Jeppesen

Mette og Flemmings bryllup 9. maj 2009!

1,226 posts in this topic

Tak for kommentarerne alle sammen!

Er glad for at det ikke er maven I lægger mærke til :thumbsupsmileyanim:

Jeg tror faktisk at sommerfuglene basker lige rigeligt rundt.

Desværre har jeg det bare med at blive forvirret i stedet for at glæde mig, så skal lige have lidt styr på kaoset før jeg kan nå til at glæde mig rigtigt ;)

Vi har dog fået gjort en del...

Jeg har fået lavet gæstebog :cheerleader3:

Flemming har fået kalket gavlen på stalden, og mangler bare lige at male sokkel på den.

Når det er overstået, så er stald/lade rigtig flot - i hvert fald det man kan se fra gårdspladsen hvor teltet til gæsterne skal stå :cheerleader3:

Vi mangler at lave menuhæfter til at ligge på bordet. Har fået forside og omslag bestemt, men mangler at sætte menu, velkommen/velbekomme-sang, gæsternes relation til brudeparret, og sjove bordregler op, så de kan sidde indeni.

Men bordplanen er på plads, og er sat pænt op (ja ja, alt er jo relativt ;) )

Jeg har jo bestilt morgengaven, og tror altså at jeg får graveret bagpå den.

Det er jo ligesom med til at gøre den lidt mere speciel.

Så må jeg jo komme mig over mine tanker om at urmanden vil synes at jeg er mærkelig :biggrin:

Kirkehæftet har jeg faktisk fået lavet. Mangler bare lige at få margenerne rettet endeligt til, så den passer helt til at folde, og så selvf. at få den printet og foldet. Svigermor har heldigvis en printer der kan printe på begge sider, så den får lige lov at hjælpe :fløjt:

Talen har jeg et udkast til. Det er ikke godt endnu.

Men jeg er i gang, og så kommer det nok det hele :cheerleader3:

Vi har i dag bedt min kusine (ikke hende der er brudepige) og Flemmings brors kone om at være gaveoppakkere, og de ville gerne hjælpe begge to :cheerleader3:

Jeg turer stadig lidt med hende der køkkendamen inde i mit hovede.

Hun (og en mere) kommer kl. 12 - det vil sige 1 (én!) time inden jeg skal stå i kirken - og så mente hun at der skulle jeg lige fortælle hende hvad de skal gøre :denmarkflag: Det kan jeg jo ikke nå :)

Og kan da heller ikke stå i mit fine tøj og demonstrere kaffemaskine :rolleyes:

Men den overtager Flemming heldigvis. Han ringer og snakker med hende, og hvis han også synes hun er besværlig/sur, så siger vi altså nej tak.

Men det kan jo være at jeg bare fik fat i hende på et dårligt tidspunkt, og måske også misforstod hendes tone.

Det er min kollega der har skaffet hende, så det er ikke ne jeg på nogen måde kender, og jeg må indrømme at jeg nok somme tider tager folks mærkelige bemærkninger lidt for nært. Så Flemming må tage over og bestemme hvad vi gør :)

Flemming er i øvrigt også gået i gang med sin tale - og han har gang i noget morgengave.

Jeg har fået besked på ikke at tage hans telefon hvis den ringer ;)

0

Annonce ♥

ok.... her bliver jeg altså NØDT til at komme med en bemærkning!

Du ser da fuldstændigt hamrende fantastisk ud i den kjole. HOLD DA OP siger jeg bare. Den er simpelthen såååå smuk, og den sidder da bare som skabt til dig!!

Du får bestemt ikke nogen mave i den kjole og kraven synes jeg bestemt er helt som den skal være :thumbsupsmileyanim:

Du bliver en fryd for øjet på lørdag!! :cheerleader3:

0

ok.... her bliver jeg altså NØDT til at komme med en bemærkning!

Du ser da fuldstændigt hamrende fantastisk ud i den kjole. HOLD DA OP siger jeg bare. Den er simpelthen såååå smuk, og den sidder da bare som skabt til dig!!

Du får bestemt ikke nogen mave i den kjole og kraven synes jeg bestemt er helt som den skal være :thumbsupsmileyanim:

Du bliver en fryd for øjet på lørdag!! :cheerleader3:

Tuuusind tak for den søde besked Kinai :cheerleader3:

Den var da skøn at komme ind til :cheerleader3:

Det er rigtig rart med meninger fra jer andre, som ser det hele udefra.

0

Annonce ♥

Hej Mette.

Jeg vil da også lige give mit besyv med - du ser da bare SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ fantastisk ud i din brudekjole :thumbsupsmileyanim:, og din mand bliver da helt sikkert blød i knæene, når du skrider op ad gulvet ;).

Jeg synes jo heller ikke, at man overhovedet lægger mærke til, at du har mave - jeg synes, du har den flotteste figur, er da død misundelig :cheerleader3:

Din gæstebog er da også bare rigtig rigtig fin ;).

Jeg må også snart igang med at være lidt kreativ, synes også tiden er ved at indhente mig :cheerleader3:

Men super super duper alle de ting, du har fået lavet - er du så ved at være færdig??

Knus fra Anja

0

Smukke Mette...

I den kjole og med det hår bliver du bare SÅ fantastisk smuk på lørdag... Er virkelig sikker på det bliver et stort hit!! Og synes absolut ikke der er noget med maven - du ser dejlig ud!!

Mht. uret synes jeg også bare du skal give gas og få det graveret - måske også gravere jeres bryllupsdato?

Anyways - ville bare lige smide en hurtig hilsen og ønske jer en dejlig dag på lørdag (kommer nok ikke på og ønsker tillykke, da jeg regner med at sidde som en anden malkeko med en tvilling på hvert bryst :thumbsupsmileyanim: )

0

Hej Mette.

Jeg vil da også lige give mit besyv med - du ser da bare SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ fantastisk ud i din brudekjole :thumbsupsmileyanim:, og din mand bliver da helt sikkert blød i knæene, når du skrider op ad gulvet ;).

Jeg synes jo heller ikke, at man overhovedet lægger mærke til, at du har mave - jeg synes, du har den flotteste figur, er da død misundelig :denmarkflag:

Din gæstebog er da også bare rigtig rigtig fin ;).

Jeg må også snart igang med at være lidt kreativ, synes også tiden er ved at indhente mig :rolleyes:

Men super super duper alle de ting, du har fået lavet - er du så ved at være færdig??

Knus fra Anja

Hej Anja

Tak for de flotte ord.

Jeg tror også at jeg bare må se ud som jeg gør på billederne. Og tak for at du ikke synes det er slemt :biggrin:

Det der med at blive indhentet af tiden kan jeg i høj grad nikke genkendende til. Synes bare de sidste tre måneder er løbet fra mig. Der var så også lige en lungebetændelse der lagde beslag på meget af dem, men alligevel...

Jeg er ved at få indhentet det kreative. Det er så også ved at være på tide :cheerleader3:

Blomsterne til hver kuvert er lavet, der skal hænge et glaskort ned fra hver.

Dem har min mor lige givet mig i dag (hun laver glaskunst) og så skal jeg have skrevet navne på, og hængt dem på blomsterne med et stykke silkebånd.

Gæstebogen er helt færdig

Topfiguren skal lige have skåret en spids af kjolen, og så skal figurerne limes fast.

Menuhæfterne er indmaden klar til at blive printet ud, og så skal jeg lige have lavet hæfterne.

Kirkehæfterne skal have rettet margener, printes ud og foldes.

Har lige fundet ud af i dag at forældre/svigerforældre sørger for risposer til bordene på hotellet.

Og at vi ikke skulle lave til kirken. Kirkepyntningen tager de sig også af.

Og så har Flemming set at de havde gjort forberedelser til æresport en dag han uanmeldt kom forbi sine forældre.

Det har han så fået besked på ikke at gøre igen :fløjt:

Ja, jeg synes også du ser fantastisk ud...

Pøj pøj med det hele på lørdag.... :)

Tusind tak :cheerleader3:

Smukke Mette...

I den kjole og med det hår bliver du bare SÅ fantastisk smuk på lørdag... Er virkelig sikker på det bliver et stort hit!! Og synes absolut ikke der er noget med maven - du ser dejlig ud!!

Mht. uret synes jeg også bare du skal give gas og få det graveret - måske også gravere jeres bryllupsdato?

Anyways - ville bare lige smide en hurtig hilsen og ønske jer en dejlig dag på lørdag (kommer nok ikke på og ønsker tillykke, da jeg regner med at sidde som en anden malkeko med en tvilling på hvert bryst :cheerleader3: )

Hej søde Didde

Ih, hvor hyggeligt at "se" dig igen :)

Tusind tak for tillykket - vi glæder os også meget!

Jeg har bestemt mig for kun at glæde mig fra nu af. Skulle der være noget der ikke bliver nået, så bliver det sikkert en super dag alligevel, og jeg gider ikke blive syg fordi jeg stresser op til.

(det var så teorien, lad os nu se hvordan det går i praksis :cheerleader3: )

Hvor bliver det spændende når I endelig får de to små :cheerleader3:

Glæder mig til at høre om dine oplevelser som malkeko!

Du smider da lige et billede ind af tvillingerne, når du når så langt, ikke?

0

Annonce ♥

Og så er der jo kommet vejrudsigt for på lørdag nu :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Sådan her ser det ud for vores område:

post-32864-1241444268.png

Det er da ganske glimrende.

Bare der ikke kommer massevis af regn, og vi får det ret lyst, så skal jeg ikke brokke mig.

Håber at den holder :thumbsupsmileyanim:

0,1 mm. regn - er det ikke så godt som ingenting? :cheerleader3:

0

Smukke Mette...

Anyways - ville bare lige smide en hurtig hilsen og ønske jer en dejlig dag på lørdag (kommer nok ikke på og ønsker tillykke, da jeg regner med at sidde som en anden malkeko med en tvilling på hvert bryst :cheerleader3: )

Hej søde Didde

Ih, hvor hyggeligt at "se" dig igen :cheerleader3:

Jeg har bestemt mig for kun at glæde mig fra nu af. Skulle der være noget der ikke bliver nået, så bliver det sikkert en super dag alligevel, og jeg gider ikke blive syg fordi jeg stresser op til.

(det var så teorien, lad os nu se hvordan det går i praksis :thumbsupsmileyanim: )

Hvor bliver det spændende når I endelig får de to små :cheerleader3:

Ingen grund til stress - dagen skal nok blive perfekt! I får besøg af mennesker som er der for jeres skyld og for at gøre det til en fantastisk dag for jer...!! Og desuden så bliver de der 0,1mm regn til 0 i løbet af ugen er jeg sikker på...

Du skal få dit eget personlige billede i denne tråd af mine lækre unger skal du :cheerleader3:

0

Smukke Mette...

Hej søde Didde

Ih, hvor hyggeligt at "se" dig igen :denmarkflag:

(det var så teorien, lad os nu se hvordan det går i praksis :thumbsupsmileyanim: )

Hvor bliver det spændende når I endelig får de to små :rolleyes:

Ingen grund til stress - dagen skal nok blive perfekt! I får besøg af mennesker som er der for jeres skyld og for at gøre det til en fantastisk dag for jer...!! Og desuden så bliver de der 0,1mm regn til 0 i løbet af ugen er jeg sikker på...

Du skal få dit eget personlige billede i denne tråd af mine lækre unger skal du :biggrin:

Uhh Didde - det glæder jeg mig til.

Dine lækre unger vil uden tvivl kunne hive min tråd op på et helt nyt niveau :cheerleader3:

Ved du egentlig hvornår det bliver (altså pga. kejsersnit) eller er det bare ved at være op over?

Og du har ret.

Det er allesammen mennesker som kommer for vores skyld, og for at fejre os.

Så selvfølgelig bliver det en super dag.

Tak for den positive bemærkning, det var lige det jeg manglede ;)

Kører lige videre på denne bølge :cheerleader3::cheerleader3:

Min brudepige kommer måske ikke og sover her, pga. graviditet og deraf ondt i ryggen er det måske bedst at hun sover i en velkendt seng.

Men det er jo heller ikke væsentligt. Om jeg skal være alene når jeg sover gør vist ingen forskel.

Hun kommer og er her hele fredag - og om lørdagen skal hun med ud og have sat hår - vi bliver så fine, og så bliver det jo også hyggeligt :fløjt:

0

Annonce ♥

Vi har bare rykket i dag :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Vi har fået tilrettet og printet alle vores kirkehæfter :cheerleader3:

Mangler nu kun at folde dem.

Vores menuhæfter er også godt på vej nu.

Alt indmaden er netop nu ved at blive printet ud på svigermors computer.

Det hele er sat op, og efter vores egen mening ser det rigtig godt ud :cheerleader3:

Indholdet bliver:

Velkommensang

Bordregler

Menu (fylder 2 sider)

Bordplan (fylder midtersiderne)

Hvem er hvem (fylder 2 sider)

Velbekommensang

Et "kærligheden er... når du og jeg bliver til vi"-billede

Midt i processen med at få det her på plads, fik vi så besøg af hestevognsmanden. Og vi har sammen med ham lagt en plan.

YES Jubiii og Yes igen: vi skal fotograferes i skoven - lige som jeg har ønsket mig.

Køreturen dertil kommer til at tage en ½ times tid, og det er han helt med på :cheerleader3:

Planen er:

Kl. 12.45 kører min far og jeg mod kirken i hestevognen

Hestevognen venter mens vi bliver gift.

kl. 13.45 eller 14.00 ca. kører vi hjem i hestevognen.

Vi skærer kage for, og får taget et par fotos med vores heste og hund

Senest kl. 15 hopper vi i hestevognen igen, og kører mod skoven.

Turen tager ca. ½ time, så fra kl. 15.30 bliver vi fotograferet. Regner med at det højest tager en times tid.

Efter fotograferingen bliver vi hentet i bil (eller tager hestevognen tilbage, hvis der er tid til det) og kører til Hanstholm, hvor der er velkomstdrink kl. 18.00.

Det er noget af en tidsplan, men jeg tror på at det kan lade sig gøre.

Og lidt stress er okay, hvis bare jeg får lov at blive fotograferet i skoven. Elsker den skov :rolleyes:

Synes virkelig vi har nået meget i dag, og sommerfuglene begyndte endelig at dukke op, efter mødet med hestevognsmanden.

Det var fedt at holde oppe i skoven og vide at på lørdag står vi der og skal fotograferes, efter at vi er blevet gift :denmarkflag:

I morgen regner jeg med at få lavet alle vores menuhæfter, jeg satser på at Flemming imens folder kirkehæfter, og så er vi jo egentlig ved at være godt på vej til at blive klar til lørdag :yeah:

0

Uhh Didde - det glæder jeg mig til.

Dine lækre unger vil uden tvivl kunne hive min tråd op på et helt nyt niveau :thumbsupsmileyanim:

Ved du egentlig hvornår det bliver (altså pga. kejsersnit) eller er det bare ved at være op over?

Og du har ret.

Det er allesammen mennesker som kommer for vores skyld, og for at fejre os.

Så selvfølgelig bliver det en super dag.

Tak for den positive bemærkning, det var lige det jeg manglede ;)

Kører lige videre på denne bølge :cheerleader3::cheerleader3:

Min brudepige kommer måske ikke og sover her, pga. graviditet og deraf ondt i ryggen er det måske bedst at hun sover i en velkendt seng.

Men det er jo heller ikke væsentligt. Om jeg skal være alene når jeg sover gør vist ingen forskel.

Hun kommer og er her hele fredag - og om lørdagen skal hun med ud og have sat hår - vi bliver så fine, og så bliver det jo også hyggeligt :cheerleader3:

For det første: Hvor er det perfekt med hestevognsmanden!! Så får du din skov OG I får lidt tid til bare at nyde at være blevet ægtefolk...! Så bliver det da ikke bedre!! Det skal altså nok blive helt gennemført perfekt - især når det nu kun giver 0,1mm regn, det kan jo ikke engang røre frisuren ;)

Mht. at jeg ved hvornår jeg skal være moar... Tvillinger bliver sat igang to uger før tid og det er så I MORGEN! Så jeg skal møde på hospitalet til igangsættelse (som dog godt kan vare et par dage) og så må vi se hvad der sker. Jeg skal føde helt normalt - hvis alt ellers går som det skal...

Kender desværre godt det med graviditet og ondt i ryggen - så er det nok også bedre at hun kommer på dagen og kan holde det hele ud i stedet for at hun allerede er smadret i ryggen inden dagen begynder! Og det der med at følges ud og få sat hår er bare MERE end hyggeligt - det er bare sådan en dejlig måde at starte dagen på...

Åhr hvor jeg altså glæder mig til at se billeder og læse om dit bryllup - er sikker på det bliver superskønt og lige som I har drømt om (og sandsynligvis meget mere til, men det fatter man først bagefter!! Det er så stort altså...)

Kæmpe knus til dig og ønske om en fantastisk dag!!

0

Vi har bare rykket i dag :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Vi har fået tilrettet og printet alle vores kirkehæfter :cheerleader3:

Mangler nu kun at folde dem.

Vores menuhæfter er også godt på vej nu.

Alt indmaden er netop nu ved at blive printet ud på svigermors computer.

Det hele er sat op, og efter vores egen mening ser det rigtig godt ud :cheerleader3:

Indholdet bliver:

Velkommensang

Bordregler

Menu (fylder 2 sider)

Bordplan (fylder midtersiderne)

Hvem er hvem (fylder 2 sider)

Velbekommensang

Et "kærligheden er... når du og jeg bliver til vi"-billede

Midt i processen med at få det her på plads, fik vi så besøg af hestevognsmanden. Og vi har sammen med ham lagt en plan.

YES Jubiii og Yes igen: vi skal fotograferes i skoven - lige som jeg har ønsket mig.

Køreturen dertil kommer til at tage en ½ times tid, og det er han helt med på :denmarkflag:

Planen er:

Kl. 12.45 kører min far og jeg mod kirken i hestevognen

Hestevognen venter mens vi bliver gift.

kl. 13.45 eller 14.00 ca. kører vi hjem i hestevognen.

Vi skærer kage for, og får taget et par fotos med vores heste og hund

Senest kl. 15 hopper vi i hestevognen igen, og kører mod skoven.

Turen tager ca. ½ time, så fra kl. 15.30 bliver vi fotograferet. Regner med at det højest tager en times tid.

Efter fotograferingen bliver vi hentet i bil (eller tager hestevognen tilbage, hvis der er tid til det) og kører til Hanstholm, hvor der er velkomstdrink kl. 18.00.

Det er noget af en tidsplan, men jeg tror på at det kan lade sig gøre.

Og lidt stress er okay, hvis bare jeg får lov at blive fotograferet i skoven. Elsker den skov :)

Synes virkelig vi har nået meget i dag, og sommerfuglene begyndte endelig at dukke op, efter mødet med hestevognsmanden.

Det var fedt at holde oppe i skoven og vide at på lørdag står vi der og skal fotograferes, efter at vi er blevet gift :rolleyes:

I morgen regner jeg med at få lavet alle vores menuhæfter, jeg satser på at Flemming imens folder kirkehæfter, og så er vi jo egentlig ved at være godt på vej til at blive klar til lørdag :yeah:

Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker!!!!!!

Hvor lyder det bare som om at I har styr på det nu :biggrin: men ok, der er jo heller ikke lang tid til :cheerleader3:

Ihh, glæder mig helt på dine vegne :)

Husk billeder, - selvfølgelig fra dagen, men også af kirkehæfter mv. :fløjt:

0

Annonce ♥

For det første: Hvor er det perfekt med hestevognsmanden!! Så får du din skov OG I får lidt tid til bare at nyde at være blevet ægtefolk...! Så bliver det da ikke bedre!! Det skal altså nok blive helt gennemført perfekt - især når det nu kun giver 0,1mm regn, det kan jo ikke engang røre frisuren ;)

Mht. at jeg ved hvornår jeg skal være moar... Tvillinger bliver sat igang to uger før tid og det er så I MORGEN! Så jeg skal møde på hospitalet til igangsættelse (som dog godt kan vare et par dage) og så må vi se hvad der sker. Jeg skal føde helt normalt - hvis alt ellers går som det skal...

Kender desværre godt det med graviditet og ondt i ryggen - så er det nok også bedre at hun kommer på dagen og kan holde det hele ud i stedet for at hun allerede er smadret i ryggen inden dagen begynder! Og det der med at følges ud og få sat hår er bare MERE end hyggeligt - det er bare sådan en dejlig måde at starte dagen på...

Åhr hvor jeg altså glæder mig til at se billeder og læse om dit bryllup - er sikker på det bliver superskønt og lige som I har drømt om (og sandsynligvis meget mere til, men det fatter man først bagefter!! Det er så stort altså...)

Kæmpe knus til dig og ønske om en fantastisk dag!!

Wow, i morgen ligefrem :cheerleader3:

Hvor bliver det spændende, Didde.

Jeg skal nok sende gode tanker - glæder mig til at se dine fine bebser :thumbsupsmileyanim:

Og du har ret, det er bare så godt med hestevognsmanden - og efter at vi fik snakket med ham i går, så glææææder jeg mig bare så meget :cheerleader3:

Vores tidsplan skal bare kunne lade sig gøre, og så må vi give lidt køb på tiden med vores gæster om eftermiddagen.

Vi vil gerne have gode billeder og gider ikke stresse. Til gengæld får vi jo hele aftenen med dem.

Det er i øvrigt bare så fedt at høre om alle de forberedelser alle gæsterne gør sig, at de har købt fint tøj og været ved frisør osv.

Så hyggeligt at vide at de også gør noget ud af det, og at de også glæder sig :)

4 dage

:cheerleader3:

dejligt med så meget i har nået søde.. super :)

Jaaa, det er bare så skønt.

Skal lige have svinget mig i gang igen, så jeg kan få lavet aftensmad + menuhæfter :)

4 dage - det kommer godt nok tæt på nu :denmarkflag:

Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker, Mette rykker!!!!!!

Hvor lyder det bare som om at I har styr på det nu :rolleyes: men ok, der er jo heller ikke lang tid til :cheerleader3:

Ihh, glæder mig helt på dine vegne :)

Husk billeder, - selvfølgelig fra dagen, men også af kirkehæfter mv. :biggrin:

Ja, så skønt at få taget et ordentligt ryk :cheerleader3:

Nu skal jeg bare lige i gang igen. Så skal dyngen af manglende ting have endnu en på skallen :fløjt:

0

Jeg har købt morgengave :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Godt nok ikke det ur jeg havde fået bestilt hjem, for da det kom, så var det ikke ligesom på billedet.

Det var godt nok blåt inden i skiven, men de der tre små runde indeni, de var blevet hvide. Øv.

Synes ikke det var nær så pænt så.

Men i stedet havde de så et Cityzen-ur, som var rigtig godt.

Det er også blåt i skiven. og kan nogle ekstra ting. Det er i titanium, mens det andet var i stål.

Desuden er det vandtæt ned til 10 bar - så han kan godt tage det på ud at bade ;)

Det blev godt nok lidt dyrere, men jeg tror han bliver glad for det :thumbsupsmileyanim:

I skal da lige se det:

post-32864-1241542911.jpg

Ser det ikke godt ud? :rolleyes:

Jeg droppede graveringen indtil jeg ved om han kan lide det.

Og så må han selv være med til at bestemme om det skal på...

Og som bonus sagde urmanden at når vi kom op i den prisklasse (2000) så er der gratis batteriskift så længe han har uret.

Han skal bare vise garantibeviset, så skifter de gratis, uanset hvor mange år der går. Lyder lidt vildt, synes jeg :cheerleader3:

Men jeg klager da ikke :denmarkflag:

Edited by Jeppesen
0

Annonce ♥

Så sidder jeg her og er taget hjem fra arbejde :hug:

Jeg er ikke sådan syg-syg, men er ekstremt bange for at blive det.

Når jeg bliver syg, så tager jeg nemlig altid hele omgangen og bliver så skidt at jeg ikke kan lave noget som helst.

Min kollega har været hjemme mandag og tirsdag pga. influenza, med 39 grader i feber og det hele. Desuden var hendes mand så blevet syg her til morgen.

Det startede med ondt i halsen i sidste uge - og det har jeg så haft siden i fredags + maveproblemer/kvalme her til morgen.

Åh, hvor jeg bare håber at det kan dysses ned.

I dag var kollegaen så tilbage på arbejde, selvom hun stadig hostede og spruttede helt vildt og så rigtig skidt ud.

Jeg havde håbet at hun ville blive hjemme, da jeg bare er så bange for at blive smittet :(

Og i dag var min sidste dag inden jeg holder bryllupsfri.

Må indrømme at jeg blev helt ked over at skulle sidde sammen med hende, og måske få det værre så jeg bliver rigtig syg til på lørdag.

Men min kære far (som er min chef) havde åbenbart også haft sine bekymringer for situationen, så han stødte på mig i køkkenet 10 min. efter jeg var kommet på arbejde, og spurgte hvordan jeg havde det.

Og sammenholdt med mit ondt i halsen/syg (og formentligt smittende) kollega, så syntes han jeg skulle tage hjem i seng :hug:

Så her sidder jeg nu.

Har ondt i halsen, men ikke noget livstruende ;) - og kan ikke gøre en skid andet end at tro på at det nok skal gå væk...

Kryds lige fingre for at jeg bliver helt frisk meget meget hurtigt, så er I søde! :hug:

Edited by Jeppesen
0

Så sidder jeg her og er taget hjem fra arbejde :hug:

Når jeg bliver syg, så tager jeg nemlig altid hele omgangen og bliver så skidt at jeg ikke kan lave noget som helst.

Min kollega har været hjemme mandag og tirsdag pga. influenza, med 39 grader i feber og det hele. Desuden var hendes mand så blevet syg her til morgen.

Det startede med ondt i halsen i sidste uge - og det har jeg så haft siden i fredags + maveproblemer/kvalme her til morgen.

I dag var kollegaen så tilbage på arbejde, selvom hun stadig hostede og spruttede helt vildt og så rigtig skidt ud.

Jeg havde håbet at hun ville blive hjemme, da jeg bare er så bange for at blive smittet :(

Må indrømme at jeg blev helt ked over at skulle sidde sammen med hende, og måske få det værre så jeg bliver rigtig syg til på lørdag.

Men min kære far (som er min chef) havde åbenbart også haft sine bekymringer for situationen, så han stødte på mig i køkkenet 10 min. efter jeg var kommet på arbejde, og spurgte hvordan jeg havde det.

Og sammenholdt med mit ondt i halsen/syg (og formentligt smittende) kollega, så syntes han jeg skulle tage hjem i seng :hug:

Så her sidder jeg nu.

Har ondt i halsen, men ikke noget livstruende ;) - og kan ikke gøre en skid andet end at tro på at det nok skal gå væk...

Kryds lige fingre for at jeg bliver helt frisk meget meget hurtigt, så er I søde! :hug:

Hej Mette

Sikke en flink far.... Ej Mette, du må ikke blive syg... Jeg ska nok krydse mine fingre for det.... Bliv under dynen - det må være det bedste for at forhindre sygdom...

Men ja er enig i at din kollega burde være blevet hjemme - hun smitter jo stadig, når hun hoster...

0

Hej Mette

Host host, ja jeg sidder også er syg. Desværre har du jo lidt mere på spil end mig. Men der er da noget, du selv kan gøre for ikke at blive (mere) syg, men det er nok svært i dagene op til bryllup: du kan lade være med stresse og lave for mange ting. I stedet bogstavelig talt kravle under dynen med the/kaffe, appelsinjuice eller noget, måske en varmepude, et halstørklæde om halsen og en hovedpinepille. Hvis du er rigtig hardcore kunne du overveje en hvidløgskur: varm mælk med så mange fed hvidløg du kan overkomme presset i. Så bare luk for næse og smagsløg og kast det ned. Så sveder du formentlig helt vildt om natten men kan være så heldig at alt er væk i morgen.

Ja, det er mine ammestueråd! Men jeg ved dog, at det virker rigtig dårligt at presse kroppen, hvis man i forvejen er syg, så det håber jeg, at du kan undgå.

Knus, Ane

0

Hej Mette

Sikke en flink far.... Ej Mette, du må ikke blive syg... Jeg ska nok krydse mine fingre for det.... Bliv under dynen - det må være det bedste for at forhindre sygdom...

Men ja er enig i at din kollega burde være blevet hjemme - hun smitter jo stadig, når hun hoster...

Hej Mette

Host host, ja jeg sidder også er syg. Desværre har du jo lidt mere på spil end mig. Men der er da noget, du selv kan gøre for ikke at blive (mere) syg, men det er nok svært i dagene op til bryllup: du kan lade være med stresse og lave for mange ting. I stedet bogstavelig talt kravle under dynen med the/kaffe, appelsinjuice eller noget, måske en varmepude, et halstørklæde om halsen og en hovedpinepille. Hvis du er rigtig hardcore kunne du overveje en hvidløgskur: varm mælk med så mange fed hvidløg du kan overkomme presset i. Så bare luk for næse og smagsløg og kast det ned. Så sveder du formentlig helt vildt om natten men kan være så heldig at alt er væk i morgen.

Ja, det er mine ammestueråd! Men jeg ved dog, at det virker rigtig dårligt at presse kroppen, hvis man i forvejen er syg, så det håber jeg, at du kan undgå.

Knus, Ane

Tak for rådene :heart:

Jeg overvejer virkelig også hvad jeg kan finde på. Er gået på urtepencil kur, og har taget sådan nogle rød solhat-dråber, som jeg har hørt skulle kunne hjælpe.

Har tænkt mig at gøre alt for at holde mig varm. Lige nu nu sidder jeg under dynen og skriver på min tale til Flemming :hug:

Svigermor mener at jeg skal ringe til lægen, men de har kun tlf.tid mellem 8-9, og så kan jeg jo ikke gøre noget før i morgen.

Men jeg kan da måske prøve at ringe og snakke med sekretæren...

Har jo for en måneds tid siden haft lungebetændelse, og da startede det også sådan her med ondt i halsen :toot:

(er bange for at jeg er ved at blive hypokonder - tror jo det værste om alle symptomer lige nu... :(:loveflag:)

Og ja, min far er virkelig en guttermand :hug:

God bedring til dig også, Ane! :hug:

Edited by Jeppesen
0

Så sidder jeg her og er taget hjem fra arbejde :heart:

Jeg havde håbet at hun ville blive hjemme, da jeg bare er så bange for at blive smittet :toot:

Så her sidder jeg nu.

Kryds lige fingre for at jeg bliver helt frisk meget meget hurtigt, så er I søde! :loveflag:

Søde vi krydser alt vi kan.. for de ikke bliver syg..

du skal bare lade vær med at tænke på det.. fordi så bliver du bare syg.. tænk på du er rask og frisk og det bliver en dejlig dag på lørdag..

:hug: :hug: 3 dage manner.. :(

0