Trulte

Kan i så ønske mig tillykke

17 indlæg i dette emne

:):):cheerleader3:

Jeg er bare så glad lige nu. Var lige inde og tjekke om der mon var kommet nogle karakterer (har haft tre eksamener her i januar, alle skriftlige, så er meeeget nysgerrig på hvad de giver!), og så var den ene kommet! Og det tog lige nogle sekunder før jeg forstod hvad 12 (A) betød, men hold da op hvor føler jeg bare det er stort! :cheerleader3:

OK, lige en forklaring. Som nogle af jer nok har fået med sig før, så læser jeg datalogi, og det har ikke ligefrem været det nemmeste studie for mig. Jeg var meget tæt på at opgive inden jeg blev bachelor, men siden jeg fik et studierelevant arbejde har mine karakterer gået ligeså stille opad og min glæde over studiet er steget enormt. Kurset hvor jeg nu fik 12 hedder Computer Game Development, og der har været enormt meget arbejde i det og nogle af mine medstuderende har endda kaldet det det sværeste kursus på hele uddannelsen! :carrot:

Så nu venter jeg meget meget spændt på de to andre karakterer. I det ene skulle det gerne blive to-cifret (håbe håbe), mens det tredje bliver jeg mega glad bare jeg består!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak tøser - hvor er i bare søde!

Desværre bliver der ikke så meget tid til at fejre i aften :) Skal afsted snart og kommer nok først hjem omkring midnat. Men håber meget på at få det fejret i weekenden! Men inden det når den sidste karakter nok også at komme, og hvis jeg dumper det bliver jeg jo nok ikke så glad igen. Så stadig håber jeg meget på det hele er bestået!

Og lige nu er jeg bare glad! :) Glæder mig næsten helt til at komme ud på arbejde i morgen og fortælle det, håber der er nogen der spørger ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tusind tak alle sammen - det varmer rigtigt meget! :)

I dag har jeg også fået karakteren i det fag jeg var så bange for at dumpe - det blev 4 (tidligere 7)! Siden jeg var blevet tilfreds bare det var bestået, er 4 alle tiders :)

Jeg har et stooort behov for at fejre i weekenden, men er helt tom for idéer. Manden er med på det, men tror desværre heller ikke han har nogle gode idéer (hans definition på at fejre plejer desværre at være noget vi gør hveranden uge alligevel, og det gider jeg jo ikke). Så hvis der er nogen der har gode idéer, vil jeg blive meget glad for dem! Vi har hele lørdagen til rådighed!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer