Jeppesen

Mette og Flemmings bryllup 9. maj 2009!

1,226 posts in this topic

Mette - du er nu officielt mit nye kreative idol, og jeg din største fan !!!!!!!!!!!!!!!!

- viste lige kreationerne til kommenda mand - han sagde ORRRWWWW JAAAA og fulgte så efter med en lidt mindre flatterende kommentar: er de meget små og tykke :cheerleader3:

Jeg skyndte mig selvfølgelig straks at afkræfte!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg synes, det er for fedt :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

0

Annonce ♥

Mette - du er nu officielt mit nye kreative idol, og jeg din største fan !!!!!!!!!!!!!!!!

- viste lige kreationerne til kommenda mand - han sagde ORRRWWWW JAAAA og fulgte så efter med en lidt mindre flatterende kommentar: er de meget små og tykke :pokey:

Jeg skyndte mig selvfølgelig straks at afkræfte!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg synes, det er for fedt :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Ih :griner:- Hvor er jeg glad for min nye status som idol :yeah:

Og glad for at du ikke mente vi var små og tykke :blink:

Men lidt lille og tyk er man vel altid - og faktisk kan vi vist godt tage en del på inden brylluppet, og stadig passe til vores topfigurer :cheerleader3: Smart, ikke ;)

Prøver på at tage mig sammen til at lave en ny mand, men lige nu er det vist hesten der rykker mest :tunge:

Så det må blive en anden dag... Håber at jeg snart kommer i gang igen, for det ville være skønt at have det færdigt :)

0

Super flotte figurer - kan du ikke komme forbi Århus og lave sådan et par stykker til os hæhæ :cheerleader3:

Hvad er de lavet af?

Hov Karen, jeg havde da helt glemt at få svaret dig :cheerleader3:

De er lavet af Fimo-ler, som man bl.a. kan købe i Panduro :cheerleader3:

Skal nok lige sige til hvis jeg får rigtig meget lyst til at lave nogle flere, når jeg er færdig med manden ;)

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Nej, en fed topfigur!!! :blush:

75 dage tilbage... :)

:cheerleader3:

Heeej søde :cheerleader3:

Tak for rosen, er glad for at du kan lide den :cheerleader3:

nice topfigurer - rigtig søde
Hov - Bad Camilla HUUG Jeg har slet ikke set din topfigur... den styrer for vildt!!!! :angry:

Tak begge to :hug:

Jeg er også selv sådan ret glad for den.

Da der var et problem med manden arm og balance, så lavede jeg en ny mand.

Men han blev altså lige i det tykkeste, så han var ikke helt tilfredsstillende.

I stedet fandt jeg så ud at at sætte lidt under den første mands fødder, varme ham i ovnen, så det satte sig fast - og hive armen af ham da han kom ud ;)

Jeg ved det: jeg er en ond, ond fimo-modellerer :sm:

:(

Så nu skal jeg bare have limet den nye arm på ham :)

Desuden har jeg lavet en grøn plade som de skal limes ovenpå, for at være sikker på at de står godt på kagen :)

0

DOBBELT MILEPÆL I DAG WEE

:cheerleader3::)

post-34110-1235810148.gif 70 dage eller 10 uger post-34110-1235810148.gif

Tak søde Tina :angry:

Den var jeg jo lige ved at gå glip af :(

Hvor er det vildt at der nu kun er 10 uger tilbage :carrot:

Jeg forstår det slet ikke :cheerleader3:

post-32555-1235755957.gif

Bare lige en lille hilsen. Håber at alt er vel i det jyske :blush:

Ih, hvor hyggeligt at få sådan en fin blomsterhilsen, Jannie :hug:

Jo, det går ganske fint her i det jydske :)

Er blevet lidt opslugt atf at kigge på bryllupsrejse - det er godt nok lidt uoverskueligt :cheerleader3:

Men so fare har vi da fundet ud af at vi skal til Koh Samui i Thailand, og helst på stranden Lamai.

Så nu mangler vi bare at finde hotellet og bestille rejsen :)

Nå, jeg må vist hellere smutte i seng.

Skal op kl. 5.15 i morgen for at tage til stævne med hesten. Det er godt nok tidligt HUUG

0

DOBBELT MILEPÆL I DAG WEE

:blush::)

post-34110-1235810148.gif 70 dage eller 10 uger post-34110-1235810148.gif

Tak søde Tina :cheerleader3:

Den var jeg jo lige ved at gå glip af :)

Hvor er det vildt at der nu kun er 10 uger tilbage :carrot:

Jeg forstår det slet ikke :)

Neej jeg forstår det heller ikke. det er vildt der kun er 10 uger til hehe.

vi fk købt drikkevarer i går :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Hold da op... der er ellers sket en del siden sidst...

Sikke en sød guldsmed i har... det er da bare en super service og vildt flotte smykker! :blush:

Er helt vild med jeres invitationer... de er bare rigtig flotte! :)

Hvad har du lavet topfiguren af? (kan godt være det har stået tidligere, men har ikke lige set det så... sorry...)

Den er helt vildt godt lavet! :)

0

Hold da op... der er ellers sket en del siden sidst...

Sikke en sød guldsmed i har... det er da bare en super service og vildt flotte smykker! :blush:

Er helt vild med jeres invitationer... de er bare rigtig flotte! :cheerleader3:

Hvad har du lavet topfiguren af? (kan godt være det har stået tidligere, men har ikke lige set det så... sorry...)

Den er helt vildt godt lavet! :)

Tak tak for alle roserne :)

Topfiguren er lavet af fimo-ler fra Panduro :)

0

Ved I hvad?!?

Vi har bestilt bryllupsrejse!!! :):):td:

Efter brylluppet smutter vi simpelthen lige en tur til Koh Samui i Thailand :cheerleader3: :yeah:

Vi skal bo på Banana Fan Sea Resort :thumbsupsmileyanim:

Det bliver bare SÅ godt :td:(y):cheerleader3:

I skal da lige se lidt billeder:

IMG_3537.jpg

HSM007_c_9.jpg

(jeg tror faktisk at det er lige præcis det her værelse vi får, for det hedder poolview - og det har vi bestilt :cheerleader3: )

HSM007_c_3.jpg

TSM-Banana%20Fan%20Sea%20Samui-Main.jpg

0

Annonce ♥

:):) 65 DAGE SØDE :td::td:

nøøøøøj det ser godt ud manner... (y) gid det var mig manner. :thumbsupsmileyanim:

Uhh ja, det bliver bare så lækkert :cheerleader3::cheerleader3:

Har helt sommerfugle i maven over at vi endelig fik det på plads.

Det er bare svært at finde det rigtige når det er så langt væk, og man aldrig har været der før.

Men jeg fandt en masse gode anmeldelser af det her hotel på nettet, så her går vi nok ikke helt galt i byen :cheerleader3:

SNNYYYYYYYYYYYYD !!!!!!!!!!!

Nøj hvor ser det lækkert ud :cheerleader3: fuldstændig som i mine drømme :hug: og så tror jeg nok at vores Prag-rejse er alvorligt falmet lige nu :cheerleader3:

He he, Jannie, er glad for at høre at du også har gode drømme, hvor du ikke kører i ladbil mv. :griner:-

Og Prag-turen falmer da ikke :td: Er sikker på at det bliver helt perfekt også :blink:

Det tror jeg i øvrigt vi vil overveje en anden gang. Prag lyder også lækkert!

0

Annonce ♥

Er glad for at høre at I også synes det virker som en god plan for en honeymoon :cheerleader3:

Nu har vi snakket både denne vinter og sidste vinter om at vi ville ud at rejse, og det er bare ikke blevet.

Så nu skal den altså have hele armen, og vi tager for første gang nogensinde afsted i over en uge :cheerleader3:

Det bliver bare så skønt :bearhug::sm:

Og en lille nyhed skal der da også ind i dag:

Jeg har bestilt tid til tilretning d. 2. april :carrot:

Det er en torsdag, så jeg har fået fri fra arbejde, og min mor tager med mig derop :blink:

Tror det bliver hyggeligt med sådan en hyggetur - og hun er som regel rigtig god til at se at om det hele sidder rigtigt.

Desuden bliver det nok hende der skal hjælpe mig i kjolen, da min brudepige er 8 måneder henne på bryllupsdagen ;)

Jeg skal i min kjole igen om under en måned :):rolleyes:

Nå ja, og så er vi lige blevet færdige med at udfylde ægteskabserklæring og navneændringsblanket, så dem skal jeg have sendt i morgen...

0

Er glad for at høre at I også synes det virker som en god plan for en honeymoon :cheerleader3:

Nu har vi snakket både denne vinter og sidste vinter om at vi ville ud at rejse, og det er bare ikke blevet.

Så nu skal den altså have hele armen, og vi tager for første gang nogensinde afsted i over en uge :cheerleader3:

Det bliver bare så skønt :bearhug::sm:

Og en lille nyhed skal der da også ind i dag:

Jeg har bestilt tid til tilretning d. 2. april :carrot:

Det er en torsdag, så jeg har fået fri fra arbejde, og min mor tager med mig derop :)

Tror det bliver hyggeligt med sådan en hyggetur - og hun er som regel rigtig god til at se at om det hele sidder rigtigt.

Desuden bliver det nok hende der skal hjælpe mig i kjolen, da min brudepige er 8 måneder henne på bryllupsdagen ;)

Jeg skal i min kjole igen om under en måned :):rolleyes:

Nå ja, og så er vi lige blevet færdige med at udfylde ægteskabserklæring og navneændringsblanket, så dem skal jeg have sendt i morgen...

Hvor skægt, hende, der skal hjælpe mig i kjolen er også 8 måneder henne på bryllupsdagen. Vi griner af, at det også er planen, at hun skal hjælpe mig ved toiletbesøg og vi ikke helt ved, om hendes mave eller min kjole vil fylde mest -HAHA-

2. april er jo lige om hjørnet. Det bliver super spændende :blink::unsure:

0