Posted January 30, 2008 · Report post Jeg ved slet ikke hvordan jeg skal skrive det uden, at mine øjne er ved at sprænges. Vores bryllup er aflyst. Jeg er så ked af det at jeg slet ikke kan overskue at skrive hvorfor, andet end det ikke er min beslutning. Tak for alle jeres råd, og jeg håber at I får nogle dejlige og lykkelige ægteskaber. Mvh. Linemarie 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 30, 2008 · Report post Stakkels dig!!!! Ved slet ikke hvad jeg skal skrive..... Måske kommer han på andre tanker??? Måske blev han bare lidt skræmt???? Ooooohhh håber bare på alt det bedste for dig!!!! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 30, 2008 · Report post Hvis du får brug for at lukke op for sluserne eller snakke med os herinde, så skriv endelig. Dine BK-tøser er klar. Det gør mig ondt. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 30, 2008 · Report post Det er jeg da virkelig ked af at høre!! Ved heller ikk helt hvad jeg skal sige, men du får lige en masse store 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 30, 2008 · Report post Jeg ved heller ikke hvad jeg skal skrive.... En masse 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 30, 2008 · Report post Puha det gør mig ondt.. en masse af disse fra mig også 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 30, 2008 · Report post Øv en kedelig nyhed 1000vis af dem her til dig.. knus 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 30, 2008 (edited) · Report post Det gør mig så forfærdeligt ondt!!! Jeg kan ikke forestille mig hvordan du har det... Du får lige et stort knus herfra Og så lige... hvor er det flot at du kan skrive så fint til os andre!!! Kærlige hilsner Mette Edited January 30, 2008 by Mettegj 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 30, 2008 (edited) · Report post Hold da op hvor er det dog trist. Jeg fik sug i maven da jeg læste dit indslag :ban: . Jeg ved hvormeget jeg glæder mig til mit bryllup, så jeg kan kun prøve at begribe hvor forfærdeligt det må være. Svært at skrive noget der kan hjælpe dig, men som du kan se, er vi mange som tænker på dig, og sender dig alle de knus og håb om en lys fremtid for dig igennem dette site. Stort knus herfra. Pernille Edited January 30, 2008 by Pernille Wedel 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 30, 2008 · Report post Ved slet ikke hvad jeg skal skrive, håber det løser sig & husk vi er stadig herinde, hvis du har brug for det. Og så får du også lige en spandfuld af disse 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 30, 2008 · Report post Øv øv øv... Er det definitivt aflyst, eller aflyst for nu? Hvor kan man bare ikke sige noget klogt i en situation som denne, og hvor bliver ens egne små-ting dog så ligegyldige, når man læser om dette Jeg håber inderligt på at se dig herinde igen... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 30, 2008 · Report post Det var da en trist besked. Kan ikke forestille mig hvad du gennemgår, men det sætter lidt vores andres problemer i perspektiv. Håber det løser sig for dig, ellers er du velkommen til at rase ud her. Vi er mange der gerne ligger øre til. Knus Louise 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 30, 2008 · Report post Det er godt nok trist. kan godt forstå hvis du er ked af det. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 30, 2008 · Report post Din stakkel - der findes vist slet ikke ord i din situation... Håber tingene løser sig for jer - masser af tanker herfra 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 30, 2008 · Report post Jeg vil også lige sende alle mine tanker til dig - kender dig ikke, men føler stadig med dig. Det gør mig meget ondt og håber, at hvad end der er sket, kan løses... Også lige sådan nogle her fra mig: 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 30, 2008 · Report post Hej Line Jeg krydser altså fingre for at alt går i orden, I har vel trods alt hinanden stadig (håber jeg inderligt). Bare ro på og træk vejret dybt, måske er han bare stresset, bange, urolig, økonomisk usikker eller hvad ved jeg. Mænd kan finde på de mærkeligeste ting. Og tak fordi du holder din aftale med mig om at købe gavekortet midt i dit kaos - der var vi lige ved at være to der fik hjertestop og stresspanik. Jeg håber og sender positive tanker om snarlig ro på hos din kæreste så i kan få jer en lykkelig fremtid. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 30, 2008 · Report post Som de andre siger: Hvis der er noget som helst du har brug for at læsse af så er vi rigtig mange der hellere end gerne lytter!! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 30, 2008 · Report post Også mange varme tanke herfra til dig. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 30, 2008 · Report post Hej Hvor gør det mig bare rigtig rigtig ondt at læse din besked. Håber at i finder ud af det og at du snart kommer ovenpå igen. Herfra får du også lige en masse kram 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 30, 2008 · Report post æv hvor er det ærgeligt. Jeg håber du kommer ud på den anden side snart.... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 30, 2008 · Report post æv hvor er det ærgeligt. Jeg håber du kommer ud på den anden side snart.... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 30, 2008 · Report post Din stakkel - jeg mangler ord - lige meget hvad man siger i sådan en situation så er der ikke meget der hjælper, men en ting kan du være helt sikker på og det er at du har flere 100 tøser i ryggen herinde fra som altid vil være bare få klik væk. Jeg ved godt at du absolut ikke har lyst til at skrive om det skete i sådan en situation, men det kan faktisk være rart bare at vælte det hele ud på en gang og så få al den støtte som er at få... Jeg håber alt det bedste for dig... hvem ved - det hele kan snart se anderledes ud, som de andre tøser skriver så går der jo meget igennem hovederne på fyrerne nok mere end de fleste tænker over.. Vi tøser, vi starer jo bare en lille "planlægningsmaskine" og så er det bryllup dit og bryllup dat, og fyrerne kæmper for at følge med og pludselig kan det hele virke så overdrevet.... det kan da være at han er blevet lidt skræmt, nervøs osv, for bryllup og ægteskab er en stor ting, men hvis det skal være jer, så kommer han jo også på rette spor igen.... Der er en mening med alt her i livet - det tror jeg på, også i de svære tider... Mange af de gule herfra 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 30, 2008 · Report post 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 30, 2008 · Report post jah.. som de andre skiver ved jeg heller ikke hvad jeg skal skrive.. men vi er her for dig alle sammen hvis du skulle få brug for os.. håber i finder ud af det.. kram 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 30, 2008 · Report post Som de andre har skrevet er det svært at finde ord. Du skal helt sikkert have 1000 af disse fra mig Brug os hvis du trænger til at tale. De bedste ønsker Rikke 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites