Sign in to follow this  
Followers 0
Pandamus

Francisco & Henriette d. 23. august 2008

42 posts in this topic

Annonce ♥

Hvor lød det bare som en hyggelig dag i havde jer der.... Nyhavn er jo bare ÜBER hyggelig!

Nu er en PA jo ikke altid på den måde,. tværtimod (prøv og læs i polterabend tråden herinde) :bunny_4: Og hvis ens venner/veninder er RIGTIGE venner/veninder - så kunne de forhåbentligt heller ikke finde på og lave noget i ikke ønskede.

Jeg har personligt sagt at jeg IKKE gider (de ting du nævnte) - og hvis de vil noget kan de tage mig med ud at spise eller sådan noget afslappende noget :bunny_4: Og jeg ved at den veninde der skal "stå" for det - ved hvad jeg vil og ikke vil... så ser frem til når vi når den dag..

Ihh hvor er det en fin invitation... godt du lige fik den overtalt til at vende sig om ;) den er bare SUPER flot..

0

Annonce ♥

Så var de sendt afsted....

Endelig tid til noget af det sjove...jagten på kjolen. Min mor og jeg havde booket prøvning hos 3 forskellige forhandlere forskellige steder i landet. :bunny_4:

Her er en lille smagsprøvning fra Demstrup ( det var et jubilæmsudsalg så der var lidt proppet med mennesker og udvalget var ikke optimalt - men gav mig en ide om hvilken slags kjole jeg ville have og det var helt anderledes end det jeg i første omgang havde tænk på)

Er I klar til at se hvordan en kjole IKKE skal være.....

Husk det billede er kun egnet for folk over 21 år og ikke gravide eller folk med svage hjerter.....

post-32112-1216923523.jpg

Ikke helt min størrelse som I kan se - jeg følte mig som et kæmpe hvidt telt øv øv

Ingen grund til at fortælle at det ikke blev den....

Edited by Pandamus
0

...... der var heldigvis andre kjoler at prøve :bunny_4:

Så nu med kjole nr 2....

post-32112-1216923932.jpg

Det var lidt bedre og nu var snehvide i monster version forsvundet hehe

Tag jer ikke af jeg ser træt ud....lille røveren led stadig af lungebetændelse så det med en hel nats søvn er noget opreklameret noget

0

Desværre glemte vi kameraet hos de 2 andre forhandlere... :bunny_4:

Men hos Askepot og Valentino i Tønder fandt jeg min drømmekjole....

Så I må lige nøjes med nogle modelbilleder.....

Der skal nok komme nogle billeder af mig i kjolen men skal lige have manden ud af huset inden jeg kan overføre dem fra kameraet.

Så indtil da.....

Da da da

post-32112-1216924435.jpg

Jeg har valgt den i elfenbensfarvet.....denne er i helt hvid

0

Annonce ♥

Nå...varmen og Djurs Sommerland gjorde at bryllupsforberedelserne røg lidt i baggrunden men fik da klippet nogle balkort og sat i menu/bordkort og fyldt nogle risposer op så nu er det også sat kryds af ved....

Nå vil prøve at se om jeg kan gøre billederne fra bryllupskjole tilretningen gjort mindre....

Henriette

0

Annonce ♥

Tusind tak for hilsnerne..!! :cheerleader3:

Havde først set jeres indlæg nu da min tråd lige som gik i sig selv p.g.a tidspres. Et godt råd til Jer andre...lad være med at blive gift den ene weekend og regne med at I kan flytte hus weekenden efter.... :)

Men selv om dagen startede lidt skævt så havde vi en god dag fuld af humor som nok mere er vores stil.

Nina....det var kanon i Kristkirken og tro det eller lade være det var faktisk godt at der var så langt til alteret for jeg kunne nå at dulme nerverne på vejen op.

Fik en rigtig god og personlig tale af præsten selv om han startede med at sige Kære Helle og Francisco.... :)

Jeg vil prøve at se om jeg kan nå på jobbet at skrive en beretning om det hele....

Henriette

0

Annonce ♥