Jeppesen

Mette og Flemmings bryllup 9. maj 2009!

1,226 posts in this topic

Annonce ♥

Tak tak - er glad for at du kan lide det, Tina :cheerleader3:

Jeg synes selv det ser ok ud. Men det skal i hvert fald ikke være mere velfriseret at se på.

Synes godt det må være lidt mere naturligt/levende.

Men det bliver det også på dagen er jeg sikker på.

Jeg synes egentlig ikke rigtig at vi er godt med :denmarkflag:

Mangler masser af ting endnu.

Bl.a. er jeg gået i gang med at lave vores gæstebog. Noget af et projekt, men mon ikke det lykkes på et tidspunkt.

Derudover skal vi have lavet bordkort.

Min mor laver nogle i glas, som vi så skriver på og hænger i et bånd ned fra blomsterne.

Vi skal have lavet menukort/bordhæfter til hver gæst, regner med at de skal indeholde:

velkommensang, menu, sjove bordregler, bordplan, gæstebeskrivelser, velbekommesang.

Af alle de ting er det kun bordreglerne der er klar :cheerleader3:

Vi mangler også at lave bordplan..

Og at lave sangfolder til kirken.

+ vi skal have shinet huset op og nået en million småting for at få det til at se pænt ud rundt omkring.

Jeg skal have købt morgengave til Flemming - og skrevet en tale til ham :cheerleader3:

Så synes faktisk det er lidt uoverskueligt nu.

Men på fredag har jeg fri til middag, og så har vi fri torsdag i næste uge og fredag selvfølgelig (som er st. bededag)

Så der er håb om at nå det endnu ;)

Edited by Jeppesen
0

Tak tak - er glad for at du kan lide det, Tina :)

Jeg synes selv det ser ok ud. Men det skal i hvert fald ikke være mere velfriseret at se på.

Synes godt det må være lidt mere naturligt/levende.

Men det bliver det også på dagen er jeg sikker på.

Jeg synes egentlig ikke rigtig at vi er godt med :cheerleader3:

Mangler masser af ting endnu.

Bl.a. er jeg gået i gang med at lave vores gæstebog. Noget af et projekt, men mon ikke det lykkes på et tidspunkt.

Derudover skal vi have lavet bordkort.

Min mor laver nogle i glas, som vi så skriver på og hænger i et bånd ned fra blomsterne.

Vi skal have lavet menukort/bordhæfter til hver gæst, regner med at de skal indeholde:

velkommensang, menu, sjove bordregler, bordplan, gæstebeskrivelser, velbekommesang.

Af alle de ting er det kun bordreglerne der er klar :cheerleader3:

Vi mangler også at lave bordplan..

Og at lave sangfolder til kirken.

+ vi skal have shinet huset op og nået en million småting for at få det til at se pænt ud rundt omkring.

Jeg skal have købt morgengave til Flemming - og skrevet en tale til ham :denmarkflag:

Så synes faktisk det er lidt uoverskueligt nu.

Men på fredag har jeg fri til middag, og så har vi fri torsdag i næste uge og fredag selvfølgelig (som er st. bededag)

Så der er håb om at nå det endnu ;)

okay søde. ja vi er hel klar.

du skal nok nå der hele søde.. bare rolig.. :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Så er der en lille opdatering:

Jeg er godt i gang med gæstebogen.

Det var jo en af de der fra Netto med hul i midten af forsiden.

Nu har jeg fået indbundet den i noget sølvfarvet papir. Det er desværre ikke så stærkt (men det er pænt :denmarkflag: ).

Så den anden dag købte jeg noget spraylak til decoupage, og det fik jeg så sprayet både forside og bagside med i går.

Fik godt nok et mindre chok da papiret boblede op og blev rigtig mærkeligt at se på.

Men da det havde fået lov at tørre blev det heldigvis ok igen.

Og i går på arbejde fik jeg lamineret vores monogram som så skal sidde i ruden :cheerleader3:

Så det går fremad :cheerleader3:

Vi fik vist nok også lavet bordplan i går.

Skriver vist nok, for det gik så nemt at vi blev helt i tvivl om der var noget vi havde glemt at tænke ved.

Tager den nok med ud og viser til mine forældre i aften.

Genialt bordplanner-værktøj BK har lavet :cheerleader3:

0

Nu har jeg fået indbundet den i noget sølvfarvet papir. Det er desværre ikke så stærkt (men det er pænt :griner:- ).

Så den anden dag købte jeg noget spraylak til decoupage, og det fik jeg så sprayet både forside og bagside med i går.

Fik godt nok et mindre chok da papiret boblede op og blev rigtig mærkeligt at se på.

Og i går på arbejde fik jeg lamineret vores monogram som så skal sidde i ruden :)

Skriver vist nok, for det gik så nemt at vi blev helt i tvivl om der var noget vi havde glemt at tænke ved.

Genialt bordplanner-værktøj BK har lavet :)

dejligt med en masse ting du får nået søde..

:) 1 cifret = 9 dage :)

vi vil se billeder søde hehe :kiss:

0

Nu har jeg fået indbundet den i noget sølvfarvet papir. Det er desværre ikke så stærkt (men det er pænt :griner:- ).

Og i går på arbejde fik jeg lamineret vores monogram som så skal sidde i ruden :)

Genialt bordplanner-værktøj BK har lavet :)

:) 1 cifret = 9 dage :kiss:

vi vil se billeder søde hehe :balloons:

He he, ja det tænkte jeg nok at I ville :griner:-:)

Har planer om at lave den færdig (udvendigt i hvert fald) i morgen.

Så skal der nok komme billeder :)

Og hvor er det vildt at vi er 1-cifret nu :griner:-:):cheerleader3:

Det er godt nok tæt på nu! :loveboard:

0

Og i går på arbejde fik jeg lamineret vores monogram som så skal sidde i ruden

Så det går fremad

Genialt bordplanner-værktøj BK har lavet :cheerleader3:

:) 1 cifret = 9 dage :)

vi vil se billeder søde hehe :griner:-

He he, ja det tænkte jeg nok at I ville :) :)

Har planer om at lave den færdig (udvendigt i hvert fald) i morgen.

Så skal der nok komme billeder :)

Og hvor er det vildt at vi er 1-cifret nu :kiss::griner:-:)

Det er godt nok tæt på nu! :cheerleader3:

uhh glæder mig til og se billederne :)

ja det må du nok sige søde, det kommer rigtig meget tæt på nu manner :balloons::loveboard:

0

Annonce ♥

Hvor er du fin :):)

Synes håret er rigtig sødt og ikke for opsat eller pjusket, ja måske faktisk bare sådan lige som det skal være :cheerleader3:

Er sikker på at I nok skal nå det hele, for det gør man altså sjovt nok ligemeget hvad o skulle der være noget man mangler, ja så var det nok ikke vigtigt :kiss:

Glæder mig til at se billeder af dig i kjolen og med din blå buket i hånden :):griner:-

0

Nå, jeg skylder vist en lille beretning fra min hente-kjole-tur i fredags :cheerleader3:

Jeg endte med at tage min svigermor med, for vi blev enige om at det nok var lidt tamt at tage afsted alene.

Heldigvis ville/kunne hun godt tage med :cheerleader3:

Da vi kom derop var de helt klar til os. Så allerede der var det bedre end sidst :loveboard:

Jeg kom i kjolen og blev snøret ind.

Det viste sig så at kjolen godt nok var blevet syet temmelig meget ind. Faktisk syntes jeg ikke rigtig at jeg kunne trække vejret ordentlig :kiss:

Så efter nogle overvejelser, så blev svigermor og jeg enige om at det nok var det eneste rigtige at få den syet lidt ud igen.

Ekspedienten var ikke helt enig, hun mente det var fint den sad lidt stramt, men det var jo så også mig der skulle have den på

- og tro mig, det ville være blevet en lang dag (på den dårlige måde), hvis jeg ikke havde kunnet mere luft end det hele dagen :)

Desuden skulle der rettes til i længden i de yderste lag og der skulle laves en ophængsstrop i bag.

Da vi havde fundet ud af det, erklærede ekspedienten at så var jeg altså nødt til at komme en gang mere.

Da blev jeg nok lidt blå i hovedet. Synes det er lidt træls at skulle køre så langt så mange gange.

Svigermor var der heldigvis til at bakke op, og sammen fik vi foreslået at vi kørte en tur ind til Aalborg, mens de rettede til.

Det gik hun så med til, hvis vi blev væk i mindst to timer :)

Det var ikke noget problem, eftersom vi ikke rigtig kunne finde Jensens bøfhus, så vi var tilbage ved Skott igen tre timer senere, da vi endelig havde været der og en lille tur i Billka.

Det passede godt. De ringede 5 min. inden vi var der at nu var kjolen klar.

Jeg kom så i kjolen igen.... og kunne stadig ikke trække vejret ordentligt :)

Øv øv, og jeg blev meget i tvivl om det bare var noget jeg troede...

Men til sidst kom svigermor i tanke om at vi kunne lave en siddetest - og det var faktisk ret smart.

Det viste sig at når jeg rejste mig op efter at have siddet ned, så lavede kjolen en dum fold hen over maven, fordi den var for stram til at falde på plads af sig selv.

Ekspedienten kom lige med en "nu har du vel også lige været ude og spise en masse", men jeg sagde til hende at det havde jeg ligesom også planer om at gøre på min bryllupsdag (altså spise i hvert fald) og så faldt den til jorden.

Derefter kom syersken ud, og hun var helt med på at den skulle løsnes mere.

De havde kun givet den ½ cm. i hver side i første omgang.

Den fik så 1 cm. mere i hver side + hun fjernede nogle sidestivere, som der slet ikke var brug for.

Desuden fik vi lavet ophængsstrop og fik lagt kraven lidt mere ned.

Og så passede kjolen endelig :)

Jeg har nogle billeder her.

Eneste minus lige nu er at jeg synes bare at min mave er meget tydelig og at jeg faktisk ser lidt tyk ud.

Desuden er jeg kommet til at tænke på om kraven er blevet for kedelig/flad at se på, nu hvor den ligesom er blevet tæmmet.

Men om ikke andet kan vi da fjerne nogle af de små sting på dagen, hvis det ikke bare er noget jeg finder på :griner:-

Hvad synes I?

post-32864-1241181359.jpg

post-32864-1241181377.jpg

0

mere...

(jeg tror ikke at kjolen er lukket på første billede, men det kan ses hvordan kraven blev efter tilretningen)

Synes I at min mave er meget tydelig på billede 2, eller er det bare min indre bridezilla der går i selvsving?

post-32864-1241181440.jpg

post-32864-1241181448.jpg

Edited by Jeppesen
0

Annonce ♥

Og så har jeg (næsten) købt morgengave til Flemming i dag! :):):)

Jeg har set på det her ur på nettet, og prøvet på at bestille det:

post-32864-1241182439.jpg

Men der er selvfølgelig ikke nogen der har det hjemme, og det er i restordre ved Seiko.

Den lokale urbutik fandt dog ud af at de kan skaffe det hjem med blå urskive, og så slog jeg til.

De skulle allerede kunne have det på mandag!

Jeg er meget i tvivl om jeg skal få indgraveret noget på bagsiden...

Jeg overvejer lidt at skrive "du er det bedste jeg ved" - men ved ikke om det er noget pladder at have stående på sit ur...

Men det er noget jeg tit siger til ham, og det er vel ikke noget andre kommer til at se?!?

2. problem ved det er: hvad nu hvis han ikke kan lide uret, og gerne vil have det byttet?

Det ved jeg så ikke om jeg skal tænke over, for han er som regel ikke den store bytter, og mon ikke han kan lide det :)

Det er da sådan ret neutralt, men stadig smart, ikke?

Pyh, jeg har mange spørgsmål idag :griner:- Håber at I bærer over med mig :kiss:

Og så lige en sommerfugle-i-maven-oplysning: Flemming er vist ude og købe min morgengave nu :cheerleader3:

Jeg må i hvert fald ikke tage til Thisted før han er hjemme igen. Han er ude og blive klippet til brylluppet.

Edited by Jeppesen
0

Jeg synes du er helt fantastisk flot i din kjole. Du er jo altså så slank at du på ingene måder ser forkert ud i den. Det er fuldstændig rigtigt at du har en lille bule nederst, men det har stort set alle kvinder, der er vi jo altså anderledes end mænd. Hvis du dog er plaget af den, hvilket jeg på ingen måde synes du bør være (så den kun fordi du selv hintede om den) så kan jeg anbefale et par kontroltrusser, som holder det inde. Men alt i alt synes jeg den er superflot og du er en meget smuk pige og bliver en meget smuk brud. :cheerleader3:

Knus

0

Jeg synes du er helt fantastisk flot i din kjole. Du er jo altså så slank at du på ingene måder ser forkert ud i den. Det er fuldstændig rigtigt at du har en lille bule nederst, men det har stort set alle kvinder, der er vi jo altså anderledes end mænd. Hvis du dog er plaget af den, hvilket jeg på ingen måde synes du bør være (så den kun fordi du selv hintede om den) så kan jeg anbefale et par kontroltrusser, som holder det inde. Men alt i alt synes jeg den er superflot og du er en meget smuk pige og bliver en meget smuk brud. :cheerleader3:

Knus

Tusind tak for kommentaren, Melcosine :)

Jeg tror du har ret i at det nok kun er noget jeg ser. Men jeg ser den så til gengæld også ret tydeligt ;)

Men rart at vide at I ikke synes at det ser helt tosset ud!

Vil overveje det der med noget indspænding af en slags. For jeg er jo åbenbart en af dem som ikke kan ture med at have kjolen superstram, og så får jeg jo ligesom ingen hjælp den vej fra.

Jeg er selvfølgelig også lige et par numre større end de supertynde modeller, så det vil jo kunne ses lidt rundt omkring :)

0

Annonce ♥

Jeg vil bare sige, at jeg synes din kjole bare er SÅ flot, og den sidder bare så godt på dig :-)

Og hvor er det en flot morgengave, du har købt, den er jeg ret vild med, og overvejer selv noget lignende

0

Annonce ♥

Hvor er du lækker!!!

Lægger ikke mærke til din mave, men kan godt følge dig i, at kraven måske er blevet tæmmet lige lovlig meget, men den er nu stadig rigitg lækker :thumbsupsmileyanim:

6 dage tilbage, hvor er det vildt, håber ikke ata sommerfuglene er ved at tage over.

:cheerleader3:

0