susanne nicolaisen

Sanne & Claus aug09,et par nyheder på sidste side:-)

1,567 posts in this topic

Annonce ♥

Godt så, så fik jeg lige slugt 78 sider.. Hvor er det altså nogle fantastiske ting du laver, har flere gange tænkt "den der, DEN kunne jeg godt bruge til mit bryllup.." Tør slet ikke kigge i din shop, før jeg har en bedre ide af hvad det er jeg er på jagt efter, for så er jeg da vist ruineret.. :lol:

0

Godt så, så fik jeg lige slugt 78 sider.. Hvor er det altså nogle fantastiske ting du laver, har flere gange tænkt "den der, DEN kunne jeg godt bruge til mit bryllup.." Tør slet ikke kigge i din shop, før jeg har en bedre ide af hvad det er jeg er på jagt efter, for så er jeg da vist ruineret.. :lol:

hahahahaha, tusind tak :lol: :lol: :lol: respekt for at du tog samtlige sider!!! :wink:

0

Annonce ♥

her kommer en lille kavalkade ad de seneste ting. Det er faktisk smykker. Lidt forskellige øreringe og et superfedt armbånd, der osse kan laves på andre måder. Med klassisk lukning eller på tyl, eller måske på en fast armring. Og til sidst en smuk Miss Emily mere til en kommende brud

post-32248-0-33521600-1351451823.jpg

post-32248-0-57500900-1351451835.jpg

post-32248-0-75677200-1351451855.jpg

post-32248-0-70820000-1351451872.jpg

post-32248-0-02393300-1351451888.jpg

post-32248-0-76912300-1351451909.jpg

0

Annonce ♥

Elsker din gæstebog og din frisure :loveshower:

Det var skønt at nå til beretningen om den store dag, men sikke mange sider der er i denne tråd :lol: nu er det vist sengetid for mig... :wink:

I morgen må jeg hellere tage mig sammen og bestille en af dine hårting - de er bare super fine :heart:

0

Annonce ♥

Det er ved at være længe siden jeg har været her på BK, men jeg følger dig troligt på Facebook. Man kan virkelig se at du udvikler dig, og de ting du tryller frem er simpelthen så smukke Susanne :)

Neej tusind tak søde:-) hvor er det længe siden min tråd har været på første side;-D det gør mig bare så uendelig glad at høre at der kan spottes en vis udvikling i mine ting. Jeg har super travlt her i maj og lige nu kan jeg næsten fornemme, at der forude kan ligge en mulighed for at kunne gøre det fuldtid. Jeg drømmer om at kunne lave smukke ting hver dag.

For knap to år siden skrev jeg ned hvordan min perfekte dag ville være; at kunne skabe smukke ting fuld tid og være glad hver dag:-) butikslivet er hårdt m familie, og hvis jeg kunne komme væk fra butiksgulvet og lave det her fuld tid, ville min drøm gå i opfyldelse:-) hver gang jeg tænker på det, prøver jeg altid at finde ud af, hvordan jeg kan nå derhen. Kryds fingre for mig, vil du?

Kram Sanne:-)

0

Annonce ♥