Jeppesen

Mette og Flemmings bryllup 9. maj 2009!

1,226 indlæg i dette emne

Hej!

Velkommen indenfor i min tråd. Hyggeligt at du kiggede ind :blink:

Min dejlige kæreste friede i december, og bryllupsplanlægning blev lige pludselig min nye store interesse ;)

Heldigvis fandt jeg Bryllupsklar :thumbsupsmileyanim:

Jeg glæder mig til at dele bryllupsplanlægningen med alle I andre zillaer!

Index:

Lidt om os

Sådan mødte vi hinanden

Frieriet

De ting vi har på plads:

Vores farver + blomst, som skal være med i pynten

Kirke

Feststed

Musik

Fotograf

Vores grafik - til STD-kort, invitationer osv.

Monogram

STD-kort (blærerække)

Vi har bestilt ringe!!!

Her er vores ringe

Vores invitation, som den vist nok bliver

Kjoleprøvning v. Skott i Rold

Kjoleprøvning v. Brudesalonen i Rønde

Og så blev kjolen købt...

Diverse:

Yndlingsbrudebuketten (so far)

Flotte kjoler

Save the Date-kort - eksempler

Fotolocation-billedet

Bonus:

Hvordan Mette bliver en god marengs (min store skræk :cheerleader3: )

Buet kontra op af kirkegulvet :blink:

Det er den anden tråd jeg har gang (hvorfor kan ses i indlægget under :blink: ) Men jeg er nu kommet over det :blink:

Så hvis I kan se et par samtaler som er kopieret ind, er det altså derfor!

Redigeret af Jeppesen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej alle I søde zillaer

Jeg har en tilståelse - jeg er en stor dum nød! :griner:-:blink:

Sørgeligt, men sandt...

For at gøre en lang historie kort, så er det lykkedes mig at slette mig selv som bruger herinde :cheerleader3:

Jeg blev faktisk rigtig ked af det da jeg indså det :blink: Men der er jo ikke rigtig noget at gøre ved det :blink:

Og derfor forsøger jeg nu at fokusere på en optur i stedet: det er lykkedes mig at oprette mig selv igen :thumbsupsmileyanim:

Desværre resulterer min sletning i at jeg ikke kan redigere i min gamle planlægningstråd, og derfor vil jeg straks gå i gang med at genetablere den her.

Jeg håber at I vil skrive i min nye tråd også :blink: , for uden alle jeres søde kommentarer er det bare ikke det samme...

Nej hvor ærgeligt, tror du ikke Ki og de andre måske kan hjælpe dig????

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej M1974 :thumbsupsmileyanim:

Altså da jeg slettede stod der at "vi kan ikke genoprette dig efter dette", så jeg tror desværre ikke det er muligt :blink:

(Og så virker det nok dumt at trykke alligevel :cheerleader3: Men jeg ville slette min anden bruger, som jeg fik lavet ved en fejl i december, og som oversvømmer vores fælles mail med Bryllupsklar-mails. Og troede jeg kunne gøre det uden at slette denne også).

Men så laver jeg bare denne tråd i stedet. Hvad man ikke har i hovedet må man jo have i... øhh... tasterne!?!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa!

Hvor irriterende, at du fik slettet dig selv! :cheerleader3: Men din gamle tråd eksisterer stadig, hvis det er at du har nogle billeder eller andet du gerne vil have smidt herover...

men hvis det er den her tråd du vil holde fast i nu, så smutter jeg lige ind i tråd-oversigten og ændrer dit link... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

men hvis det er den her tråd du vil holde fast i nu, så smutter jeg lige ind i tråd-oversigten og ændrer dit link... :thumbsupsmileyanim:

Hej Ying

Det vil jeg rigtig gerne! Tak!

Har også planer om at hive alt det fra den anden tråd herover :cheerleader3: (nå ja, så meget var der nok heller ikke, men alligevel :blink: )

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
men hvis det er den her tråd du vil holde fast i nu, så smutter jeg lige ind i tråd-oversigten og ændrer dit link... :thumbsupsmileyanim:

Hej Ying

Det vil jeg rigtig gerne! Tak!

Har også planer om at hive alt det fra den anden tråd herover :cheerleader3: (nå ja, så meget var der nok heller ikke, men alligevel :blink: )

Fint, det gør jeg lige så! :blink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lidt om os:

Måske er det en god ide at starte med at fortælle jer lidt om hvem vi er, så det prøver jeg lige…

Vi hedder Mette og Flemming og er 26 og 29 år. Flemming er slagter og jeg er kontorassistent.

Vi har været kærester i godt syv år, og da vi egentlig synes det går meget fint, så står den nu på bryllup :cheerleader3:

Så vi er nået frem til at: Vi skal giftes d. 9. maj 2009!

Vi har en lille gård i en lille by v. navn Sjørring, i det forblæste Thy.

Her har vi vores 3 heste, en dejlig (men ung og MEGET energisk) jagthund v. navn Quark og en stor rød hankat, som kæresten har døbt Gumle

Kæresten er jæger og jeg er springrytter. Begge dele er selvfølgelig noget vi bruger en del tid på.

Desuden er jeg så heldig at han også godt kan lide hestene, så når der ikke lige er mudder overalt kan vi ofte findes på hesteryg i den nærmeste skov.

Og efterhånden er han kommet rigtig godt ind i det med springningen også, så jeg har nu min egen personlige (og ganske uundværelige) coach, når vi er til stævner osv. :thumbsupsmileyanim:

Vi keder os sjældent. Her er altid diverse ting som skal repareres/forbedres, en 1. sal som vi er ved lave til, en hest eller hund der gerne lige skulle klappes eller opdrages lidt osv. osv. Kort sagt – Så er det som regel nærmere tid end projekter vi mangler.

Derfor er det måske slet ikke så praktisk at jeg har fundet bryllupsklar - det er godt nok en tidssluger - men jeg tror at jeg bliver hængende alligevel :blink::blink:

Redigeret af Jeppesen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Da jeg nu har gang i noget fyld af egen planlægningstråd får I også lige historien om hvordan vi mødte hinanden:

Til fastelavn i 2000 havde jeg fået den geniale ide at klæde mig ud som dykker :cheerleader3: Derfor sad jeg iklædt dykkerudstyr m. svømmefødder og snorkel på ryggen af en ret forvirret rød hest, som ligesom ikke forstod konceptet med udklædning – og ikke syntes om det crepepapir den havde fået i halen.

I det hele taget var det vist et specielt syn, og det krævede mange beroligende ord til krikkedyret!

Derfor lagde jeg slet ikke mærke til den fyr, som stod mellem tilskuerne.

Udover at han vist lige fik et hej i forbifarten, da hesten kom lidt tæt på ham. Man er vel høflig :blink:

Han så dog mig. Og syntes til trods for alt udstyret at jeg så vældig sød ud :blink:

Han meldte sig til rideundervisning på det sted hvor min hest var opstaldet. og derved stødte vi så på hinanden.

Han kom på rideskolen meget tit. Tøffede rundt i stalden og hjalp ejeren med div. opgaver. Desuden havde jeg ofte tilskuer på til den daglige træning.

Og vi fik tit pjattet lidt når jeg var i stalden. Faktisk mobbede jeg ham vist en smule :blink:

Han var sjov, vi snakkede godt sammen og så tænkte jeg ikke mere over det.

Han var jo gammel (fandt dog senere ud af at han kun er 3 år ældre), og jeg havde ikke lige tænkt mig at jeg skulle have en kæreste.

Pludselig en dag vi var alene i stalden, spurgte han så om jeg ville med i biografen og se en eller anden actionfilm...

Dumme Mette blev helt forfjamsket og sagde nej tak – med en ret lam undskyldning.

Der gik en måneds tid, og han spurgte igen. Og jeg sagde nej tak og kom med endnu en dårlig undskyldning.

Der gik et stykke tid igen. Jeg havde lidt dårlig samvittighed over at have sagt nej tak begge gange. Og havde haft lidt tid til at tænke over at han jo egentlig var vældig sød og sjov!

Pludselig en dag ringede han så. Jeg blev helt forvirret, men fik da sagt at jeg gerne ville med ham i biografen.

D. 19. oktober 2000 var vi derfor i biografen og se ”Bag facaden” (meget uhyggeligt).

Jeg er ikke god til uhyggelige film, og midt imellem mine forskrækkede hop i sædet kom jeg pludselig til at holde ham i hånden :thumbsupsmileyanim:

Vi har været sammen siden - behøver jeg sige, at jeg er glad for at han holdt fast i ideen? :blink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og I skal da også lige se de øvrige beboere her på Moselund:

Vores hesteflok:

Fra venstre: Letichia (unghest), Misse (Flemmings firhjulstrækker, som han kalder hende) og Limitz (min hest).

Nu med afstamning for Chrislings skyld:

:blink: Letichia er hjemmeavlet og er efter Crelido/Limaro(efter Lagano)

:blink: Misse er en god (men ukendt) blanding af noget oldenborger og noget pony = den bedste hygge- og ringridningshest ever :thumbsupsmileyanim:

(Vi deles om hende til ringridning, da Limitz har lidt svært ved at holde temperamentet under kogepunktet til sådan noget - især hvis det inkluderer pind)

:blink: Limitz er efter Limelight/Shagal (ren araber) - måske derfra det lidt tændte temperament kommer :cheerleader3:

post-32864-1202929866.jpg

post-32864-1202929878.jpg

Redigeret af Jeppesen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
:blink: er vild med bemærkningen om at "så var det nok ikke så smart at trykke 'ok'", men du gjorde det så alligevel... Alletiders...

men fedt at vi så lige fik med hvordan I mødte hinanden - hvor er det dejligt at han holdt fast i ideen... og hvor er han sød... :blink:

Hmm... ja, lidt smart er man vel altid :cheerleader3:

Ja, han er virkelig sød - jeg tror faktisk jeg gifter mig med ham :griner:-:blink:

Dog kan han godt være temmelig irriterende til tider, f.eks. lige før hvor han sagde "det er jo bare internet", da jeg var lidt nede over mit slette-stunt.

Og bagefter kaldte mig hans egen lille tumpe :blink: Ved ikke hvor han får den tanke fra :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:blink: er vild med bemærkningen om at "så var det nok ikke så smart at trykke 'ok'", men du gjorde det så alligevel... Alletiders...

men fedt at vi så lige fik med hvordan I mødte hinanden - hvor er det dejligt at han holdt fast i ideen... og hvor er han sød... :griner:-

Hmm... ja, lidt smart er man vel altid :cheerleader3:

Ja, han er virkelig sød - jeg tror faktisk jeg gifter mig med ham -HAHA-:blink:Virkelig god ide...!! ;)

:blink:

Dog kan han godt være temmelig irriterende til tider, f.eks. lige før hvor han sagde "det er jo bare internet", da jeg var lidt nede over mit slette-stunt.

Og bagefter kaldte mig hans egen lille tumpe :blink: Ved ikke hvor han får den tanke fra :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
:blink: er vild med bemærkningen om at "så var det nok ikke så smart at trykke 'ok'", men du gjorde det så alligevel... Alletiders...

men fedt at vi så lige fik med hvordan I mødte hinanden - hvor er det dejligt at han holdt fast i ideen... og hvor er han sød... :griner:-

Hmm... ja, lidt smart er man vel altid :blink:

Ja, han er virkelig sød - jeg tror faktisk jeg gifter mig med ham :unsure::griner:-Virkelig god ide...!! ;)

-HAHA-

Dog kan han godt være temmelig irriterende til tider, f.eks. lige før hvor han sagde "det er jo bare internet", da jeg var lidt nede over mit slette-stunt.

Og bagefter kaldte mig hans egen lille tumpe :blink: Ved ikke hvor han får den tanke fra :blink:

Tak for opbakningen! Synes også selv at det vist er en god ide...

Så er der da noget der kører for mig :thumbsupsmileyanim:

Er bare ked af at vores snak om "hvordan Mette bliver en god marengs" ikke kommer med i denne tråd :cheerleader3:

Hvordan skal jeg dog undvære det i min planlægning???

Nåååå ja, jeg kan da bare lave et link: At gøre Mette til en god marengs...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er det bare ærgeligt....

Men heldigvis er din gamle tråd der stadig, og ja så kan du lave henvisninger og kopiere, som du allerede har gjort.

:cheerleader3:

Jeps, jeg arbejder også på højtryk.

Pyha, det var godt at min tråd ikke forsvandt. Det havde været surt.

Det her er heldigvis kun ½-surt :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Tak for opbakningen! Synes også selv at det vist er en god ide...

Så er der da noget der kører for mig :thumbsupsmileyanim:

Er bare ked af at vores snak om "hvordan Mette bliver en god marengs" ikke kommer med i denne tråd :cheerleader3:

Hvordan skal jeg dog undvære det i min planlægning???

Nåååå ja, jeg kan da bare lave et link: At gøre Mette til en god marengs...

:blink::blink::blink::blink::griner:-

Der måtte jeg lige ned og trille lidt rundt på gulvet af grin... For fa'n - den skal der også være henvisning til fra min tråd... Jeg gør det med det samme... "At gøre Mette til en god merengs" -HAHA-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Frieriet :cheerleader3: skal I da også lige have med...

Midt i december skulle vi en tur til København. Sådan en rigtig kærestetur, da vi ikke altid er så gode til at få arrangeret at komme hjemmefra.

Fredag tog vi afsted. Efter fem timer i bilen nåede vi frem til Herløv kro, hvor vi fik vores værelse, fik fin aftensmad i deres restaurant og derefter gik op på værelset.

Næste dag ville vi ind og gå en tur på Strøget og så i Tivoli.

Vi stod op, fik en ordentlig gang morgenmad (sådan noget lækkert og fint noget, som der aldrig er nogen der stiller frem hjemme hos os) og begyndte at gøre klar til at tage af sted. Han regnede med at vi kom tilbage til hotellet før vi skulle i Tivoli, og jeg syntes det var dumt at køre frem og tilbage, og mente vi skulle være i København hele dagen...

Så mens jeg fik tørret hår osv. sagde kæresten så at han ville gå ned i parkeringskælderen og se om bilen havde det godt.

Det drillede jeg ham lidt med :griner:- . Han mente at han vist ikke fået skubbet antennen ned, og der ville helt sikkert komme nogen og brække den hvis ikke han fik det gjort.

Så han gik ned til den. Sådan en Suzuki Alto er jo også bare en magnet for bøller -HAHA-

Jeg undrede mig lidt over den store omsorg for bilen, men tænkte ikke særligt over det.

Han kom tilbage, vi opdagede at vi ikke havde fået kameraet med, hvilket jeg brokkede mig lidt over :blink: , og så tog vi af sted.

Vi fik fundet ud af at komme med S-toget (turister!) og det lykkedes os faktisk at komme ind til København.

Vi gik en rigtig hyggelig tur på Strøget, fik set lidt af hvert, men mest gik vi bare og holdt i hånd, og undrede os over alle de mennesker.

Vi tog i Tivoli, hvor vi gik en lang tur og kiggede på deres fine julepynt :thumbsupsmileyanim:

Og fik købt et engangskamera, så vi kunne få lidt billeder med hjem.

Det var så hyggeligt!

Vi var efterhånden noget trætte i fødderne, og blev enige om at finde en bænk og sidde lidt.

Kæresten gør meget ud af at vi skal sidde et sted, hvor vi kan se søen og de flotte træer med lys osv.

Og ikke lige op af de andre mennesker. Sødt :unsure:

Da vi har siddet der et stykke tid begynder at blive lidt koldt, og kæresten begynder at ryste (han fryser ellers ALDRIG), så jeg foreslår at vi går videre.

Men det synes han ikke.

Han begynder at ryste endnu mere, og jeg bliver helt bange for at han er syg, men nej nej, han har det fint.

Efter lidt mere rysten fra hans side, og lidt mere bekymring fra min side, sker der pludselig noget.

Inden jeg rigtig opfatter hvad der sker, sidder han på knæ foran mig med en fin ring i hånden :blink:

Han er selv helt rørt, siger nogle rigtig søde ting og spørger til sidst om jeg vil gifte mig med ham

Selvfølgelig sagde jeg JA! Det var bare helt perfekt :griner:-

Vi har været sammen i over syv år, og det har længe heddet "når vi skal giftes", men jeg blev bare så overrasket over at han gjorde det.

At han havde gjort så meget ud af det, og at det betød så meget for ham.

Hans pludselige omsorg for bilen kom i øvrigt af at ringen lå dernede, og han havde regnet med at have rigelig tid til at hente den midt på dagen.

Derfor havde han jo gået rundt med den i lommen hele dagen - og været SÅ bange for at jeg skulle opdage den for tidligt :blink:

I får lige et billede af os på vores personlige Tivoli-bænk :blink: Og et af min fiiine ring :blink:

post-32864-1202933024.jpg

post-32864-1202933052.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for opbakningen! Synes også selv at det vist er en god ide...

Så er der da noget der kører for mig :thumbsupsmileyanim:

Er bare ked af at vores snak om "hvordan Mette bliver en god marengs" ikke kommer med i denne tråd :cheerleader3:

Hvordan skal jeg dog undvære det i min planlægning???

Nåååå ja, jeg kan da bare lave et link: At gøre Mette til en god marengs...

:blink::blink::blink::griner:--HAHA-

Der måtte jeg lige ned og trille lidt rundt på gulvet af grin... For fa'n - den skal der også være henvisning til fra min tråd... Jeg gør det med det samme... "At gøre Mette til en god merengs" :griner:-

He he, tænkte nok du ville synes om ideen :unsure:

Vi må sørge for at have sådanne råd ved hånden hele tiden - der kunne jo være andre brude der fik brug for dem :blink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hey søde

IIih hvor er I mange (3) der skal dele månedens blondie :blink::cheerleader3:

VELKOMMEN I KLUBBEN!!

krammer :blink:

Ih altså - månedens blondie er da også en slags hæder at opnå :thumbsupsmileyanim:

Men øhh... hvem er de andre, og har de virkelig dummet sig lige så meget??? :blink:

Hvis ikke det ville være skidt for de andre af slagsen, så ville jeg da gerne være månedens brunette i stedet.

Men ok, det er nok bedre at lade sådanne bommerter hænge på blondinerne :blink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Tak for opbakningen! Synes også selv at det vist er en god ide...

Så er der da noget der kører for mig :thumbsupsmileyanim:

Er bare ked af at vores snak om "hvordan Mette bliver en god marengs" ikke kommer med i denne tråd :cheerleader3:

Hvordan skal jeg dog undvære det i min planlægning???

Nåååå ja, jeg kan da bare lave et link: At gøre Mette til en god marengs...

:blink::blink::blink::griner:--HAHA-

Der måtte jeg lige ned og trille lidt rundt på gulvet af grin... For fa'n - den skal der også være henvisning til fra min tråd... Jeg gør det med det samme... "At gøre Mette til en god merengs" :griner:-

He he, tænkte nok du ville synes om ideen :unsure:

Vi må sørge for at have sådanne råd ved hånden hele tiden - der kunne jo være andre brude der fik brug for dem :blink:

Ja - de må IKKE gå i glemmebogen... Der skal helt sikkert nok komme nogen i løbet af det halvandet år vi har inden vi selv kan bruge alle de fiiiiiine ideer..!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Tak for opbakningen! Synes også selv at det vist er en god ide...

Så er der da noget der kører for mig :thumbsupsmileyanim:

Er bare ked af at vores snak om "hvordan Mette bliver en god marengs" ikke kommer med i denne tråd :cheerleader3:

Hvordan skal jeg dog undvære det i min planlægning???

Nåååå ja, jeg kan da bare lave et link: At gøre Mette til en god marengs...

:blink::blink::blink::griner:--HAHA-

Der måtte jeg lige ned og trille lidt rundt på gulvet af grin... For fa'n - den skal der også være henvisning til fra min tråd... Jeg gør det med det samme... "At gøre Mette til en god merengs" :griner:-

He he, tænkte nok du ville synes om ideen :unsure:

Vi må sørge for at have sådanne råd ved hånden hele tiden - der kunne jo være andre brude der fik brug for dem :blink:

Ja - de må IKKE gå i glemmebogen... Der skal helt sikkert nok komme nogen i løbet af det halvandet år vi har inden vi selv kan bruge alle de fiiiiiine ideer..!!

Helt sikkert!

Vi kan komme op på mange uundværlige råd og huskelister.

Og det er jo vores pligt som zillaer at gemme sådanne ting til eftertiden :blink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hey søde

IIih hvor er I mange (3) der skal dele månedens blondie :blink::cheerleader3:

VELKOMMEN I KLUBBEN!!

krammer :griner:-

Ih altså - månedens blondie er da også en slags hæder at opnå :thumbsupsmileyanim:

Men øhh... hvem er de andre, og har de virkelig dummet sig lige så meget??? :blink:

Hvis ikke det ville være skidt for de andre af slagsen, så ville jeg da gerne være månedens brunette i stedet.

Men ok, det er nok bedre at lade sådanne bommerter hænge på blondinerne :blink:

Altså her i denne blondie klub er alle hårfarvet samlet..

fraubech havde glemt at sætte dato på invitationerne

og fynbobredal havde glemt at sende invitationer til nogen der havde fået std kort...

så ja I må deles -HAHA-:blink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer