AnnaPerenna

Se tidspunktet for mit indlæg

27 indlæg i dette emne

ARGH!!

Hele natten har han været rolig men så PLING kl. 6.00 skrues der op for musikken, MASSER af larm ( og vi har tynde vægge mellem os) og døren åben ud til gangen og til terassen.. JESUS!!! så HAR været inde og skælde ud, og musikken er slukket HELT men NØJ hvor de stadig larmer.. ARGH!!! :bearhug:

Ligger stadig med noget omgangsyge (opkast, ondt i maven, i den dur) og har bare brug for at sove.. og nu er jeg self. vildt frisk fordi jeg lige skulle hidse mig op! :bearhug:

Anna

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg føler med dig!

Vi har selv boet i en andelsbolig, hvor vi havde en nabo der mente "vi skal jo alle sammen være her" og "vi er jo unge mennesker"

men hans forståelse af det var en helt anden end vores!

Så vi endte faktisk med at sælge...

Men han er godt nok en fjols din nabo kl 6 på en søndag!

Han skulle ruskes!!

God bedring :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kan nu ikke lade vær med at trække på smilebåndet.. hvis jeg får lov at sove til 6,30 har jeg sovet LÆNGE!!!

også om søndagen.. i dag vågnede jeg 5,20 :bearhug:

Men så'en er det jo at ha børn...

Men det er bare R*V surt at blive vækket, når man sov allerbedst - og havde/har brug for det... Rigtig god bedring :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak tøser!!

Ved man ALTID kan få lov til at brokke sig hos Jer! Ja GODDAMIT jeg var intimiderende Louise!! hæhæ; skæv hestehale, søvn i øjnene og pyjamas med bamser.. WOHOO I rock! meeen de stoppede da ca. kl. 8.00!

(alligevel godt med lidt perspektiv.. 5.20 jesus..)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

................

Ja jeg har så været oppe kl 5 idag. Hvilket er ren luksus, fordi jeg de sidste 5 dage har været oppe 3.15 for at møde på arbejde.

GGGGGGGRRRRRRRRr.

Men tror mig, var også gået AMOK, hvis nogen havde vækket mig på den måde.

(Det vil jeg så gøre nu, jeg kommer hjem og alle plæneklippere kører i hele nabolaget, mens ungerne hyler og der bliver hamret og banket - men det kan jeg ikke tillade mig) Godt du fik givet dem tørt på!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøj, jeg var gået FULDSTÆNDIG amork...

Men har prøvet det før... vi havde nabo'er, som lavede musik, to unge gutter, men det fik vi ikke afvide, vi klaget hver dag...

F.eks. kl. to om natten at de kom på noget, var de igang..

Kunne jeg dræbe med min raseri - kunne det havde været godt... Men virkede ikke...

Så til sidst fik jeg nok, så spillede vi mega højt musik, fordi så kunne de ikke lave deres, fordi vores musik gik ind i det de var ved at indspille...

så fik vi klager..

Så må vi finde en ordning på hvornår der måtte kunne spilles, kun til kl. 22

de overholdt den ikke... flyttede efter 1 ½ mdr

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Nøj, jeg var gået FULDSTÆNDIG amork...

Men har prøvet det før... vi havde nabo'er, som lavede musik, to unge gutter, men det fik vi ikke afvide, vi klaget hver dag...

F.eks. kl. to om natten at de kom på noget, var de igang..

Kunne jeg dræbe med min raseri - kunne det havde været godt... Men virkede ikke...

Så til sidst fik jeg nok, så spillede vi mega højt musik, fordi så kunne de ikke lave deres, fordi vores musik gik ind i det de var ved at indspille...

så fik vi klager..

Så må vi finde en ordning på hvornår der måtte kunne spilles, kun til kl. 22

de overholdt den ikke... flyttede efter 1 ½ mdr

Hvad sker der lige for uhøflige naboer altså!!! ja tror vores aftale er kl. 01.00 or so og syntes det er MEGET rimeligt.. det der gør mig RIGTIG gal er jeg kunne høre hans gæster sige "FUCK HENDE" da jeg gik!!! NUUJ!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Nøj, jeg var gået FULDSTÆNDIG amork...

Men har prøvet det før... vi havde nabo'er, som lavede musik, to unge gutter, men det fik vi ikke af vide, vi klaget hver dag...

F.eks. kl. to om natten at de kom på noget, var de igang..

Kunne jeg dræbe med min raseri - kunne det havde været godt... Men virkede ikke...

Så til sidst fik jeg nok, så spillede vi mega højt musik, fordi så kunne de ikke lave deres, fordi vores musik gik ind i det de var ved at indspille...

så fik vi klager..

Så må vi finde en ordning på hvornår der måtte kunne spilles, kun til kl. 22

de overholdt den ikke... flyttede efter 1 ½ mdr

Hvad sker der lige for uhøflige naboer altså!!! ja tror vores aftale er kl. 01.00 or so og syntes det er MEGET rimeligt.. det der gør mig RIGTIG gal er jeg kunne høre hans gæster sige "Tillykke HENDE" da jeg gik!!! NUUJ!!

uha var det mig havde jeg strøget rundt og lige til bage og skreget om der var nogen der skulle ha en på siden af kassen :totaldramaqueen: Sådan noget gør mig bare endnu mere hidsig (end jeg nok ville ha været hvis det var mig ;)

Redigeret af joro
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var også blevet i.d.i.o.t hovedet til sidst - for man var så træt, hver dag

man fik ingen søvn... gad det ikke - det nyttede ikke noget, så vi valgte at flytte..

Det fik de afvide, og kan stadig grine over det idag, de kom ind med en blomst

og sagde de var da kede af vi flyttede om det var pågrund af dem.. kunne jeg kvæle dem lige der...

kl. 22 var i hverdagene... lørdag kan jeg ikke huske

men søndag skulle være meget lav...

Men ingenting blev overholdt...

For de skulle spille højt, for ellers lød det ikke højt, på det de havde indspillet..

mig og min bare røv... de kunne bare bruge de skide hører telefoner, men det var ikke det samme

fik vi svaret på...

Redigeret af Metju
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det får mig til at tænke på en overbo jeg havde for nogle år siden. En ung gut og hans brovtne venner og de larmede som sindsyge altid. Det var altid hos ham der skulle festes uanset hvilken dag på ugen det var, de kørte ræs på motorcykel i en lukket gård, spillede høj musik, hang og brækkede sig ud over altanen ned på vores cykler osv.osv.

INTET bed på ham af klager, han var fløjtende ligeglad. Fik en "svigerforældre mødes første gang-"middag spoleret af deres larm og fik aldrig sovet, fordi der konstant var fest på alle tider af døgnet.

En dag fik jeg nok. Satte Rage Against the Machine på anlægget, på repeat, skruede megahøjt op, og tog til Århus på weekend!

Der var stille et par dage, da jeg kom hjem igen.................

Flyttede heldigvis kort efter

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Aijjjj..... sådan en underbo er vi lige sluppet for.

Vi havde den fedeste lejlighed inde midt på Amagerbrogade og så flytter der en sådan avekat ind nedenunder... han var arbejdsløs og far sponserede huslejen på over 10.000/md for at få sønneke ud af klappen.

Men da han åbenbart var den første i omgangskredsen der flyttede hjemmefra var det der der blev festet igennem både til hverdag og i weekenderne..... hold da op hvor var det til at blive vanvittig af.

Jeg har stået med en grædende influenza-ramt datter, som var helt ude af den fordi hun havde en drønende hovedpine og ikke kunne få ro til at sove selv i hemsen to etager over bavianens lejlighed.

Og gik man ned og bankede på fik man bare et møgbeskidt svar hvis de overhovedet lukkede op.

Nu er vi heldigvis flyttet i hus og nyder simpelthen den velsignede ro, der er omkring os.

Men behøver jeg at sige, at vi tog grusom hævn da vi skulle slibe gulve ned inden vi fraflyttede lejligheden.... føj hvor var han træt af os, og mon ikke vi var SÅÅÅÅÅ ligeglade, hvilket også vi fortalte ham når han kom op og klagede over at vi forstyrrede hans skønhedssøvn kl. 11 om formiddagen :denmarkflag:

:fløjt: fra Marianne - der håber at du får lejlighed til at hævne dig!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det har du ret i!

Det er et eller andet sted skræmmende og bekymrende, at der findes så mange egoistiske tosser rundt omkring, der gebærder sig nøjagtigt som det passer dem uden hensyntagen til andre mennesker. :denmarkflag:

:fløjt: fra Marianne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Piger...

Anna din stakkel, sikke en dårlig søndag du har haft dig... og JA tror vi er mange med dårlige naboer, nu skal I høre lidt om vores - da jeg ikke er et sekund i tvivl om at hun ikke er i fast forhold, så kan jeg snildt skrive her, for giftes skal hun nok ikke forløbig..

Vi er så nabo til en rigtig "skriger" YES YES I forstår :denmarkflag:

Hun er så vidt vi ved studerende og har en 2 værelses lige ved siden af os, dvs. vi deler vægge, vi deler stue væg og soveværelsesvæg med hende, og vi har flere gange joket med at flytte vores soveværelse til et andet værelse så vi slipper for følgende:

Næsten hver eneste torsdag, fredag og lørdag starter showet hos hende ca. ved 5-6 tiden, altså deromkring hvor man kommer hjem fra en bytur.. Vi vågner tit af det, og vi er absolut ikke kedelige selv, men men men det er ikke fedt at høre en ny hver gang.. Hun hiver fyrerne med hjem i et væk fra byen, kender hende ikke og hilser kun på hende i ny og næ... Men vi er ikke i tvivl, og så tænker I måske: "Hvordan kan I vide at det er en ny fyr"?

Jo svaret er enkelt, hun "lyder" anderledes i ny og næ, når man er nabo kan man virkelig høre når hun faker, og så kan vi høre fyrernes afslutning... (sorry hvis det er for detaljeret) -HAHA-

Showet starter igen ca. ved 12 tiden i hvert fald hvad vi nogle gange observerer (vi sidder jo ikke ligefrem klar og venter) og så er der stille indtil hun begynder at spille musik ved en 20 tiden om aftenen (når hun sikkert gør sig klar til at gå i byen igen)... Og sådan kører det bare...

Jeg siger ikke at vi er stille, men som oftest hygger vi os jo når andre normale mennesker er vågne og derfor er der (forhåbentlig) en masse lyd som går tabt f.eks ved tv, toiletter der trækkes i osv.. men i nattetimerne når der er helt stille, så kan man bare høre alt..

Det er også OK at det sker også flere gange, men hver weekend og når det så er så tydeligt at "høre" at det er nye fyre konstant.. puha så er jeg stået af..

Min kæreste vågner kun af det i ny og næ, men jeg sover aldrig tungt, så ja rigtig gættet jeg vågner næsten hver weekend på disse tider...

GODT at vi har købt nyt hus hvor der ikke er nogle naboer som kan genere os på den måde bare ærgeligt at de er så længe om at bygge det... :fløjt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vores tidligere overbo var en kvinde på ca. 27-30 år, hun var lige flyttet fra sin kæreste, så hun havde sin lille datter (på ca. 1 år) hver 2. uge..

I de uger hun ikke havde sin datter hjemme, der hørte hun simpelthen så høj musik, at vi var nødt til at skrue ret højt op for fjernsynet, for at høre hvad der blev sagt derinde.. Andre gange når hun hørte radio, så kunne vi høre hvad speakeren sagde, selvom vi selv så fjernsyn!

En dag da jeg læste til eksamen, blev der pludselig skruet vildt højt op for musikken, så gik op for at bede hende om at skrue lidt ned.. Jeg bankede på i 5!! minutter, før hun lukkede op, fordi hun ikke kunne høre min banken pga. den høje musik... :denmarkflag:

Når hun så havde sin datter, var der til gengæld ro deroppe, lige bortset fra om natten, de første 4 dage datteren var der.. Der skreg pigen så højt, at vi vågnede af det.. Så jeg begyndte at sove med ørepropper, fordi jeg slet, slet ikke kunne abstrahere fra den skrigen..

Men hun er da heldigvis flyttet igen, og nu har vi nogle rigtig hensynsfulde overboer.. :fløjt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

HAHA UNDSKYLD tøser men sidder her FLAD af grin!!

Skrigere (undskyld men SIKKE tynde vægge du kan høre forskel på "fake" og "the real thing.." :thumbsupsmileyanim: ) og folk der ikke lukker op fordi de selv spiller så højt musik!! JAMEN ALTSÅ!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer