camilla80

Hvor lang tid foer vielsen tager I til frisoeren?

17 indlæg i dette emne

Hej allesammen

Jeg er kommet lidt i tvivl, om hvor tidligt man skal tage til frisoeren paa dagen.

Jeg havde egentlig bestilt til kl. 12 og skal giftes kl. 15.30. Nu har jeg saa lige rykket det til 11.30, men er det nu tid nok? Jeg har hoert, at det for det meste tager 2-3 timer hos frisoeren, men hvor lang tid skal man saa ha til at komme i kjolen. Min kjole skal snoeres i ryggen, og det kan nok komme til at tage noget tid.

Hvor lang tid regner I med, at de to ting (frisoer og kjole) tager?

Hvor land tid foer vielsen tager/tog I til frisoeren.

Tak for jeres svar.

Redigeret af camilla80
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også bestilt tid hos frisøren kl. 10.00, og skal giftes kl. 14.00. Jeg lægger selv makeup, da jeg er uddannet inde for faget, og det gør jeg efter frisøren. Jeg tror min frisør har sat 1-2 timer af til det. Men har en prøveopsætning om mandagen, hvor vi kan blive enige om hvordan det skal sidde. :bestwishes:

Redigeret af Jannice
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal vies kl. 14.00 og frisøren foreslog selv, at jeg skulle få en tid kl. 11.00 - hun mener, at det tager ca. 1 time og så vil jeg kunne nå hjem og få lidt at spise og have god tid til at komme i kjolen og vænne mig til at gå med håret sat op.......

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal giftes kl. 14, og min frisør har givet mig en tid til kl. 11.

Hun regner også med at det vil tage et par timer at sætte hår og lægge make-up. Og så bliver der ikke alt for meget ventetid bagefter, for det bliver jeg bare nervøs af :bestwishes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var lige ved frisøren i går, og vi fik en god snak om det. Vi skal vies kl. 15 og da både min mor og jeg skal igennem frisør og kosmetolog, har vi bestilt tid til kl. 10.30, så er der afsat næsten 3 timer hos frisøren, og der er tid til lidt frokost og påklædning af mor og brud :bestwishes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

vi skal vies kl. 15, og jeg har bestilt tid hos frisøren kl. 9.00

det skal så lige tages i betragtning at vi har ½ time fra frisøren til feststedet, og derfra ca 15 min til kirken.

jeg har idag været til prøveopsætning på hår og makeup, og det kommer til at tage 2-3 timer for mig alene. men jeg har også vildt langt hår, så det kan ikke gøres meget hurtigere.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde tid til make up kl 9.30, det tog ca 45 min - 1 time, ved frisøren havde jeg tid kl 11.30. Var der allerede kl 11 og kom til med det samme, hun holdt kun åben for min skyld (sød damefrisør), det tog også omkring en time. Vi skulle vies kl 16.30, så der var god tid, men synes alligevel tiden fløj afsted. Tror det tog omkring 5-10 minutter at komme i kjolen. Jeg havde ikke hofteholder på, havde et underskørt og min kjole havde ikke snøre i ryggen, men lynlås.

Da min mor blev gift for 4 år siden, havde hun en corsage med silkesnøre, det tog mig 20-25 min at snøre den korrekt. Havde tidligere gjort det på et kvarter, men jeg var så nervøs på hendes vegne.

Så ja jeg vil sige det kommer an på hvilken kjole man har hvor lang tid et tager at komme i den.

Knus fra

ViTo

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi skal også giftes kl. 14.30 og jeg har frisørtid kl 10 så jeg har god tid, men er også den type der godt kan finde på at møde på arbejde en halv time før, fordi jeg hader at komme for sent - selvom det jo er almindelig kutyme at bruden kommer små 5 min for sent :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer