Noah2007

Lækker glød

12 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Der er spay tan, jeg har aldrig prøvet det selv, men det lyder meget smart. Man står i en kabine og så bliver man sprøjtet med en form for bruncreme tror jeg det er.

Jeg aner ikke om det er skidt for huden eller hvad, men det overvejer jeg selv at gøre, for jeg gider heller ikke solarium.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg følger lige lidt med her....

Spray tan holder vist ikke så længe, og der er risiko for afsmitning på tøjet - har jeg hørt. Jeg ved ikke, om der kan være kvalitetsforskel fra sted til sted.... Til gengæld er man fri for farlige stråler!

Selvbruner... hvordan er det lige, man undgår kedelige overgange hist og pist, hvis det skal være over hele kroppen? :bearhug:

Måske er det bedste bud alligevel at satse på lidt sommerligt vejr?

Dorte.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis det skal komme indefra - så giver GULERØDDER en gylden glød... men tror man skal spise rimelig mange om dagen i en rum tid... de skal vist nok helst være friske.. altså rå - ingen spiser vel gamle gulerødder :fløjt:

og så er jeg meget glad for denne creme:

Dove_322x450.jpg

Redigeret af joro
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa,

jeg blev spray-tannet inden vores bryllup - og det gav en fantastisk flot farve!! (havde prøvet det et par gange tidligere i løbet af sommeren, for lige at teste resultat og hodbarhed....) jeg fik ca. 5 dage inden bryllup en farvet spray, og så dagen før bryllup en "klar-lak", som gjorde farven mere holdbar, reducerede risiko for afsmitning og gjorde huden flot...... det holdt perfekt, og meget begrænset afsmitning på kjolen, faktisk kun lidt ved indersiden på det allerøverste af corsagen..og det forsvand ved rensning af kjolen (selvom jeg først fik taget mig sammen til at aflevere kjolen til rens et par måneder efter brylluppet...) så alt i alt kan spray-tan (udført af en professionel) anbefales for at få smuk kulør og hud før den store dag........ :-)

KH Louise

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hey.

Ved at gå i professionelle kabiner og få sprayet med spray tan, er jeg sikker på at man er sikker på at få det gjort ordentlig.

Ved selv at hoppe ud i en selvbruner, altså hvad du køber i matas eller i supermarkedet, skal man selv være dygtig med at fordele det på kroppen, og som en af jer var inde på, hvordan undgår man overgangene. Her er mine råd til det:

*Husk altid at få skrubbet alle de døde hudceller væk, da det tit er der hvor de grimme overgange sidder. Skrub ekstra godt på knæ og albuer.

*Vælg en selvbruner hvor den giver lidt farve med det samme, det gør at du kan se hvor du har været, og så undgår du at blive mørkere nogle steder.

*Vælg evt. en spray som er bedre til at fordele det jævnt hvis man holder den rigtige afstand til kroppen. (Ingen hvide fliser i baggrunden)

Der er ca. (5-7 % selvbruner i en alm. selvbruner)

Hvis man ikke er til selvbruner, hvilket jeg synes er meget svært at bruge, kan man vælge en bodylotion med selvbruner i (ca. 3%), det farver kun lidt af gangen, og kan påføres af flere gange til man har den opnået farve. Men husk stadig at skrubbe inden. Dette findes i Loreal, Garnier, Natusan, Biotherm, Lancome, Dove som er vidst på billede foroven...m.m

Til jer der er tvivl om der er noget farligt i nogle af disse produkter i forhold til solarium, så nej da det er produkt som går ind og farver dine yderste hudlag, og derfor ikke skader noget. Det er det samme som at bruge en bodylotion.

Jannice

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hejsa,

jeg blev spray-tannet inden vores bryllup - og det gav en fantastisk flot farve!! (havde prøvet det et par gange tidligere i løbet af sommeren, for lige at teste resultat og hodbarhed....) jeg fik ca. 5 dage inden bryllup en farvet spray, og så dagen før bryllup en "klar-lak", som gjorde farven mere holdbar, reducerede risiko for afsmitning og gjorde huden flot...... det holdt perfekt, og meget begrænset afsmitning på kjolen, faktisk kun lidt ved indersiden på det allerøverste af corsagen..og det forsvand ved rensning af kjolen (selvom jeg først fik taget mig sammen til at aflevere kjolen til rens et par måneder efter brylluppet...) så alt i alt kan spray-tan (udført af en professionel) anbefales for at få smuk kulør og hud før den store dag........ :-)

KH Louise

Hejsa.

Hvor fik du det gjort henne?

Hilsen Himmel

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

He,he - har nogle af jer set det afsnit af Venner, hvor Ross får tan-spay ??? Kom altså bare lige til at tænke på det.

I Føtex er der i denne uge tilbud på Dove, så jeg har købt Dove sommer... hvad den nu hedder, så jeg er spændt på, om det giver effekt.

mvh

goodbyehansen

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
He,he - har nogle af jer set det afsnit af Venner, hvor Ross får tan-spay ??? Kom altså bare lige til at tænke på det.

I Føtex er der i denne uge tilbud på Dove, så jeg har købt Dove sommer... hvad den nu hedder, så jeg er spændt på, om det giver effekt.

mvh

goodbyehansen

Tror jeg har set den tre gange.... griner stadig lige meget af det.... Måske nok lige en zillas skræk....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
He,he - har nogle af jer set det afsnit af Venner, hvor Ross får tan-spay ??? Kom altså bare lige til at tænke på det.

I Føtex er der i denne uge tilbud på Dove, så jeg har købt Dove sommer... hvad den nu hedder, så jeg er spændt på, om det giver effekt.

mvh

goodbyehansen

He he også min første tanke :loveboard::bearhug::hug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer