Guest Linemarie1

Aflyst

59 posts in this topic

Jeg ved slet ikke hvordan jeg skal skrive det uden, at mine øjne er ved at sprænges. Vores bryllup er aflyst. Jeg er så ked af det at jeg slet ikke kan overskue at skrive hvorfor, andet end det ikke er min beslutning.

Tak for alle jeres råd, og jeg håber at I får nogle dejlige og lykkelige ægteskaber.

Mvh. Linemarie

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Det gør mig så forfærdeligt ondt!!! Jeg kan ikke forestille mig hvordan du har det... Du får lige et stort knus herfra :)

Og så lige... hvor er det flot at du kan skrive så fint til os andre!!!

Kærlige hilsner

Mette

Edited by Mettegj
0

Annonce ♥

:)

Hold da op hvor er det dog trist. Jeg fik sug i maven da jeg læste dit indslag :ban: . Jeg ved hvormeget jeg glæder mig til mit bryllup, så jeg kan kun prøve at begribe hvor forfærdeligt det må være. Svært at skrive noget der kan hjælpe dig, men som du kan se, er vi mange som tænker på dig, og sender dig alle de knus og håb om en lys fremtid for dig igennem dette site.

Stort knus herfra. :) Pernille

Edited by Pernille Wedel
0

Øv øv øv... :)

Er det definitivt aflyst, eller aflyst for nu?

Hvor kan man bare ikke sige noget klogt i en situation som denne, og hvor bliver ens egne små-ting dog så ligegyldige, når man læser om dette :)

Jeg håber inderligt på at se dig herinde igen... :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Hej Line

Jeg krydser altså fingre for at alt går i orden, I har vel trods alt hinanden stadig (håber jeg inderligt).

Bare ro på og træk vejret dybt, måske er han bare stresset, bange, urolig, økonomisk usikker eller hvad ved jeg. Mænd kan finde på de mærkeligeste ting.

Og tak fordi du holder din aftale med mig om at købe gavekortet midt i dit kaos - der var vi lige ved at være to der fik hjertestop og stresspanik.

Jeg håber og sender positive tanker om snarlig ro på hos din kæreste så i kan få jer en lykkelig fremtid.

0

Annonce ♥

Annonce ♥

:):):cheerleader3:

Din stakkel - jeg mangler ord - lige meget hvad man siger i sådan en situation så er der ikke meget der hjælper, men en ting kan du være helt sikker på og det er at du har flere 100 tøser i ryggen herinde fra som altid vil være bare få klik væk.

Jeg ved godt at du absolut ikke har lyst til at skrive om det skete i sådan en situation, men det kan faktisk være rart bare at vælte det hele ud på en gang og så få al den støtte som er at få...

Jeg håber alt det bedste for dig... hvem ved - det hele kan snart se anderledes ud, som de andre tøser skriver så går der jo meget igennem hovederne på fyrerne nok mere end de fleste tænker over.. Vi tøser, vi starer jo bare en lille "planlægningsmaskine" og så er det bryllup dit og bryllup dat, og fyrerne kæmper for at følge med og pludselig kan det hele virke så overdrevet.... det kan da være at han er blevet lidt skræmt, nervøs osv, for bryllup og ægteskab er en stor ting, men hvis det skal være jer, så kommer han jo også på rette spor igen....

Der er en mening med alt her i livet - det tror jeg på, også i de svære tider...

Mange af de gule herfra

:):unsure::):):):):):heart::heart::blush::):bearhug:

0