Guest AnnWP

Hjælp... Frisør i Aabenraa eller sønderborg

14 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hejsa,

Jeg skriver til dig idet jeg selv søger en frisør i Sdbg. Tænkte vi kunne holde hinanden opdateret hvis vi hører noget andensteds. Har selv boet i Sdbg, men det er mange år siden så er ikke længere opdateret ....

Mht make up skal jeg have en veninde fra Matas til at lægge make upen.... synes de er dygtige...

Men lad os lige holde hinanden opdateret...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa,

Jeg skriver til dig idet jeg selv søger en frisør i Sdbg. Tænkte vi kunne holde hinanden opdateret hvis vi hører noget andensteds. Har selv boet i Sdbg, men det er mange år siden så er ikke længere opdateret ....

Mht make up skal jeg have en veninde fra Matas til at lægge make upen.... synes de er dygtige...

Men lad os lige holde hinanden opdateret...

Ja!! Det skal vi da lige gøre :cheerleader3:

Bor selv i Broager og her er der en del frisøre, de er alle meget dygtige ( har været hele rækken rundt, da jeg er tilflytter) de er ikke nær så dyre som mange af den i Sønderborg. Håber I kan bruge det til noget :thumbsupsmileyanim:

Hmmm Det kunne være man lige skulle tjekke dem :cheerleader3: Det er kun 15 min fra hvor mine forældre bor og fra kirken :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej igen

Jeg ved ikke om hun har en hjemmeside, men jeg har en brochure hvor der står følgende:

Vi lytter til brudens idder og tanker og finder sammen ud af bryllupsfrisuren.

Brudepakke 1

Prøveopsætning, opsætning på dagen og m. makeup 1615 kr.

Brudepakke 2

Uden makeup 1395 kr.

Her kommer lige 2 billeder fra min veindes hjemmeside - hendes hår har Maria B. Quist også sat til deres bryllup. Det er lidt svært at se....

post-28190-1203369997.jpg

post-28190-1203370020.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg fik mit hår sat af Trine hos TK16 i Sønderborg, og jeg var ovenud tilfreds. Jeg gav 1.000 kr. for en brudeopsætning. Jeg ved ikke om hun også lægger makeup. Det fik jeg gjort hos Charlottes Hudpleje ligeledes i Sønderborg.

- Henriette -

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej alle her inde :) 

 

Jeg bliver nødtil og sige at det altså er noget billigere hos Salon Delux i Rødekro! 

Hvis andre skulle komme her forbi.

Jeg har selv brugt dem da jeg blev gift med min <3 Søren <3  den 16 august, og jeg snakkede med Dorthe som har salonen, hun er helt vild sød og har en masse gode idèr, som jeg valgte at bruge. men man kan tydeligt se at hun ved hvad hun laver, da hun har vundet en masse medaljer ved konkurrencer osv. 

Jeg var utroligt stresset de sidste dage op til mit bryllup pga covid-19 som de nu kalder det. så jeg vidste ikke engang om jeg fik et bryllup, men hun var rigtig hjælpsom og sød. så ville bare lige anbefale hende :) 

 

Kærlig hilsen Julie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer