Sign in to follow this  
Followers 0
Kalland

En god start på ægteskabet

7 posts in this topic

Taget fra tv2.dk

Brudgom anholdt under bryllupsfest

10-02-08: 11:15 | opd. 10-02-08: 11:36 | af: olst

En politibetjent brækkede muligvis næsen, da han prøvede at få ro på en flok bryllupsgæster, der i nat kom op at slås i Hillerød.

Den tilsyneladende noget animerede bryllupsfest endte med, at både brudgommen og forloveren blev anholdt, og at en betjent nu er sygemeldt med en formentlig brækket næse.

Brudgommen blev løsladt i morges, mens forloveren senere i dag skal i grundlovsforhør, sigtet for at have overfaldet betjenten.

Brugte peberspray

Politipatruljen fik omkring klokken 03 øje på en flok bryllupsgæster, der var involveret i tumult på Milnersvej. Da betjentene prøvede at få ro på situationen, blev den ene betjent slået med knytnæve af forloveren og efterfølgende sparket.

Betjentens kollega brugte peberspray for at pacificere den 31-årige mand, der sammen med den 29-årige brudgom blev anholdt.

Det er første gang, at politiet i Nordsjælland bruger peberspray, efter alle politibetjente fra den 4. januar fik sprayen udleveret.

Søndag middag var det endnu uklart, hvorfor bryllupsfesten udartede.

0

Annonce ♥

Hvor PINLIGT ! Tænk ikke at kunne styre sig - ikke bare til et bryllup, men til ens eget bryllup..

Godt jeg har sådan en fredlig mand - for hvis han gjorde sådan noget, kan det nok være der var én som stod og ventede med kagerullen derhjemme :thumbsupsmileyanim:

0

Haha, jeg sys nu det er meget komisk :unsure: !

Min Kæreste ....nåeh ja, kommende Mand :cheerleader3: ville også få en ORDENTLIG tur hvis han skulle få de ideer :cheerleader3: .. Så skulle i lige se den kommende kone her folde sig ud :cheerleader3: - Hehe... Ej min Skatte Kæreste ville heller ikke indlede sig en en slåskamp, og squ da slet ikke under vores bryllup :thumbsupsmileyanim:

Jeg kunne utroligt godt tænke mig at læse mellem linjerne på den historie! Hvad pokker får manden op og ringe?! Og for derefter at slå en betjent :lol: - nu er jeg ikke fan af politiet, med brække mandens næse alligevel :fløjt:

Kram Sus xx

0

- nu er jeg ikke fan af politiet, med brække mandens næse alligevel :thumbsupsmileyanim:

Kram Sus xx

Hvad har politiet gjort dig ???? Det er dem, som er der, når du har brug for hjælp ??? Jeg er så træt af at høre på folk, som brokker sig over politiet...

0

Annonce ♥

Hey V.A.

Hm hvad de har gjort mig ......hvor lang tid har du?!

Min Kæreste & Jeg er en del af Ungdomshus kulturen, Vi er absolut IKKE en del af alt det hærværk der har været, men jeg kan super godt li' at færdes med alternative mennesker.. Altså den alternative del af vores samfund ;)

Så med de ting jeg har set (viL gerne ligge nogle Youtube links op på siden her, så du har en lille opfattelse hvad vi går igennem), så ville du heller ikke ha' nogen respekt for den voldlige del af det Danske Politi.. Der er Idioter i alle grupper, i Ungdomshus kulturen har vi en go' flok og Politiet har da også en fin flok ''knippel & tåregas liderlige'' betjente!

Jeg er som sagt hverken voldlig, jeg kaster hverken med sten eller flasker, jeg slår ikke på betjente (har aldrig slået på noget menneske i mit Liv)... Men jeg kan LOVE dig for at jeg bliver dårlig (ikke at jeg reagere voldligt) når jeg ser en FULDVOKSEN mand, 2 meter høj og ca li'så bred, stå og tæske Løs på en 12 årig tøs, der STILLE OG ROLIGT går med i en FREDLIG & LOVLIG anmeldt demo.. Men Politiet viL anholde en knægt der har tegnetnogle 69' gennem demoen, og i vejen står LILLE 12 årige Pige ...SMASK!

Det er bare EN ud af UTALLIGE historier, indre billeder jeg skaL leve med, venner der har fået tæsk ......fordi Vi & mange andre bruger vores ret tiL at gå med i en torsdags demo for et nyt ungdomshus! Jeg ved ikke hvor meget kenskab du har tiL de ting der sker, eller om du får dine informationer gennem bt, Ekstra Bladet eller TV2 News - For så burde du ændre dit syn gevaldigt :thumbsupsmileyanim: ! Den dag du bliver så svigtet at ordensmagten, så er jeg sikker på at du ser tingene fra en anderledes vinkeL og forstår hvad jeg mener...

Jeg har været i deto 2 gange i mit liv, fordi jeg FREDLIGT deltog i en IKKE VOLDLIG demo, men det er åbenbart kriminelt! Jeg skaL i retten, sigtet for en ''119'' (vold mod tjenestemand i funktion).. Jeg er sigtet for at kaste en flaske, TRODS jeg har utallige mennesker der skal vidne for mig, der ved jeg ALDRIG har kastet en flaske.. - ALDRIG! Jeg er det ROLIGSTE menneste... Desuden har den betjent der anholdt mig, fortalt en KÆMPE stor løgnhistorie, for at rede sin egen røv!!!!! Tror du virkelig jeg sys det er morsomt?! Helt ærligt tror du?!?!?!

Men du skaL slet ikke være i tvivl om der er en masse fede mennesker iført deres blå dragter, der ikke har lyst tiL at ''gå tiL angreb'', men deres indsatsleder har ordet, og det skaL de følge.....! Der er rigtig mange dejlige mennesker i det danske politi!

Var der mere?! Sus

Og viL da også lige gøre opmærksom på,at jeg da i DEN GRAD også sys det er syndt for den betjent der fik brækket næsen!

0

Hvis man er sådan et roligt menneske - og ikke ønsker ballade... hvad laver man så sådan et sted hvor der ofte og tit BLIVER Ballade og masseanholdelser -

ja, jeg forstår simpelhen bare ikke hvorfor nogen vil blande sig i demonstrationer som den slags

0

Trist situation at stå i - Formentlig for alle parter.

Denne tråd er allerede på vej ud i en for/imod politiet/ungdomshuset - Og det VED jeg, ikke var Trines hensigt da hun lagde artiklen ind.

Derfor stopper jeg den her - og henstiller ellers til at tage snakken i det private hvis den skal fortsætte :cheerleader3:

:thumbsupsmileyanim:

0

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  
Followers 0

Annonce ♥