susanne nicolaisen

Sanne & Claus aug09,et par nyheder på sidste side:-)

1,567 indlæg i dette emne

Hej piger

Nå!!!

Så må jeg hellere prøve at organisere nogen af alle de bryllupsrelaterede tanker, der roder rundt i knoppen på mig....

først lidt historie:

Claus og jeg mødtes i dec 1998 på en blind date, arrangeret af min bedste veninde og hans bedste kammerat, der tilfældigvis var kærester på det tidspunkt. Claus var på det tidspunkt 23 og jeg var 26. iloveyou.gif Var helt på det rene med at de måtte ha spist søm, hvis de mente jeg skulle være kærester med en der var yngre end mig. Men de insisterede og gjorde opmærkom på at han havde en lækker overkrop... badgirl.gif

Og det kunne jeg jo ikke sidde overhørig.. Så vi gik ud fredag og hørte livemusik, og blev kørt til døren da aftenen var slut. dagen efter inviterede han mig på dobbeltdate med min veninde og hendes kæreste. Det var den mest morsomme aften længe. Siden har vi været sammen, og vil altid være det loveflag.gif

Vi har kendt hinanden til dec i 10 år, har Emil på 3 år... og siden jeg nu har annonceret at jeg ville giftes inden jeg blev 40, måtte han hellere få f....... ud!! heart.gif

Vi var på miniferie i Lübeck i Tyskland i uge 48-2007. Og bedst som vi sidder på romantisk italiensk restaurant, spørrger han:

VIL DU GIFTE DIG MED MIG? Der var ikke noget jeg hellere ville!! icon_hug.gif

jeg har været medlem herinde i en månedstid og har hapset, stjålet og lånt alle idéer, fra invitationer, lektioner om monogrammer, kirkehæfter osv.

Som hobby maler jeg normalt billeder( har udstillet et par gange ) men efter jeg er kommet herind, laver jeg invitationer, gaveæsker, kirkehæfter mm.

Jeg har allerede lagt festens farvetema fast: bourdeaux, creme og sølv.

Listen!!!

Vi skal giftes i Nørager Kirke på djursland, d. 22. august 2009.

Kirken er booket til kl 14:00

Her er links til billeder af de ting der er klar: Gæstebog, invitationer, svarkort, bordkort, gaveæsker

knus Sanne

fotografen er booket. se hér

morgengaven færdig

Feststed

Gjerrild Kro

måske menu´en??

bordtegning af rundt bord til bordplan

Kjole

mere kjoleinspiration

sincerity kjole forfra fra kjoleprøvning i Assentoft

corsage

sincerity kjoler jeg skal prøve v Kennedys

kjoleprøvning 2

billeder af prøvekjole

min uuups-ekstra kjole

den færdige kjole

billeder af den færdige kjole fra Udelukket pga. dårlige forretningsmetoder

MIN KJOLE!!!

og her et bedre billede:-)

Hår

HÅRET!!!

hårinspiration

hårsmykker bestilt fra udlandet

hårpynt bestilt fra kina er ankommet

Sko

lidt sjovere sko, når man løfter i kjolen...

de sejeste sko fra Boginni & Co

mere sko fra Boginni

mine fine dansesko

mine hvide dansesko

guld dansesko- ebay køb igen!!

Smykker

smykke inspiration

flere smykker

smykkerne til dagen

Brudebuket

inspiration til brudebuket

Kreativt

invitation, den endelige

målene på invitationen

inv, sammen tears of joy og æske

gæstebog

gæstebogen hjemkommet fra TDC

gave æske til gæsterne

inspiration til borddækning

mere borddækning

vinlabels

små sukkerpose til kaffen

tegning f bord m 10 kuverter

Tears of Joy

risposer m personligt bånd

wedding favors til vores gæster

Redigeret af susanne nicolaisen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

halløjsa og velkommen til :bearhug:

lækre farver du har valgt - me tooo :bearhug::bearhug: du kigger bare forbi

min tråd hvis du får lyst til lidt inspiration :)

fiine kreating du har fået lavet -HAHA- den med baglomme og svarkort virker bekendt -HAHA-

krammer

Hej kejzer

Tak for velkomst. Har kikket i din tråd. Du er ca samme st som mig, så har rå-kikket kjolebilleder..

Kikker videre.

Knus sanne :bearhug::bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hold da op du er godt igang :bearhug:

Det er jo vanvittig flot romantisk supert det du har lavet - man kan godt se du har det kreative gen!!! :bearhug:

Hvornår har I sat datoen til????

Glæder mig til at følge tråden

Hej NatKen

Er ikke heeelt sikker, men ca 22. august.

Knus Sanne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
halløjsa og velkommen til -HAHA-

lækre farver du har valgt - me tooo :bearhug::bearhug: du kigger bare forbi

min tråd hvis du får lyst til lidt inspiration -HAHA-

fiine kreating du har fået lavet -HAHA- den med baglomme og svarkort virker bekendt -HAHA-

krammer

Hej kejzer

Tak for velkomst. Har kikket i din tråd. Du er ca samme st som mig, så har rå-kikket kjolebilleder..

Kikker videre.

Knus sanne :bearhug::bearhug:

eeej hvor sjovt :b223: der er ikke mange i vores størrelser :):bearhug::) men det kan sagtens lykkes :) jeg har hvert fald fundet drømmEN -HAHA- du kigger bare alt det du vil - og du må nok hellere bruge index tihiii :)

kram

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
halløjsa og velkommen til :bearhug:

lækre farver du har valgt - me tooo : du kigger bare forbi

min tråd hvis du får lyst til lidt inspiration -HAHA-

fiine kreating du har fået lavet -HAHA- den med baglomme og svarkort virker bekendt -HAHA-

krammer

Hej kejzer

Tak for velkomst. Har kikket i din tråd. Du er ca samme st som mig, så har rå-kikket kjolebilleder..

Kikker videre.

Knus sanne :bearhug::bearhug:

eeej hvor sjovt -HAHA- der er ikke mange i vores størrelser :b223::bearhug::bearhug: men det kan sagtens lykkes :) jeg har hvert fald fundet drømmEN :) du kigger bare alt det du vil - og du må nok hellere bruge index tihiii :)

kram

Hej igen

Kan du ikke hjælpe mig?? Hvordan laver man det hersens index?? Har SÅÅ mange billeder liggende på min comp, men det bliver vist et langt rod hvis det ikke kan findes via index, som os dig... -HAHA-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

halløjsa og velkommen til :bearhug:

lækre farver du har valgt - me tooo : du kigger bare forbi

min tråd hvis du får lyst til lidt inspiration -HAHA-

fiine kreating du har fået lavet -HAHA- den med baglomme og svarkort virker bekendt -HAHA-

krammer

Hej kejzer

Tak for velkomst. Har kikket i din tråd. Du er ca samme st som mig, så har rå-kikket kjolebilleder..

Kikker videre.

Knus sanne :bearhug::bearhug:

eeej hvor sjovt -HAHA- der er ikke mange i vores størrelser :b223::bearhug::bearhug: men det kan sagtens lykkes :) jeg har hvert fald fundet drømmEN :) du kigger bare alt det du vil - og du må nok hellere bruge index tihiii :)

kram

Hej igen

Kan du ikke hjælpe mig?? Hvordan laver man det hersens index?? Har SÅÅ mange billeder liggende på min comp, men det bliver vist et langt rod hvis det ikke kan findes via index, som os dig... -HAHA-

i værktøjslinien over dig ved siden af smileys er der sådan en grøn ting. Du går først op hvor der står bryllupsklaretcetcetcetc og kopier den side du er på så trykker du på den grønne hvor du kan sætte det ind og så skriver du fx se her eller sådan noget. alt det her gør du på din allerførste side, hvor du bare blir ved med at besvare dit første indlæg. giver det overhovedet mening? Jeg er så dårlig til at forklare...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

...Jeg har haft så mange tanker omkring kjoler og hvor mange penge jeg skal afsætte til den... :bearhug:

Jeg har rodet rundt på ebay og der er et hav af forhandlere der sælger brudekjoler, produceret i Kina. jeg er helt på det rene med at det er kopier, men der er knagme osse forskel på 1000.- og 10.000.- for Maggie Sottero modellen "Antonella".. Men jeg er nok alligevel chicken! De allerfleste af dem har oss kun feedback på 10-30 stk, og det tyder umiddelbart på at de bare genopfinder sig selv, når de får for dårlig feedback. Og når man nu tænker på hvor stor en del af den perfekte dag, kjolen er, så er det nok ikke nogen go idé. Men det var lige før at man, til de penge, kan gøre det og så sælge den hvis det er noget værre juks. Det her lyder nu osse bare som en der lukker varm luft ud :bearhug:

Er der nogen der har prøvet noget lign..! smider lige et billede af min absolutte kjoledrøm..

knus Sanne

post-32248-1202585781.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hej igen.

Jeg har fået pakke fra Isabella Smith igår m posten. Ville prøve om jeg kunne være lidt smart, når jeg nu er i go tid. Jeg har bestilt blomsterfrø! Ikke til gæsterne, men til brug i brylluppet. Jeg har jo bestemt at farverne skal være bourdeaux, creme og sølv, så jeg har bestilt flg tre blomster hjem. så vil jeg prøve at så dem i år og se hvordan de arter sig omkring august måned. det ville jo være genialt, hvis vi kunne hhente materialerne til borddækningen i haven :bearhug:

Det skal siges at vi skal giftes, bor og holder fest inden for en radius af max 200m, så det er jo super hvis det så bare vil virke. Nu får vi at se. det har før vist sig, at mine diverse "geniale" planer er gået fløjten. :bearhug:

post-32248-1202587482.jpgpost-32248-1202587497.jpgpost-17-1077799009.jpg

post-32248-1202587620.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Sanne..,

Tusind tak for hjælpen..!! :bearhug:

Glæder mig til at følge din tråd for jeg kan godt lide din stil og du er ihvertilfælde mere kreativ end vi er lige nu.

Håber jeg kan vise dig vores færdig resultat snart som er i stilen lidt lånt, lidt nyt, lidt gammel og lidt blåt hehe

Henriette som er begyndt at :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

helloo

Så er sønnike sat til at se "monsters inc", så mor har fred til at surfe på nettet... He he

Anna med et link til et amerikansk pars bryllupsplanlægning, i tråden tyldrømme. der var mange fine links. Bla et til nogle billeder af vintagebrude fra 20´erne. Jeg blev simpelthen så fristet tiil at smide hele mit tema i skraldespanden og starte forfra. hvis I vidste alle de idéer der fløj gennem hovedet, da jeg så deres team. Vintage bryllup, for hårdt!!! Nu skal i bare se:

Billede til evt klistermærke til at sætte øverst på hver side i gæstebogen.

Nå jeg ka ikke få dem vedhæftet ordentligt. Vender tilbage

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

hvis Anna kikker med igen, så fandt jeg disse skrifttyper til á la art deco bryllup.... :fløjt:

Dem er jeg lidt pjattet med. Overvejer stadig om jeg kan nå at inkludere det tema i brylluppet. Eller om jeg har lagtmig for fast allerede ved at lave farver og invitationer.... Fra dafonts.com

post-32248-1202659672.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej

hvis Anna kikker med igen, så fandt jeg disse skrifttyper til á la art deco bryllup.... :fløjt:

Dem er jeg lidt pjattet med. Overvejer stadig om jeg kan nå at inkludere det tema i brylluppet. Eller om jeg har lagtmig for fast allerede ved at lave farver og invitationer.... Fra dafonts.com

post-32248-1202659672.jpg

De skriftyper kan du få på www.dafont.com

gem dem ned på skrivebordet. Højreklik og tryk UDPAK ALLE. I kontrolpaneler under start ligger "skrifttyper" og der lægger du filen og VUPTI du har ny skrifttype!! :denmarkflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer