Frøken Smil

Lige en lille hilsen fra mig

19 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Nej hvor er det skønt!!!!! :)-HAHA-:shopping::shopping::blink::shopping::blink:

Hvor langt er du henne???

Knus Nathasia

Jeg er lige gået ind i 11.uge :unsure: - vi troede, jeg var lidt længere herinde, hvorfor jeg allerede har været til scanning nu. Skal til scanning igen d.20.02, det er jo bare fedt at få en ekstra scanning forærende, hehe :o

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusinde gange tillykke fra mig. Det er bare den bedste tid i jeres liv, der skal til at starte :shopping:)

Husker det tydeligt...

KH

Lundfald

-HAHA-:)

Glæder mig også bare så meget til at få åbnet et nyt kapitel i livet - og glæder mig faktisk meget til at komme lidt væk fra den "egoist tilværelse", man har været vant til indtil nu.

Det bliver både mærkeligt men også fedt at en andens behov nu kommer før én selv :shopping:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

TILLYKKE - hvor er det skønt.

Det er altså sjovt som vi skal følges ad, for vi venter os også - er pt. i 14 uge.

Men mange gange TILLYKKE!!

Hej Maiken,

Nej hvor er det bare FANTASTISK!!

KÆMPE stort tillykke med din graviditet, hvor jeg glad på jeres vegne :cheerleader3:

Hehe, ja det er skisme da egentlig sjovt, som vi følges ad - er du så også inde på Babyklar? :griner:-

Redigeret af Frøken Smil
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jamen STORT tillykke til dig.. så kan de være vi ses derinde.. er også bruger.. stroken har bare ikke fundet mig endnu.. men håber jo stadig.. Men ja, tillykke til dig.!! :cheerleader3::griner:-

Hej Bodil85,

Tusind tak skal du have -HAHA-

Jeg er helt sikker på, at storken også skal finde vej til jer, ingen tvivl om det :heart:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer