Brud2008?

Hvor finder jeg en smuk kjole til 5-7000kr??

30 indlæg i dette emne

Så har min søde kæreste gennem 7 1/2 år været nede på knæ! :bearhug:

Og vi skal allerede giftes den 14. juni 2008. Så vi har lidt travlt med planlægning.

Vi har lokale og kirke. -- så langt så godt. :bearhug:

Men jeg vil ikke ofre det vilde på en kjole, og skal til og i gang med den store kjolejagt.

Vi har sat 7000kr af til en flot kjole.

Findes der smukke kjoler til den pris??

Jeg kan lide stilen i en hvid eller crem, med lige overskæring uden stropper.

Og gerne lidt slæb på..

Er der nogen der kan være behjælpelige??

Der er kun 4 mdr til!!

Hjertelig tillykke til Jer alle.

Knus fra en helt nyforelsket snart kone.. :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med det, dejligt når de mænd får sig taget sammen.

Min kæreste var på knæ for 14 dage siden, vi skal giftes den 28 juni 2008.

Vi er tætte på at have alt på plads, vi mangler dog tøjet.

Du kan sagtens finde en rigtig flot kjole under 5000 også selvom du køber den fra ny.

Jeg har kig på en fra lilly, hvis jeg lejer den koster den kun 3300, hvis jeg køber den 5200.

Jeg har også kig på en brugt til 1500, som opfylder alle mine behov.

Så surf lidt rundt, det er ikke umuligt.

Held og lykke med søgningen.

MVH Bodil

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der er jo muligheden at kigge under køb og salg her i forummet. Hvis den skal være ny vil jeg da også mene at du har gode muligheder.

Pøj pøj med det og tillykke med det kommende bryllup.

Knus fra

ViTo

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja det er skønt når de endelig får taget sig sammen.. Men vil også siger jeg først har

været "klar" nu. Vi har en lille datter på 15 måneder så vi har haft rigeligt andet at se til. :bearhug:

Men jo tak. Har lige været inde og kigge på lilly, de er da ikke så tossede de modeller nej.

Og priserne er da også okay.

Der kunne man også leje kan jeg se..

Har lige talt med en veninde i dag der sagde hun lidt havde fortrudt hun havde købt sin.

Og overvejer at sælge den.. Så hun ville råde mig til at købe en billigere eller leje.

Hun gav 9.000kr.

Vi havde først sat 10.000kr af til en kjole, men så er der ting jeg hellere vil ha vi sætter

højre på dagen.. Ja og tiden efter.

Men jeg vil da kigge videre.

Tusind tak for Jeres MEGET hurtige svar.. :bearhug:

Hvordan har i planlagt dagen til indkøb af kjole skal være og med hvem?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syntes også godt om lillys kjoler, og er også vild med ideer om at leje den, for hvad skal jeg med den bagefter????

Jeg skal ud med min mor og min kusine og prøve kjole den 22 marts, de har begge sagt at de gerne vil med, så det får de lov til.

Vi har fået 2 timer i VIP lokalerne i Vejle, så har du lokalerne får dig selv.

Vi starter ud med fælles morgenmad, derefter kjoleprøvning (også til min mor) kl 9-11, og så slutter vi af med middagsmad på en restaurant. Så vi laver en hyggelig tøsetur sammen.

Hvis du ikke har så langt til Vejle, så vil jeg anbefale Lillys VIP rum.

Da jeg sankkede med dem, fortalte de at de have mange modeller, og gode tilbud deroppe. Jeg forstiller mig at de nok sælger de lejede kjoler billigt, og så har de nok nogle 2007 modeller, som også bare skal væk.

MVH Bodil

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med jer to.

Jeg havde det som dig da jeg skulle prøve kjoler, men så kom jeg alligevel i den smukkeste kjole som jeg bare ikke kunne få ud af hovedet...og kom så af med 11400 kr. Jeg ved du sikkert tænker: Det sker IKKE for mig, men man kan blive overrasket... :bearhug:

Men ellers så har vestsjællands brudesalon og aascar i Slagelse (har ikke lige set hvor i landet du er) billige kjoler og ellers så må du skynde dig ud og nå de forskellige udsalg inden de gode kjoler er solgt for en slik :bearhug:

Held og lykke med det, og husk VI ELSKER BILLEDER HERINDE :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu ved jeg ikke hvor du bor, men prøv Y P Dress i Brøndby Stand!

se deres hjemmeside www.ypdress.dk

Du kan klikke på "brudekjoler". så hold musen stille på et billede, så kommer prisen frem. Det der er på hjemmesiden er kun et lille udvalg selvfølgelig :bearhug:

Redigeret af valentine
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Tillykke med frieriet og velkommen hertil. :bearhug:

Det kan godt lykkes at finde en kjole til 7000,- Jeg har lige været ude at prøve kjoler og jeg prøvede 2-3 stk som kostede lide under 7000,-

Du kan prøve at tjekke www.askepot-modeller.dk de har mange flotte og i forskellige prisklasser.

For det meste er de også til at snakke med når man prøver kjoler. Det er jo tilladt at handle sig frem til en god pris (eller også er det bare fordi jeg er fra Jylland ;0) )

Held og lykke med søgningen

:bearhug:

MissPinky

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis jeg skulle gøre det hele om igen, havde jeg købt en kjole brugt. I stedet endte jeg med - med tilretninger osv. - at bruge omkring 15.000 på en kjole, som jeg nu ikke kan komme af med igen, selvom jeg gerne sælger den for 5000.

Du kan kiggei Køb og salg her, men der er også Trendsales, Den Blå Avis osv.

I øvrig skal du snart ud, hvis du skal købe en ny kjole. Der var tre måneders leveringstid på min, og først derefter kunne vi tilrette mv.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis du siger hvor i landet du bor er det nemmere for os at komme med forslag til konkrete butikker!

Min brudekjole kostede 6300 til sammen, og det var helt nyt det hele. SÅ det kan sagtens lade sig gøre. Og jeg havde endda 10.000 sat af til brudekjolen, men forelskede mig simpelthen bare i en der var lidt billigere.

Af egne erfaringer kan jeg kun anbefale Bruden i Odder udenfor Århus. Man bestiller tid og så har man hele butikken for sig selv, mens den man har med får kaffe og kage. Ikke noget stort sted, men mange kjoler, og det bedste af det hele er at ALLE kjolerne koster mellem 4000 og 8000 (alle dem jeg prøvede mener jeg kostede ca. 5000).

Der er også en butik i Tønder der ser ud til at have billige og flotte kjoler, men der nåede jeg aldrig ned inden jeg lige pludselig købte min i House of Brides... Askepot

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:fløjt: Til lykke med frieriet!

Hvis du bor i det sydlige jylland kan jeg varmt anbefale Brudensbutik ( brudensbutik.dk) - her fortalte jeg hvor meget jeg havde til kjolen og så fandt hun kun kjoler jeg kunne betale med det budget - et par af dem var så til " rabat-pris" kunne jeg se. Det er en lille men meget hyggelig butik. Held og lykke med jagten

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du kan sagtens få en kjole for den pris, enten brugt eller lejet eller ny for den sags skyld :denmarkflag:

Jeg havde selv et budget på 5000 kr, og fandt min kjole (ny og på tilbud) til 3000 kr i Bentes Brudedesign. Ellers har Lilly nogle rigtig flotte kjoler, og Messalina har rigtig flotte og billige kjoler på Amager (og det er den bedste betjening jeg har fået).

Mht. brugte kjoler, kan du enten prøve dem privat, eller hos Askepotkjoler (tror jeg de hedder) hun har en butik kun med brugte kjoler, så kan du prøve dem i fred og ro -HAHA-

Held og lykke med det, og det er bestemt muligt at finde drømmekjolen på et lille budget :fløjt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Ja det er skønt når de endelig får taget sig sammen.. Men vil også siger jeg først har

været "klar" nu. Vi har en lille datter på 15 måneder så vi har haft rigeligt andet at se til. :denmarkflag:

Men jo tak. Har lige været inde og kigge på lilly, de er da ikke så tossede de modeller nej.

Og priserne er da også okay.

Der kunne man også leje kan jeg se..

Har lige talt med en veninde i dag der sagde hun lidt havde fortrudt hun havde købt sin.

Og overvejer at sælge den.. Så hun ville råde mig til at købe en billigere eller leje.

Hun gav 9.000kr.

Vi havde først sat 10.000kr af til en kjole, men så er der ting jeg hellere vil ha vi sætter

højre på dagen.. Ja og tiden efter.

Men jeg vil da kigge videre.

Tusind tak for Jeres MEGET hurtige svar.. :fløjt:

Hvordan har i planlagt dagen til indkøb af kjole skal være og med hvem?

Hejsa

Jeg prøver at få solgt min, men du skriver ikke lige str. højde osv i din mail. Jeg har nemlig også en kjole til salg. Dog er den ikke lige over men med hjerteudskæring samt halterneck. Men vil da bruge enhver lejlighed til at vise den frem. Det er en str. 38, jeg er normalt selv en str. 40. Du kan se mere under køb og salg.

post-25542-1202723056.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for alle Jeres SUPER svar.

Jeg har nu bestilt tid hos Lilly, men de havde først tid her den 28/2, ALT var ellers optaget før.

Så jeg begynder at føle mig godt presset da jeg jo skal bruge den allerede den 14. juni.

Så nu håber jeg bare der også er en tilbage til mig :cheerleader3:

Jeg er kommet frem til at det BLIVER en leje, så er der så mange andre ting vi kan gøre

lækre i andre ting. Så det bliver leje.

Hvis I har andre forslag til super steder man kan leje så skriv endelig. Jeg kommer fra københavn.

Tusind tak for hjælpen..

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej

Jeg var ude og købe i lørdags. Jeg prøvede en masse forskelligt, både dyre og ikke dyre. Så til sidste komme hun med en som jeg bare falder for med det samme. Jeg har altid haft en forestilling om at det skulle ligne en fra en jane austin film. Sådan let og elegant. Og sørme om den ikke er sat ned fra 5000 til 1000. Og jeg mener virkelig at jeg ville have betalt op til 8000 for en kjole. Men den eneste der virkelig passede til lille mig var den billige. Og det var absolut ikke pga prisen jeg valgte den. Det var bare DEN.

Jeg var i Lilly og Glamour i Odense. købte den i glamour

Helle

Redigeret af olsen76
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan KLART anbefale House of brides i KBH.. Der er SÅ fantastisk en betjening!! Og Kjolerne er lige så fantastiske :thumbsupsmileyanim:

Jeg var så heldig at se, at de havde udsalg i slutningen af januar og jeg fandt den flotteste kjole og så var det tilmed den billigste af de ekspedienten fandt frem til mig (6300,-). Rent faktisk var det også den første jeg prøvede.. Jeg nåede slet ikke at prøve nogle af de andre!! Jeg var SOLGT!!

Ekspedienten kunne ud fra første øjekast og mine ønsker finde præcis den kjole jeg faldt for og min str.

Det var en fantastisk oplevelse.

Held og lykke med jagten på drømmekjolen og tillykke med det hele :cheerleader3:

Trine

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du havde skrevet på pm om hvor jeg havde fundet min kjole og jeg har lige sendt dig et link men nu hvor jeg kan se din tråd her med prisleje kan jeg se den er en del dyrere men jeg har altså ikke givet den pris da jeg får den syet. Den ligner ikke helt 100 % den du så på billedet men er meget tæt på havde dog nogle små ønsker der var anderledes end den på billedet. Men jeg kommer til at give 4000 max.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den er fundet!!

Havde sat mit budget op til 10.000kr. Og har været på jagt hos Jpdress, Lilly og HOB.

Jeg fandt en flot kjole + slør + skørt hos Lilly og havde besluttet det skulle være den. 10.122kr. + 600kr for hårkam.

Så der var helt styr på det...

Men en aften sad jeg på trendsales og klikkede lige ind forbi brudekjolerne.

Og WAU der var der bare en SUPER skøn kjole.. Nypris 7500kr Til salg for 3500kr ny renset.

Jeg fik prøvet den .. og tænkte bare WAU. Så købte den, og fik den til 3300kr. :thumbsupsmileyanim:

Jeg har så bestilt et slør hos Annie-slør herinde til 315kr. Og fået lavet en super flot diadem + øreringe hos

www.blichfeldtsmykkedesign.dk til 518kr inkl. fragt.

Så man må sige jeg har holdt mig langt under de 10.000kr. (Eller mere som det ville blive).

Jeg skal dog ha syet den lidt ind, men sidder sammen med en på arbejdet som har været syerske i 14 år, så det hjælper

hun med. :shopping:

I får et par billeder her: :cheerleader3:

post-32690-1206644512.jpg

post-32690-1206644552.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer