Sign in to follow this  
Followers 0
joro

Flere brudepiger?

16 posts in this topic

Min ene svigerinde (jeg har to A på 23 og B på 15) er nærmest min "maid of hornour" hun har været med fra først færd til kjoleprøvning og generelt er vi nærmest som veninder

en dag hun kiggede forbi her hos os - fremviste hun sin nyindkøbte taske...

samme dag havde jeg være på shoppingtur... og havde købt NØJAGTIG samme taske :bestwishes:

Det er hende der skal passe på min kjole ind til dagen, hende jeg skal sove hos den sidste nat - vi skal følges sammen til frisør/make up, og videre hjem og til kirke osv...

Jeg har rigtig meget lyst til at spørge hende om hun vil være min brudepige - sammen med mine 3 børn....

Men så ved jeg at hendes lillesøster - som er lettere psykisk ustabil - har lidt af anoreksi siden hun var 11-12 år - (er dog nogenlunde tilbage på rette spor meeeen ikke helt "normal") hun vil blive skide sur.. lave de vildeste scener... hun er som teenagere er idag.. meget typiske og provokerende... :griner:-

og når nu der ikke er drama omkring vores bryllup - så føler jeg det dumt at lave et.... Ronnie synes jeg skal lade B være B... og han synes det er fint hvis A bliver en del af følget.....

Men så er der jo min efternølersøster på 13 år... hende kunne jeg enlig også godt tænke mig var med....

men sådan kunne jeg sikkert godt blive ved :biggrin:

Hvor mange brudepiger/brude børn er "nok" ?

den helt store model ville jo blive til 2 brudesvende på 4 og 7 år

brudepiger på 2, 13 og 23 år.....

mens den "lille" ville blive som hidtidig tænkt... kun vøres tre børn...

Edited by joro
0

Annonce ♥

Jeg tænker lidt, 3 voksne og 3 børn, passer det ikke meget godt?

Jeg havde 2 voksne brudeterner og vores lille datter på (dengang) 2 å. Jeg synes det var skønt at lade dem tage hende, da jeg ikke vidste hvordan hun ville arte sig i kirken.

Ellers vælg med hjertet, lad teenager være teenager og gør som du selv ønsker.

0

Jeg havde 2 voksne og 2 børn, det passede fint, men der kunne sagtens have været flere. Vælg dem du vil, det er din store dag og hvis du vil have 2 eller 10 brudepiger synes jeg det er det du skal have.

Her er et billede af mine 4 brudepiger/børn

post-17065-1202497361.jpg

0

Annonce ♥

Hvis det så'en skal være rigtig "sødt" skulle Benjamin vores lille dreg følges med Malika vores lille pige.. og så min svigerinde (A) følges Med den størreste af vores drenge......

men reelt er det jo nok vores lille datter der har mest brug for voksen støtte.....

hmmm der skal tænkes....

men et er sikert - jeg har rigtig meget lyst til at hun skal med i mit følge :bestwishes:

0

Jeg havde 2 voksne og 2 børn, det passede fint, men der kunne sagtens have været flere. Vælg dem du vil, det er din store dag og hvis du vil have 2 eller 10 brudepiger synes jeg det er det du skal have.

Her er et billede af mine 4 brudepiger/børn

post-17065-1202497361.jpg

Hold da op hvor ser det godt ud!!!!

Jeg er i øvrigt helt vild med de lilla/blå kjoler! Virkelig sødt - og god ordning med, at de store har en af de små i hånden! :bearhug:

0

Ronnie er slet ikke i tvivl.. og han her nu generelt også mere "hård" og kontant.. hvor jeg tænker mere og er lidt (meget) mere følsom og omsorgsfuld... vil gerne gøre alle glade)

svigerinde B må bare være sur... ifh til hendes sygdom og generelle hidsige teenagetemperment.. er der blevettaget hensyn nok de sidste mange år...

Han er helt klart med på at svigerinde A skal være brudepige - lige før han er mere forelsket i ideen end jeg :bearhug:

Men jeg vil spørge hende face to face.. så det bliver en gang i løbet af ugen... :bearhug:

Har endnu ikek besluttet om min lillesøster Michelle også skal eller ej.... *tænketænke*

0

Jeg kan rigtig godt følge dit dillem,

Har selv to kusiner på 13 og 16 der hopper for at få lov, en veninde jeg har lovet for mange år siden som jeg ikke har lyst til skal være, og så en jeg godt kunne tænke mig...

Men jeg synes du skal tage din svigerinde A, for det lyder som om hun allerede er brudepige,

og så synes også du skal spørge din søster, for tror hun vil blive rigtig glad, og så har hun jo også været en del af det

Jeg tror egentlig bare man skal lukke øjnene, og så se for sig, hvem der er med som brudepige i drømmescenariet

men det er jo bare svært når man er bange for at gøre nogen ked af det

hm... jeg må prøve selv at lukke øjnene så jeg kan få styr på mine egene brudepiger

:fløjt:

0

Annonce ♥

HVis det var mig ville jeg holde mig til børnene. Ville helt klart få stress hvis jeg skulle have sådan en flok rendende efter mig. Min bedste veninde skal også sove hos mig og min datter den sidste nat. Hún følges også med os til kirken. Hendes job bliver at meddele til kirketjener/organist at vi er ankommet, derefter går hun ind og sætter sig hos sin kæreste. Min datter på 9 år og min far er med i det egentlige følge.

Heldigvis er vi jo forskellige og du skal gøre hvad du føler for, men som du selv siger hvorfor skabe et problem der egentlig ikke er der??

Håber I finder en løsning alle bliver glade for

Kh

Louise

0

Jeg synes også det lyder af meget, men det er jo bare mig.. Det lyder heldigvis som om du har besluttet dig, og hold endelig fast i, hvad DU gerne vil!

Alternativt kunne man jo -hvis man ikke ville have flere eller undgå at træde nogen over tæerne- betro dine følelser overfor svigerinde A og fortælle hende, at hun er din brudepige i alle sammenhænge undtagen at gå op af kirkegulvet, fordi dit og dat.. Hvis det var mig, ville jeg blive enormt glad og beæret over sådan en udmelding, selvom jeg ikke kom til at gå op af gulvet som brudepige.

0

Sådan som jeg går og tænker det nu bliver det sådan her:

mig og min far

mine tre børn bag mig - dreng - pige - dreng

Min svigerinde og min søster bagerst

Men nu skal de to mulige brudepiger selvfølgelig lige spørges først -HAHA-

Ronnie siger det er op til mig og at 5 brudepiger/drenge er helt fint :fløjt:

Så det tror jeg bliver modellen... jeg er nok en smule mere "american" en det danske gennemsnit.. såe jeg synes bare det er fedt :denmarkflag:

0

Annonce ♥

:fløjt: nu har jeg sovet på det - og er 100 % sikker :denmarkflag:

Nu mangler jeg bare lige at mødes med min svigerinde... hun skal låne vores playstation og Buzz - så hun ville kigge forbi i løbet af denne uge - der vil jeg så spørge hende, og siger hun ja - høre om hun har tænk over farve på kjolen... enlig regner jeg med hun vælger selv... eller vi finder en sammen... om jeg skal betale lidt eller ej ved jeg ikke helt endnu -HAHA-

Jeg kunne godt tænke mig at hende og min lillesøster i en vis grad (farvemessigt) matcher.... regner med at min fra og jeg deler udgiften... han har en gang tilbudt at betale til brylluppet.. men vi har takket pænt nej tak... så her vil han jo nok "kræve" at betale hendes brudepigekjole ;)

Min søster er på skiferie sammen med min far - de har lånt vores bil - så jeg satser på at hun er med nå vi skal bytte biler - så får hun nyheden.. og jeg er 99% sikker på hun vil :griner:-

Edited by joro
0

Jeg syntes også det lyder som en god Idè, men nu skal jeg også selv have 7, mine 2 børn som skal gå foran mig og min far, jeg har en dreng som skal bære ringene, og en pige som skal gå med en kurv med blomsterblade, så har jeg 2 kusiner og en svigerinde (21 - 28 ) som skal gå bagved sammen med 2 nevøer (10 - 13 ), og de er alle meget glade for at få lov til at være med :-)

0

Annonce ♥