Posted February 25, 2008 · Report post Så havde jeg formuleret mig mere kontant, hvad jeg også først havde gjort hvorefter jeg redigerede indlægget da jeg så din alder. Dermed mener jeg ikke at du er umoden på grund af din alder, men jeg kan bedre forstå dine reaktioner /tanker fordi du alt andet lige ikke har samme livserfaringer m.v. og måske ikke er så tæt på det der hedder børn, som hende på 35 år. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 25, 2008 · Report post Jeres fest jeres regler. Når det så er sagt så vil jeg sige at jeg er noget rystet over dine udtalelser, jeg ved godt at et bryllup er en stor ting, men det kan på ingen måder sammenlignes med det at få børn og at forvente at andre mennesker går så meget op i ens bryllup, at de vil vente med at få børn efter det. Det er altså efter min mening et meget stor krav/forventninger at stille sine omgivelser. Jeg ville aldrig lade mit barn på 3mdr passe så jeg kunne tage til fest. Et barn er ikke bare en eller anden dukke der kan afleveres til en eller anden tilfældig voksen når det passer forældrene. Jeg synes du skal passe på med at komme med så kontante udtalelser om børn, når du ikke selv har nogen. Nåe men jeg syens sagtens du kan invitere jeres niecer og nevøer uden at skulle invitere færtre og kusiner. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 25, 2008 · Report post Vi har inviteret børn med. Så er det op til forældrene om de vil have dem med. Nogle kommer med i kirke. Andre i kirke og til middag og bliver så afhentet på et tidspunkt så forældrene også kan holde fest. En enkelt kommer ikke med. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 2, 2008 · Report post Først og fremmest, tak for alle jeres besvarelser. Jeg har lige siddet og læst dem alle sammen, og taget mange af jeres ord til mig.Først vil jeg gerne sige til sheila ettrup. Der er overhovedet ingen problemer i forholdet mellem mig og min svigerinde som jeg synes du hentyder til, så min bemærkning om irritation i forbindelse med hendes graviditet, har absolut intet med det at gøre. Det er heller ikke noget jeg går og tænker over til hverdag, det var bare en tanke der kom op i mig, at de da godt lige kunne have udskudt ”babymaking” et par måneder. Men det er jo ikke til at vide, hvor lang tid det tager at undfange, og det kan være, de havde regnet med, der ville gå lang tid. Og størstedelen af tiden er jeg også glad på deres vegne, og jeg glæder mig til at blive tante. Der var bare min indre bridezilla der kom op i mig. Om den lille ny skal med, den havde jeg regnet med at jeg ville høre lidt for. Jeg forestiller mig da også, at den lille vil ligge i sin lift inde i festlokalet i nærheden af dem, og begynder han/hun at skrige under middagen (hvilket han/hun jo nok gør), så smutter en af dem lige ud og ordner det der nu skal ordnes. Så det er faktisk ikke fordi jeg tror, det vil skabe de helt store problemer. Jeg var nok bare mest irriteret over det jeg følte som et bagholdsangreb. Som nævnt tidligere, da vi hørte om graviditeten, lå det ligesom i luften, at den lille selvfølgelig godt måtte komme med. Vi fik ikke selv lov til at sige til dem, at vi selvfølgelig vil glæde os til at se dem alle 3 til brylluppet. Men generelt set så mener jeg nu stadigvæk, at et barn godt kan passes af andres fra meget tidlig alder. Jeg tror mere det drejer sig om, om moderen er klar til at være væk fra barnet. Og som en anden forklarer, så er det noget hormonelt, og det kan jo ikke styres af fornuften. Og jeg har ikke selv børn, og det er jo så nemt at være klog på noget man ikke kender til. Måske foretager jeg en kovending om 10 år, når jeg selv står med et barn eller to. Det, der for mig var vigtigst, var, om jeg var ene om at mene, at niecer og nevøer familiemæssigt set ikke er det samme som fætre og kusiner. Og det er jeg glad for at se, at jeg ikke er. Så jeg tror vi ender med at invitere de to mindste i familien med. Og så bliver det spændende at se, om min mor kan fokusere på glæden ved at hun får sit barnebarn at se på dagen (hun bor i Jylland, barnebarnet i Kbh så det sker ikke så tit), og så lade være med at undre sig over, at fætrene og kusinerne ikke skal med. Det er da rigtig godt at høre at du også glæder dig til barnet kommer og at der ikke er yderligere problemer i jeres familie 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 2, 2008 · Report post Hvis i skal holde jeres bryllupsfest et sted hvor der er mulighed for at leje værelser så kunne det evt. være en mulighed. Hvis gæsterne med et 3mdr gammelt barn er interesseret i det kunne de evt. selv tage en barnepige med som var på stedet. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites