susanne nicolaisen

Sanne & Claus aug09,et par nyheder på sidste side:-)

1,567 posts in this topic

Annonce ♥

Efter en dejlig ferie der er brugt med familien er jeg gået bananas på hårpynt fronten!! Har haft en fantastisk rolig uge m en dreng, der er selvkørende og en mand der er optaget af OL. Så tiden er blevet brugt idéelt for mig på hårpynt og smykker. Og Så tænkte jeg at jeg ville vise jer hvad al den tid er gået med. Indrømmet, jeg har siddet MEGET i mit hjørne. Men for F..... hvor har jeg nydt at ha tid til bare at skabe det der lige faldt mig ind. Jeg har arbejdet rigtig meget med bling. Jeg har så meget liggende efterhånden, så jeg skal simpelthen ha brugt noget af det. En del af tingene er lavet af genbrugte smykker, brocher osv, så det er selvfølgelig ting der er 100% unika. Jeg håber på at få det hele på shoppen i denne uge og at det bliver vel modtaget :loveflag:

første billede er et fantastiske Statement armbånd. Lavet helt i simili og føjet sammen med sølv wire. Til den helt enkle kjole eller et rigtig fedt enkelt jekkesæt

post-32248-0-20903600-1344001116.jpg

0

Annonce ♥

den øverste er jeg helt vild med, kan du ikke tage et billede af den fra den anden side af også?

den der er her øverst på siden, er en kam. Så den er ikke længere end det du ser her. Så man kan jo nok sige, at der ikke er noget på den anden side :wink:

til gængæld kan du bruge den både fremme på hovedet og tilbage, v en knold osv

0

Fotograf Louise Gry har været så sød at fotografere nogle af mine ting m model. Jeg synes de er blevet super gode og jeg må sige at det virkelig gør en forskel på det, når fotografen ved hvad hun laver. Jeg er bare såååå glad, så jeg smider lige et par sneakpeaks fr hende

fotograf Louise Gry: http://www.fotograflouisegry.dk/velkommen

post-32248-0-62141700-1344255806.jpg

post-32248-0-18840500-1344255815.jpg

post-32248-0-69491500-1344255820.jpg

1

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Kan desværreikke komme forbi, den står på bryllups ting hele ugen, men du er velkommen til at kigge forbi onsdag, der bager min søster og jeg hele dagen, så der er jeg hjemme

det ville jeg osse rigtig gerne, men bettemand skal osse hentes;-D Kan godt forstå hvis du er tæt booket i næste uge;-D Vi finder bare en undskyldning for at stikke hoverderne sammen en anden gang:-)

0

1000 tak for idag :bearhug:

Mega fed oplevelse og den sidder stadig i kroppen på mig :bunny_4: Hold nu op hvor var det fedt :thumbsupsmileyanim:

Tak for sminken, håret og dine vidunderlige hårsmykker, jeg måtte få i håret. De bliver prikken over Iét på billederne. TAK TAK TAK :biggrin:

Det må vi helt sikkert gøre igen en anden gang :biggrin:

0

Annonce ♥

1000 tak for idag :bearhug:

Mega fed oplevelse og den sidder stadig i kroppen på mig :bunny_4: Hold nu op hvor var det fedt :thumbsupsmileyanim:

Tak for sminken, håret og dine vidunderlige hårsmykker, jeg måtte få i håret. De bliver prikken over Iét på billederne. TAK TAK TAK :biggrin:

Det må vi helt sikkert gøre igen en anden gang :biggrin:

altså det gør vi da bare!!! jeg er fuldstændig balleret efter alt det friske luft. Det var SK... sjovt!! jeg hyggede mig m at være fotoassistent. Tak Laika og tak Tina Liv for dine fantastiske billeder. her er en mager prøvesmag taget med mit kamera.

post-32248-0-79382500-1347811713.jpg

post-32248-0-31214400-1347811729.jpg

post-32248-0-86234000-1347811737.jpg

post-32248-0-28455300-1347811746.jpg

post-32248-0-64435600-1347811755.jpg

0