minnie1976

scrapbooking

21 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hejsa

Sikke mange flotte ting du har fået købt dig. De sidste par år vi har været på sommerferie, har jeg lavet vores scrapebøger i sorte ringbind. Jeg har brugt sort karton, glimmer, klistermærker, lim og plastiklommer. Fordelen ved denne måde er at man ikke er begrænset af et bestemt antal sider i en bog. Her bestemmer man selv hvor tyk bogen skal være. Det er altid et stor arbejde at få sådan noget lavet, men det er jo også dejligt at have minder man kan hive frem fra skabet, i det her tilfælde især på kolde vinter aftner.

En anden mulighed jeg vil prøve at undersøge er en bog vores nabo fik lavet, da de blev gift sidste sommer. Jeg tror det var hos gyldendal den blev lavet over nettet. Jeg ved ikke hvad et koster, men det er er super flot suplement til den anden bog, da den primært bestod af de billeder gæsterne havde sendt pr. mail.

Håber du får lavet en rigtig fin bog.

KH

Louise

Lige et par eksempler fra min feriemappe

post-30281-1202828384.jpg

post-30281-1202828392.jpg

post-30281-1202828403.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

:cheerleader3:

Det er bare super flot det i har lavet. Det var også noget i den stil jeg selv havde forstillet mig det.

Bare kom med masser af billeder til inspiration.

:thumbsupsmileyanim:

Havde tænkt mig at på den første side skulle invitation, menukort og bordkort sidde.

Og så på næste side bordplanen måske, ja og så billeder fra festen i resten af bogen.

Knus Joan

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer