Jeppesen

Mette og Flemmings bryllup 9. maj 2009!

1,226 posts in this topic

Hej Mette.

:bearhug: Dumme mig, at jeg ikke har skrevet her før, for jeg har været forbi et par gange :sm:

Det er en fantastisk flot brudekjole, du har købt, den passer bare rigtig godt til dig :cheerleader3:

Det ser bare fantastisk ud med bryllupsrejsen, super dejligt :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Koh Samui - ahhhhhhh :cheerleader3::):thumbsupsmileyanim::) Tror du, at der er plads til mig i lommen???

Hvor har du bare styr på meget efterhånden - men der er jo også kun to måneder til :thumbsupsmileyanim: Det er altså vildt!!!!!!!!!!!!!

Hvor lang tid regner skrædderen med, at hun skal have din kjole???

0

Hvor skægt, hende, der skal hjælpe mig i kjolen er også 8 måneder henne på bryllupsdagen. Vi griner af, at det også er planen, at hun skal hjælpe mig ved toiletbesøg og vi ikke helt ved, om hendes mave eller min kjole vil fylde mest :cheerleader3:

2. april er jo lige om hjørnet. Det bliver super spændende

Hi hi - det har vi også grinet lidt af :pokey:

Hej Mette.

:back2topic: Dumme mig, at jeg ikke har skrevet her før, for jeg har været forbi et par gange

Det er en fantastisk flot brudekjole, du har købt, den passer bare rigtig godt til dig :thumbsupsmileyanim:

Det ser bare fantastisk ud med bryllupsrejsen, super dejligt :thumbsupsmileyanim:

Hej Merete

Hvor hyggeligt med sådan en dejlig besked :fløjt:

Tusind tak for kjolekomplimenten - så dejligt at høre at I andre også synes den er rigtig god :cheerleader3:

Koh Samui - ahhhhhhh :tunge: Tror du, at der er plads til mig i lommen???

Hvor har du bare styr på meget efterhånden - men der er jo også kun to måneder til :) Det er altså vildt!!!!!!!!!!!!!

Hvor lang tid regner skrædderen med, at hun skal have din kjole???

Hmmm... må lige pakke noget tøj med store lommer - så kan det da godt være vi kan finde ud af noget :tunge:

Men måske ville Flemming synes det var lidt underligt når vi kom derned og du så blev hevet op af lommen :cheerleader3:

Ved ikke hvor længe skrædderen skal have kjolen, men de sagde at de anbefalede tilretning tidligst en måned før.

Så jeg regner med højest et par uger...

Ååååh manner det bliver en skøn bryllupsrejse :thumbsupsmileyanim:

Jahhh :thumbsupsmileyanim: Det bliver bare så lækkert :thumbsupsmileyanim:

0

Er glad for at høre at I også synes det virker som en god plan for en honeymoon :cheerleader3:

Nu har vi snakket både denne vinter og sidste vinter om at vi ville ud at rejse, og det er bare ikke blevet.

Så nu skal den altså have hele armen, og vi tager for første gang nogensinde afsted i over en uge :thumbsupsmileyanim:

Det bliver bare så skønt :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

Og en lille nyhed skal der da også ind i dag:

Jeg har bestilt tid til tilretning d. 2. april :carrot:

Det er en torsdag, så jeg har fået fri fra arbejde, og min mor tager med mig derop :back2topic:

Tror det bliver hyggeligt med sådan en hyggetur - og hun er som regel rigtig god til at se at om det hele sidder rigtigt.

Desuden bliver det nok hende der skal hjælpe mig i kjolen, da min brudepige er 8 måneder henne på bryllupsdagen ;)

Jeg skal i min kjole igen om under en måned :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Nå ja, og så er vi lige blevet færdige med at udfylde ægteskabserklæring og navneændringsblanket, så dem skal jeg have sendt i morgen...

WEEEEEEEE hvor dejligt søde.. :cheerleader3: med tilretning... :thumbsupsmileyanim:

det bliver rigtig spændende søde...

0

Annonce ♥

Mærkedag!

I dag er der kun to måneder til vores bryllup! :cheerleader3::thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim:

Vildt at det er så tæt på nu - og lidt skræmmende, for jeg synes godt nok der er meget vi ikke har styr på endnu :thumbsupsmileyanim:

Men hva' pokker, vi når det nok :cheerleader3:

Vi har fået sendt ægteskabserklæring + navneændringsskema (for Flemming, som tager mit navn) i dag.

Det er da et skridt på vejen :yeah:

Edited by Jeppesen
0

Annonce ♥

Kun 55 dage!! :thumbsupsmileyanim:

Og regner man det på den måde, som jeg tæller point når jeg er ved at tabe, så er brylluppet faktisk imorgen..

:cheerleader3: Tænker du nok, men her er en forklaring..

5 + 5 = 10

1 + 0 = 1

Altså, er det nærmest jeres bryllupsdag imorgen :thumbsupsmileyanim:

0

Kun 55 dage!! :thumbsupsmileyanim:

Og regner man det på den måde, som jeg tæller point når jeg er ved at tabe, så er brylluppet faktisk imorgen..

:cheerleader3: Tænker du nok, men her er en forklaring..

5 + 5 = 10

1 + 0 = 1

Altså, er det nærmest jeres bryllupsdag imorgen :cheerleader3:

Jannie altså :fløjt:

Jeg kan godt se princippet i talsammenlægningen, men jeg kan simpelthen ikke se hvordan du kan bruge den i forhold til at tælle point :blush:

Kan du ikke lige komme med et eksempel?

Vil jo gerne kunne bruge den måde næste gang jeg kommer bagud på point :thumbsupsmileyanim:

...Åhr, nu tror jeg måske jeg forstod det.... Er det modstanderens point du regner sammen på den her måde?

Smart i øvrigt! Og jeg glæder mig meget til at blive gift om én dag! :cheerleader3::thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

Edited by Jeppesen
0

Annonce ♥

Kageopskrifter snuppet direkte fra Jannies tråd:

:thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Til en almindelig kage til 12 personer:

Chokoladeganash:

3½ dl. piskefløde

130 g. mørk chokolade

Bring fløden i kog og smelt chokoladen heri. Rør grundigt til al chokoladen er opløst, herefter hælder du massen i en skål og dækker med film eller et tætsluttende låg og stiller hele herligheden koldt min. 6 timer. Herefter kan massen piskes op, det tager lidt tid men lige pludselig går det stærkt, pas på det ikke bliver grynet.

Hyldeblomstmousse:

4 blad husblas

2 pasteuriserede æg

125 g sukker

1½ dl koncentreret hyldeblomst saft

1/4 L. fløde

Pisk æg og sukker meget stift. Udblød husblassen i koldt vand og hæld alt det overskydende vand fra. Lun hyldeblomstsaften ca. 15 sek. i mikroovnen. Når den er lillefinger lun, smeltes ét blad husblas ad gangen i saften, og når alle blade er smeltet, piskes det i æggemassen i en tynd stråle.

Sættes på køl nogle timer eller natten over.

Pisk 1/4 l fløde meget stift.

Pisk hyldeblomst moussen.

Bland begge dele sammen og pisk til moussen er helt opløst og du har en cremet konsistens.

0

Kun 55 dage!! :cheerleader3:

:fløjt: Tænker du nok, men her er en forklaring..

5 + 5 = 10

1 + 0 = 1

Altså, er det nærmest jeres bryllupsdag imorgen :blush:

Jannie altså :)

Jeg kan godt se princippet i talsammenlægningen, men jeg kan simpelthen ikke se hvordan du kan bruge den i forhold til at tælle point :kiss:

Vil jo gerne kunne bruge den måde næste gang jeg kommer bagud på point :thumbsupsmileyanim:

...Åhr, nu tror jeg måske jeg forstod det.... Er det modstanderens point du regner sammen på den her måde?

Smart i øvrigt! Og jeg glæder mig meget til at blive gift om én dag! :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

"Opfandt" pointtællingen en dag jeg var langt bagud med point. David havde 14 point, en anden 12 point og jeg havde sølle 6 point, MEN.. så talte vi på MIN måde og så vandt jeg :cheerleader3: De andre havde jo kun henholdsvis 5 og 3 point, så jeg vandt med mine 6 :thumbsupsmileyanim:

0

Kun 55 dage!! :cheerleader3:

:fløjt: Tænker du nok, men her er en forklaring..

5 + 5 = 10

1 + 0 = 1

Altså, er det nærmest jeres bryllupsdag imorgen :blush:

Jannie altså :)

Jeg kan godt se princippet i talsammenlægningen, men jeg kan simpelthen ikke se hvordan du kan bruge den i forhold til at tælle point :kiss:

Smart i øvrigt! Og jeg glæder mig meget til at blive gift om én dag! :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

"Opfandt" pointtællingen en dag jeg var langt bagud med point. David havde 14 point, en anden 12 point og jeg havde sølle 6 point, MEN.. så talte vi på MIN måde og så vandt jeg :cheerleader3: De andre havde jo kun henholdsvis 5 og 3 point, så jeg vandt med mine 6 :thumbsupsmileyanim:

Yeay - så er jeg med igen :yeah:

Smart trick (for de andre gik jo selvfølgelig med til det, ikke ;) )!

0

Annonce ♥

Arrghh :thumbsupsmileyanim:

Jeg føler bare slet ikke at jeg har styr på det her bryllupsplanlægning lige for tiden :thumbsupsmileyanim:

Øv :cheerleader3:

Føler at jeg har mistet overblikket, og at vi ender med lige pludselig at skulle lave tonsvis af ting lige dagen før brylluppet.

Og det værste er at jeg ligesom ikke kan komme i tanke om, hvad det er vi mangler :thumbsupsmileyanim:

Ikke det bedste udgangspunkt for at få gjort noget, vel? :thumbsupsmileyanim:

Det jeg ved vi mangler:

Finde blomsterbutik og snakke om brudebuket

Snakke med Hotel Hanstholm om alt muligt

Lave bordplan (det kan vi så ikke gøre før vi ved om alle kommer)

Lave menukort til hver gæst

Finde ud af om vi skal have bordkort eller navnet skal stå på menukortet

- og om vi vil bruge de der gelantineblomster, som jeg lige nu kun har lavet 9 af, til bordkort eller andet.

Og formentlig en masse mere som jeg ikke lige kan komme i tanke om.

Desuden er energien helt i bund lige nu. Jeg blev syg i sidste uge, sådan noget ondt-i-halsen-noget, og tog det ikke så tungt. Vi tog til stævne alligevel, og nu har det så sat sig, så jeg har fået lungebetændelse :cheerleader3: Møg!

Nå, håber at det hele pludselig falder på plads inde i mit hovede. Man har vel lov at håbe :cheerleader3:

0

Og så har vi et mindre gæsteproblem, som nok også gør sit til at man ikke er i tophumør omkring alt det her:

Vi har jo besluttet os for ikke at invitere børn til vores bryllup.

Vi var lidt bange for hvordan Flemmings bror + kone ville tage det, men de har slet ikke brokket sig :thumbsupsmileyanim:

Udover dem er der kun en kusine, som har barn.

Dette barn har vi set to gange, og han er 5 år gammel, så vi er på ingen måde tæt på ham.

For et par uger siden sendte kusinen så en besked via Facebook. Noget lignende:

"Hej ven. Er børn ikke inviteret til jeres bryllup? Så er vi nok nødt til at blive væk."

Vi overvejede det så igen lidt, men vores ønske er altså en børnefri fest, så vi svarede (på en meget pæn måde, synes vi selv) at der ikke er inviteret nogle børn, da vi generelt ikke syntes det var en fest for børn. Vi skrev at vi sagtens kunne forstå hvis de ikke kunne komme, men at vi selvfølgelig håbede at der ville vise sig en mulighed.

Jeg ved godt at det måske kan virke lidt koldt, men jeg synes også bare det er lidt sært at skrive via facebook, når vi både har skrevet mail og tlf.numre i invitationen.

Siden har vi så intet hørt fra kusinen overhovedet...

Desuden har ingen andre af hans familie på Sjælland svaret på om de vil komme.

Lidt mystisk synes jeg. Håber da ikke at de alle er fornærmede over vores "ingen-børn"-beslutning :thumbsupsmileyanim:

Synes I vi har været meget strenge omkring det her?

Hvis I har en kommentar til det her, så lad venligst være med at quote, for jeg sletter nok det her indlæg senere :cheerleader3:

Edited by Jeppesen
0

Det er jeres fest, og det er ikke et strengt svar overhovedet..

Vi har haft lidt samme problem, dog var det ikke børn men påhæng.. jeg har inviteret 3 veninder alle uden påhæng, og da vi den ene dag spurgte min ene veninde om hun måtte tage sin kæreste med.. jeg måtte så på en pæn måde forklare hende at det ikke var meningen da jeg kun havde mødt ham få gange.. og at vores budget hedder SU.. kuvertprisen er 600 kr, og pengene hænger ikk lige på træerne.. men hun blev også fornærmet.. dog ikke mere end at hun kommer, og at kæresten kigger forbi til receptionen i stedet for..

Man er selvfølgelig nødt til at tage visse hensyn når det er familier med børn, men jeres ønske er en børnefri fest.. hvilket jeg helt forstår da det også er vores valg.. men hvis de ikke kan finde en løsning er det så ikke deres tab og ikke jeres?

Jeg håber i hører fra dem i den nærmeste fremtid, og ellers må i jo lige give dem et ring og høre om den der besked på facebook skulle tolkes som en måde at sige "vi kommer altså ikke" på..

Håber du får en god aften..

0

Det er jeres fest, og det er ikke et strengt svar overhovedet..

Vi har haft lidt samme problem, dog var det ikke børn men påhæng.. jeg har inviteret 3 veninder alle uden påhæng, og da vi den ene dag spurgte min ene veninde om hun måtte tage sin kæreste med.. jeg måtte så på en pæn måde forklare hende at det ikke var meningen da jeg kun havde mødt ham få gange.. og at vores budget hedder SU.. kuvertprisen er 600 kr, og pengene hænger ikk lige på træerne.. men hun blev også fornærmet.. dog ikke mere end at hun kommer, og at kæresten kigger forbi til receptionen i stedet for..

Man er selvfølgelig nødt til at tage visse hensyn når det er familier med børn, men jeres ønske er en børnefri fest.. hvilket jeg helt forstår da det også er vores valg.. men hvis de ikke kan finde en løsning er det så ikke deres tab og ikke jeres?

Jeg håber i hører fra dem i den nærmeste fremtid, og ellers må i jo lige give dem et ring og høre om den der besked på facebook skulle tolkes som en måde at sige "vi kommer altså ikke" på..

Håber du får en god aften..

Tak for dit svar :thumbsupsmileyanim:

Dejligt at høre at vi ikke er de eneste i denne situation :thumbsupsmileyanim:

Egentlig har vi det netop også sådan at det er deres tab, hvis de vælger festen fra, og ikke lige denn ene gang kunne prøve at få barnet passet.

Vil bare altid så gerne please andre, og derfor tror jeg at jeg tænker sådan over det, for det her er det vi gerne vil, nu skal jeg nok bare lige selv acceptere at det er ok vi så også gennemfører at det er sådan det skal være :thumbsupsmileyanim:

Gav det mening?

Nå ja, og så blev vi nok egentlig også lidt irriterede over den der mærkelige lidt forkælede måde at gribe det an på.

Hvis de nu i det mindste havde ringet, så kunne vi jo have snakket om muligheden for at finde en barnepige herovre. Men det synes vi altså ikke at vi vil ringe til dem om. Vi gider altså ikke ligefrem stå og tigge folk om at komme...

Opdatering:

Så fik vi lige nu en besked via Facebook om at de ikke kommer.

Gad vide om de følger med på BK :cheerleader3:

Selvfølgelig ærgeligt, men det er nu rart at få et svar. Og Flemming virker ikke til at det går ham på :thumbsupsmileyanim:

Edited by Jeppesen
0

Annonce ♥

Arrghh :cheerleader3:

Jeg føler bare slet ikke at jeg har styr på det her bryllupsplanlægning lige for tiden :fløjt:

Øv :)

Føler at jeg har mistet overblikket, og at vi ender med lige pludselig at skulle lave tonsvis af ting lige dagen før brylluppet.

Og det værste er at jeg ligesom ikke kan komme i tanke om, hvad det er vi mangler :blush:

Ikke det bedste udgangspunkt for at få gjort noget, vel? :thumbsupsmileyanim:

Det jeg ved vi mangler:

Finde blomsterbutik og snakke om brudebuket

Snakke med Hotel Hanstholm om alt muligt

Lave bordplan (det kan vi så ikke gøre før vi ved om alle kommer)

Lave menukort til hver gæst

Finde ud af om vi skal have bordkort eller navnet skal stå på menukortet

- og om vi vil bruge de der gelantineblomster, som jeg lige nu kun har lavet 9 af, til bordkort eller andet.

Og formentlig en masse mere som jeg ikke lige kan komme i tanke om.

Desuden er energien helt i bund lige nu. Jeg blev syg i sidste uge, sådan noget ondt-i-halsen-noget, og tog det ikke så tungt. Vi tog til stævne alligevel, og nu har det så sat sig, så jeg har fået lungebetændelse :cheerleader3: Møg!

Nå, håber at det hele pludselig falder på plads inde i mit hovede. Man har vel lov at håbe :kiss:

Ih søde mette, kan du så komme op på hesten igen :thumbsupsmileyanim:

Jeg havde også en overgang hvorjeg intet kunne overskue noget og ikke vidste hvad jeg skule tage mig til. DÉT er nu ovre og jeg har en hel del at tage mig til. :thumbsupsmileyanim: Ved dog også at de ting der mangler nu er så små (ja okay, undtagen kagen) at når vi dem ikke, så er et bare ærgeligt.

Her er en række; er der styr på det..?

Skal din kjole tilrettes? Har I købt blå vest mv. til Flemming? Passer hans tøj eller skal f.eks. bukserne lægges op? Er skoene gået til?

Har du undertøj, slør, taske, frisør og make-up tid?

Feststedet ordner det meste, så haps en huskeseddel til feststedet hernde fra og tag den med til jeres møde, så går det nok :thumbsupsmileyanim:

Skal I have lavet risposer, kan det godt gøres nu.

Lav et udkast til menukort både med og uden navn og tag derefter stilling til, havd I helst vil have. Lav tingene undervejs som gæsterne tilmelder sig, ihvert fald hvis det kræver lidt fingersnilde.

Har I aftalt møde med fotograf, musiker og præst? Hvis ikke så se om I kan få en dato i god tid. jeg stresser ihver fald lidt over at alle møderne ligger her i sidste øjeblik.

Skal du have farvet hår eller lignende før brylluppet så reserver tid til det nu. Ligeledes hvis du skal have ordnet negle eller andet.

Transport på dagen er der så vidt jeg husker styr på. Skal du i hestevogn til kirken? Hvem skal du være sammen med aftenen før? Bliver du hentet af din far? Hvor skal Flemming være henne aftenen før? Skal Iovernatte hjemme efter festen?

Hmm, det var lige hvad jeg kunne komme på. Du behøver ikke svare på spørgsmålene, de var mere til dig som en hjælp til at komme videre :cheerleader3:

Og så lige til din anden post..

Jeg synes ikke at det kan siges for mange gange Det er jeres bryllup!

Selvfølgelig kan der være forskellige grunde til undtagelser når der kommer til børnefrit bryllup, men jeg har ikke hørt (læst) nogle her og så er det da drøn irreterende at kvinden (jeg har glemt hendes tilhørsforhold) ikke fatter knoglen og tager den derfra. Facebook er ikke lige det rette sted at tage den :kiss:

Jeg synes sagtens at et barn på 5 år kan passes af en anden i dens liv, natten over.

At der er så mange fra Sjælland der ikke har svaret endnu, håber jeg skyldes dovenskab/glemsomhed, - jeg ville ihvert fald komme hvis det var mig :)

0

Hejsa!

Øv sq da med lungebetændelse, håber at du er i bedring? Og træls at planlægningsoverskuddet for en tid er væk. Kan du ikke snuse lidt rundt herinde, der er vist masser af "to do-lister" du evt kan nappe og benytte dig af?

Mht. børnefri fest så synes jeg overhovedet ikke at det er strengt. Vi ønsker heller ikke børn med til vores fest (ikke engang vores egen søn.) Jeg synes på ingen måde at et bryllup er en børnevenlig fest, og tror helt ærligt også at de fleste børn helst var fri for at sidde bænket pænt i timevis hvis de selv fik lov at vælge.

Min storebror kommer med tre stk børn fra Italien og som ser det ser ud, nu skal de (børnene) også med til festen, da dem de kender godt nok til at skulle passe dem selvfølgelig enten er i Italien eller med til bryllupet. Sådan er det, så det må vi acceptere. Frygtede lidt at min kærestes søster så også ville have sine tre børn med, men det har hun heldigvis fravalgt.

Når jeg læser mit eget indlæg, lyder det egentligt lidt hårdt ikke at ønske børnene med, men jeg synes altså, at der er utallige andre anledninger til at være sammen som både børn og voksne vil sætte mere pris på.

Knus

0

Tak for svarene alle 4 :thumbsupsmileyanim:

Det hjælper bare så meget at høre fra nogen udefra, om hvad de mener.

Man er bare så bange for at ende som en af de der skrækkelige bridezillaer fra TV.

De synes jo heller ikke selv at de specielt krævende :cheerleader3:

Men det lyder så ikke til at I synes jeg er i nærheden af det niveau endnu :thumbsupsmileyanim:

Vi synes jo nemlig også at det med et barn på 5 år burde være en mulighed at få ham passet. Bl.a. bor hele barnets fars familie lige i nærheden...

Og i det mindste kontakte os på en lidt mere personlig måde end en facebook-besked :thumbsupsmileyanim:

Men sådan er vi jo allesammen så forskellige ;)

Tror måske også lidt at det her sygdomstræthed gør at det hele ser mere uoverskueligt ud. Det prøver jeg på at overbevise mig selv om.

Så må jeg jo tage chokket senere, hvis det viser sig at jeg tog fejl :thumbsupsmileyanim:

0

Ih søde mette, kan du så komme op på hesten igen :kiss:

Jeg havde også en overgang hvorjeg intet kunne overskue noget og ikke vidste hvad jeg skule tage mig til. DÉT er nu ovre og jeg har en hel del at tage mig til. :cheerleader3: Ved dog også at de ting der mangler nu er så små (ja okay, undtagen kagen) at når vi dem ikke, så er et bare ærgeligt.

Her er en række; er der styr på det..?

Skal din kjole tilrettes? Har I købt blå vest mv. til Flemming? Passer hans tøj eller skal f.eks. bukserne lægges op? Er skoene gået til?

Har du undertøj, slør, taske, frisør og make-up tid?

Feststedet ordner det meste, så haps en huskeseddel til feststedet hernde fra og tag den med til jeres møde, så går det nok :thumbsupsmileyanim:

Skal I have lavet risposer, kan det godt gøres nu.

Lav et udkast til menukort både med og uden navn og tag derefter stilling til, havd I helst vil have. Lav tingene undervejs som gæsterne tilmelder sig, ihvert fald hvis det kræver lidt fingersnilde.

Har I aftalt møde med fotograf, musiker og præst? Hvis ikke så se om I kan få en dato i god tid. jeg stresser ihver fald lidt over at alle møderne ligger her i sidste øjeblik.

Skal du have farvet hår eller lignende før brylluppet så reserver tid til det nu. Ligeledes hvis du skal have ordnet negle eller andet.

Transport på dagen er der så vidt jeg husker styr på. Skal du i hestevogn til kirken? Hvem skal du være sammen med aftenen før? Bliver du hentet af din far? Hvor skal Flemming være henne aftenen før? Skal Iovernatte hjemme efter festen?

Hmm, det var lige hvad jeg kunne komme på. Du behøver ikke svare på spørgsmålene, de var mere til dig som en hjælp til at komme videre :blush:

Og så lige til din anden post..

Jeg synes ikke at det kan siges for mange gange Det er jeres bryllup!

Selvfølgelig kan der være forskellige grunde til undtagelser når der kommer til børnefrit bryllup, men jeg har ikke hørt (læst) nogle her og så er det da drøn irreterende at kvinden (jeg har glemt hendes tilhørsforhold) ikke fatter knoglen og tager den derfra. Facebook er ikke lige det rette sted at tage den :kiss:

Jeg synes sagtens at et barn på 5 år kan passes af en anden i dens liv, natten over.

At der er så mange fra Sjælland der ikke har svaret endnu, håber jeg skyldes dovenskab/glemsomhed, - jeg ville ihvert fald komme hvis det var mig

Lige lidt til huskelisten: valg af salmer, præ- og postludie. Evt. udkast til kirkehæfter hvis I skal have det.

:cheerleader3:

Åhr, tusind tak Jannie! Du er bare så fantastisk til altid at være på pletten :fløjt:

Det hjalp faktisk lidt med dine spørgsmål. Måske især fordi jeg kunne tænke \\\"det er der styr på\\\" til flere af dem :)

Jeg har bestilt tid til kjoletilretning. Skal afsted d. 2. april :thumbsupsmileyanim:

Jeg mangler at købe slør, men det skal klares ved tilretningen.

Der er styr på frisøren, som også lægger makeup.

Og andet skal jeg ikke have gjort.

Brudebuketten skal vi ud og have snakket med en blomsterbutik om.

Har fået bildt mig selv ind at de nok ikke kan skaffe blå orkideer heroppe, men som Flemming siger, hvorfor skulle de så ikke kunne det.

Ellers må de kunne finde ud af at lære det. For det vil jeg bare så gerne have :thumbsupsmileyanim:

Flemmings påklædning er der styr på fra top til tå. Og alt tøjet passede perfekt. Der er slet ingenting som skal tilrettes.

I morgen ringer vi til feststedet og aftaler et møde. Og inden da finder jeg den der liste med ting vi kan spørge om.

Vi har nogenlunde styr på at jeg overnatter her sammen med min kusine natten op til bryllupsdagen.

Og om Flemming skal overnatte hos sine forældre skal vi have fundet ud af.

Kommer lidt an på det med den sjællandske familie.

Bryllupsnatten tilbringer vi på feststedet. Så det er der jo også styr på :thumbsupsmileyanim:

Diverse møder skal vi have set på.

Kan slet ikke huske hvornår vi skal have møder med hvem. Men det må jeg kunne støve op herinde i min tråd.

Godt man har et sted at skrive det ind :kiss:

Alt det kreative kunne det godt være jeg skulle få kigget på i morgen, hvor jeg nok bare skal ligge herhjemme indtil penicillinen slår til.

Så kunne man måske få lidt overblik der også.

Præ- og postludium har vi vist ingen ide om hvad skal være. Tror vi hører om præsten har en ide.

Og salmer skal vi have kigget på.

Ligeså med kirkehæfter...

Åhr Jannie, det lettede godt nok meget at få lov at sætte imaginært kryds ved nogle af alle de ting :cheerleader3:

Tak for hjælpen.

Jeg har i øvrigt planer om at få gang i BK nye planlægningsværktøj når det kommer i drift.

Det holder jeg lidt øje med, nu hvor de har fjernet tjeklisterne for at lægge et værktøj ind i stedet...

Tror nu for øvrigt nærmere jeg skal holde mig af hesten - for det var vist fordi jeg absolut skulle til stævne i weekenden selvom jeg var syg, at det satte sig som lungebetændelse i stedet. Så nu holder jeg mig helt i ro :) Har fået penicillin fra i dag, så der er håb om at det sætter gang i at jage det ud af kroppen hurtigt!

Er desuden glad for at du ville komme!

Edited by Jeppesen
0