sådan er vi jo så forskellige.

( og jo JEG ved også hvordan tonen er i køkkenet, nar man er kok. Det er ikke altid lige sjovt )

Knus fra mig

0

Annonce ♥

Hej søde Ea...

Hvor er jeg ked af at det er kommet så kangt ud at du har været nød til at sige stop...

Din chef skulle skamme sig for ikek at have taget dig alvorligt nu... Flere og flere voksne bliver ramt at psykisk stress og depression idag pga mobning på arbejdspladsen... Synes det er PINLIGT at man som voksen menneske ikke ved bedre...

Nu har jeg jo kendt dig længe (her igennem nette) Og min oplevelse af dig, er at du er en stærk kvinde.. Du skal nok komme oven på igen, bare du husker at passe på dig selv imens *SS*

Krydser fingre for dig og sender dig en masse tanker *SS*

knuz Trine

0

Først lige sådan et! :cheerleader3:

Derefter: HOLD FAST HVOR ER DU SEJ!!!!! Jeg synes det er så i orden at du siger fra som du gør! :):cheerleader3::)

Men husk nu at passe på dig selv!

Glæder mig til at høre om din samtale.

Knus Nathasia

0

Hej søde Ea...

Hvor er jeg ked af at det er kommet så kangt ud at du har været nød til at sige stop...

Din chef skulle skamme sig for ikek at have taget dig alvorligt nu... Flere og flere voksne bliver ramt at psykisk stress og depression idag pga mobning på arbejdspladsen... Synes det er PINLIGT at man som voksen menneske ikke ved bedre...

Nu har jeg jo kendt dig længe (her igennem nette) Og min oplevelse af dig, er at du er en stærk kvinde.. Du skal nok komme oven på igen, bare du husker at passe på dig selv imens *SS*

Krydser fingre for dig og sender dig en masse tanker *SS*

knuz Trine

Hvor vildt af dig, at vide at jeg ellers er en stærk person..... Kender mig jo ikke, andet end herigennem. Men har da også været her et godt stykke tid eftrhånden. tsk tsk..

jeg skal nok passe på mig selv, det lover jeg.

0

Så har jeg været til jobsamtale. men det var ikke noget.

Det var mig selv, der sagde nej tak ingen interesse.

I jobannoncen, stod der jeg skulle passe en kantine i Ballerup, 25 timer om ugen. Fint nok. Samtalen var i Skovlunde, det var også okay. Da jeg kommer frem, viser det sig, at jobbet er i Søborg, og det er 15 timer om ugen..... :)

DET kan jeg ikke bruge til noget. Det vil jo slet slet ikke hænge sammen økonomisk. Så jeg takkede nej tak, allerede da han fortalte hvor jobbet var, og timeantallet.

Så desværre. Ingen gevinst der. meen jeg har ikke givet op. Har nogle annoncer liggende her, som jeg skal søge på.

Og om ikke andet. Så er der altid vikarbureau at tage til.

Så ingen bekymringer der.

ha det rigtig godt allesammen. og tak for jeres omsorg, og trøstende ord.

Knus fra mig.

0

Annonce ♥