susanne nicolaisen

Sanne & Claus aug09,et par nyheder på sidste side:-)

1,567 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

WOW..

Den passer lige til den kjole jeg skal have på til min venindes bryllup her d. 17. Nøj en lækker farve

Elsker osse lime:-) kommer på shoppen i løbet af i morgen.

Uuuh glæder mig til at se om den ikke er noget jeg skal eje :-) Den er jeg nu ret så sikker på :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

men stylet sådan her, synes jeg de er fine;-)

de er så sjove... havde set dem et eller andet sted på nette, men kan ikke huske hvor... sys det kunne være sjovt med sådan billeder.... hvor fandt du dem??

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
-HAHA- hvor er de sjove. Jeg har et bryllups magasin fra UK, hvor der er et rigtig fint billede af bruden og hendes brudepiger, hvor de står i en bæk og hiver op i kjolerne, sådan at man kan se deres gummistøvler. Total gennemført var det :thumbsupsmileyanim: Skal lige se om jeg få scannet det billede ind, for det er bare fint :)
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

men stylet sådan her, synes jeg de er fine;-)

de er så sjove... havde set dem et eller andet sted på nette, men kan ikke huske hvor... sys det kunne være sjovt med sådan billeder.... hvor fandt du dem??

der skulle gerne være et link i det første af indlæggene om dem. Eller google weddington...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Enig med Miss Lena - synes den virker mest harmonisk på den måde... Den er virkelig smuk... :heart: Er dybt imponeret over de smukke ting du fremtryller....

Var lige ved at kigge din shop - leder efter noget smukt jeg kan bære til min lillesøsters bryllup til sommer - men trods dit kæmpe udvalg var der ikke lige DET jeg ledte efter... Sig til hvis der skulle vokse sig en smuk kæmpe silkeblomst i noget "gulligt"/lys brunt med noget bling - eller en fjerhårbøjle i samme farver med bling - frem fra dine kreative hænder... :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer