Sign in to follow this  
Followers 0
camilla80

Hvor lang tid foer vielsen tager I til frisoeren?

17 posts in this topic

Hej allesammen

Jeg er kommet lidt i tvivl, om hvor tidligt man skal tage til frisoeren paa dagen.

Jeg havde egentlig bestilt til kl. 12 og skal giftes kl. 15.30. Nu har jeg saa lige rykket det til 11.30, men er det nu tid nok? Jeg har hoert, at det for det meste tager 2-3 timer hos frisoeren, men hvor lang tid skal man saa ha til at komme i kjolen. Min kjole skal snoeres i ryggen, og det kan nok komme til at tage noget tid.

Hvor lang tid regner I med, at de to ting (frisoer og kjole) tager?

Hvor land tid foer vielsen tager/tog I til frisoeren.

Tak for jeres svar.

Edited by camilla80
0

Annonce ♥

Vi skal giftes kl 12.30 og min frisør/makeup-artist kommer kl 9.30.

Hun har afsat 2 timer, så jeg har 30-45 minutter til at komme i kjolen og få lidt champagne.

Tror det kommer til at passe ganske fint :bestwishes:

0

Jeg har tid kl 10,00 til frisør/make up og vi skal i kirke kl 14 :bestwishes:

0

Jeg har også bestilt tid hos frisøren kl. 10.00, og skal giftes kl. 14.00. Jeg lægger selv makeup, da jeg er uddannet inde for faget, og det gør jeg efter frisøren. Jeg tror min frisør har sat 1-2 timer af til det. Men har en prøveopsætning om mandagen, hvor vi kan blive enige om hvordan det skal sidde. :bestwishes:

Edited by Jannice
0

Annonce ♥

Jeg skal til frisøren kl. 9.30 og giftes 13.30. Jeg tror faktisk ikke, at det tager så lang tid at komme i kjolen. Det er jo ikke en af de dage, hvor du er i tvivl om, hvad du skal have på.. :bestwishes:

Janne.

0

Vi skal vies kl. 14.00 og frisøren foreslog selv, at jeg skulle få en tid kl. 11.00 - hun mener, at det tager ca. 1 time og så vil jeg kunne nå hjem og få lidt at spise og have god tid til at komme i kjolen og vænne mig til at gå med håret sat op.......

0

Fanalatastisk - skal selv ringe og bestille tid hos fisøren i morgen og kan se de andre kl 14-brude skal til kl 10 og det skal jeg så også :bestwishes: tak for hjælpen

0

Vi skal giftes kl. 14, og min frisør har givet mig en tid til kl. 11.

Hun regner også med at det vil tage et par timer at sætte hår og lægge make-up. Og så bliver der ikke alt for meget ventetid bagefter, for det bliver jeg bare nervøs af :bestwishes:

0

Annonce ♥

Jeg var lige ved frisøren i går, og vi fik en god snak om det. Vi skal vies kl. 15 og da både min mor og jeg skal igennem frisør og kosmetolog, har vi bestilt tid til kl. 10.30, så er der afsat næsten 3 timer hos frisøren, og der er tid til lidt frokost og påklædning af mor og brud :bestwishes:

0

vi skal vies kl. 15, og jeg har bestilt tid hos frisøren kl. 9.00

det skal så lige tages i betragtning at vi har ½ time fra frisøren til feststedet, og derfra ca 15 min til kirken.

jeg har idag været til prøveopsætning på hår og makeup, og det kommer til at tage 2-3 timer for mig alene. men jeg har også vildt langt hår, så det kan ikke gøres meget hurtigere.

0

GULP! Bliver en laaaaang dag.

Skal giftes kl. 11....

:bearhug:

0

Jeg havde tid til make up kl 9.30, det tog ca 45 min - 1 time, ved frisøren havde jeg tid kl 11.30. Var der allerede kl 11 og kom til med det samme, hun holdt kun åben for min skyld (sød damefrisør), det tog også omkring en time. Vi skulle vies kl 16.30, så der var god tid, men synes alligevel tiden fløj afsted. Tror det tog omkring 5-10 minutter at komme i kjolen. Jeg havde ikke hofteholder på, havde et underskørt og min kjole havde ikke snøre i ryggen, men lynlås.

Da min mor blev gift for 4 år siden, havde hun en corsage med silkesnøre, det tog mig 20-25 min at snøre den korrekt. Havde tidligere gjort det på et kvarter, men jeg var så nervøs på hendes vegne.

Så ja jeg vil sige det kommer an på hvilken kjole man har hvor lang tid et tager at komme i den.

Knus fra

ViTo

0

Annonce ♥

Jeg har ikke bestilt tid ved frisøren endnu. Men kan se at jeg skal tidlig afsted en da.. vi er 3 som skal have sat hår og 2 af os skal have lagt make up. Skal ned og have bestilt tid her inden længe

0

Jeg sku väre ved frisören kl 13.00 og skulle vies kl. 16.30. Jeg havde kjole og hele molevitten med til frisören så min far kom og hentede mig v frisören og da var jeg jo helt klar. Vi havde 5 min körsel til kirken.

0

Tal for alle jeres besvarelser

Jeg er vist kommet til den konklusion, at min reservation til kl. 11.30 ved frisoeren (vielse kl. 15.30) kommer til at passe meget godt!!

0

Hej hej

Vi skal giftes klokken 14.30 og jeg har frisørtid kl. 9- kan godt lide at være i god tid, men jeg har også to krudtugler hi hi(:

hilsner Mette

0

Annonce ♥

Vi skal også giftes kl. 14.30 og jeg har frisørtid kl 10 så jeg har god tid, men er også den type der godt kan finde på at møde på arbejde en halv time før, fordi jeg hader at komme for sent - selvom det jo er almindelig kutyme at bruden kommer små 5 min for sent :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

0