Jeppesen

Mette og Flemmings bryllup 9. maj 2009!

1,226 posts in this topic

Annonce ♥

Hej Mette

Tillykke med i dag - vejret er lækkert i Århus, håber det er ligedan hos dig. Jeg håber jeres dag bliver ligeså dejlig, fantastisk og mindeværdig som vores var - selvfølgelig bliver den det!!!!

Jeg glæder mig til at høre om du laver et lille spring med dobbelt hvad-var-det-for-noget op af kirkegulvet når du ser din dejlige mand :rolleyes:

0

Søde Mette (og Flemming ikke at forglemme)

Så blev den endelig d. 9. maj, dagen hvor du Mette skal have din flotte kjole på og bare være smækker-lækker, og dagen hvor jeg er sikker på, at skoven vil vise sig fra sin bedste side :rolleyes:

Jeg håber at I får den mest forrygende fest, at taler, sange og andre indslag, rammer lige i hjertet og at du og Flemming får lidt tid sammen til bare at være jer. :balloons:

I lidt over et år har jeg haft glæden af dine dejlige kommentarer, beskeder og sjove historier om hestens anatomi og forskellige trav-arter, tak for det! :bearhug:

Nu håber jeg at du også får lavet en lille beretning (ja ja, brylluppet skal lige overstås..) så jeg kan nyde dit selskab lidt længere, - og ja, der må gerne være en masse heste tamtam i beretningen også :griner:-

Ha' en forrygende dag

Knus

:rolleyes:

0

Annonce ♥

Kære Mette (og Flemming)

Et kæmpe kæmpe stort tillykke med brylluppet :rolleyes::rolleyes:

Jeg sidder her i lejligheden i Aalborg og kigger ud på den skønneste solskinsdag og håber vejret et præcis det samme hos jer.

Hav den aller skønneste og lykkeligste dag og nyd det i fulde drag.

Jeg glæder mig helt vildt til at se billeder af jer og drømme mig tilbage til min egen store dag

:balloons:

0

Annonce ♥

Kære Mette :rolleyes:

Hvor er det fantastisk at det nu er blevet din bryllupsdag! Vejret er, som du nok har bemærket, helt perfekt, og det håber jeg også, at dagen bliver for dig og Flemming.

Jeg tænker på dig, og hvad du mon tænker og laver lige nu... Ønsker dig al mulig held og lykke og en dejlig, fantastisk og sjov dag.

Mange knus, Ane

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej med jer, alle I søde zillaer :pokey:

Tusind tak for de søde hilsner og gode ønsker :)

Vi havde en helt fantastisk dag, hvor alt bare flaskede sig fuldstændig som vi havde drømt om :loveboard::cheerleader3::griner:-

Selv vejret nåede lige at klare op, efter temmelig meget storm og en del regn torsdag og fredag, så var der klar himmel og vinden var faldet nok til at vi kunne køre i åben hestevogn. Både hjem fra kirken og op i skoven til fotograferingen :cheerleader3:

Vi nyder livet som nygifte :griner:- Det er skønt!

Jeg smider selvfølgelig gerne lige et par billeder ind på et tidspunkt.

Har dem ikke lige i nærheden lige nu.

Har slet ikke rigtig været på bk siden dagne, for der var bare så mange indtryk at fordøje (alle gode selvfølgelig :bearhug: ) Ville lidt ønske at vi havde taget en enkelt fridag mere i denne uge. Vi skulle på arbejde allerede tirsdag, og da havde det slet ikke nået at falde på plads endnu.

Men vi har jo en dejlig bryllupsrejse om et par uger at se frem til :bearhug:

Selvom det er helt underligt at brylluppet nu er overstået efter 1½ års planlægning, så vi nyder faktisk lidt at komme tilbage til hverdagslivet igen :)

Vender tilbage med billeder snarest. Regner med at de kommer ind senest i morgen!

Knus fra Mette, som nyder endelig at kunne kalde Flemming for sin mand :blush:

- sjovt som det nogle gange er de små ting der bare kan gøre en total glad i låget :bearhug:

0

Hej med jer, alle I søde zillaer :bearhug:

Tusind tak for de søde hilsner og gode ønsker :)

Vi havde en helt fantastisk dag, hvor alt bare flaskede sig fuldstændig som vi havde drømt om :):cheerleader3:

Selv vejret nåede lige at klare op, efter temmelig meget storm og en del regn torsdag og fredag, så var der klar himmel og vinden var faldet nok til at vi kunne køre i åben hestevogn. Både hjem fra kirken og op i skoven til fotograferingen :(

Vi nyder livet som nygifte :loveboard: Det er skønt!

Jeg smider selvfølgelig gerne lige et par billeder ind på et tidspunkt.

Har dem ikke lige i nærheden lige nu.

Har slet ikke rigtig været på bk siden dagne, for der var bare så mange indtryk at fordøje (alle gode selvfølgelig :) ) Ville lidt ønske at vi havde taget en enkelt fridag mere i denne uge. Vi skulle på arbejde allerede tirsdag, og da havde det slet ikke nået at falde på plads endnu.

Men vi har jo en dejlig bryllupsrejse om et par uger at se frem til :)

Selvom det er helt underligt at brylluppet nu er overstået efter 1½ års planlægning, så vi nyder faktisk lidt at komme tilbage til hverdagslivet igen :blush:

Vender tilbage med billeder snarest. Regner med at de kommer ind senest i morgen!

Knus fra Mette, som nyder endelig at kunne kalde Flemming for sin mand :loveboard:

- sjovt som det nogle gange er de små ting der bare kan gøre en total glad i låget :)

Weeeeiii, Mette er tilbage!!!

Jeg vidste simpelthen at skoven og vejret ville arte sig, havde nemlig en meget alvorlig snak med dem og de lovede, at til Mettes bryllup ville de virkelg prøve at tage sig sammen :griner:-

Kan godt forstå at I gerne så en fridag mere. Kan huske at vi selv var enorm smadrede og var SÅ glade for at vi havde en uges feire bagefter, men men..

- I skal snart på bryllupsrejse :cheerleader3:

- Og jeg er enorm misundelig, husker nemlig godt de fantastiske billeder fra hotellet, snyyyd!!

Glæder mig enormt meget til et billede eller to af smukke Mette, dejlige Flemming, hestevognen, den bå buket og meget meget mere :cheerleader3:

:loveboard:

0

Annonce ♥

Nå, der var vist noget med at jeg havde lovet måske lige at lægge et par billeder ind ;)

Så det må jeg jo hellere leve op til.

Det er dog begrænset hvor mange billeder vi har at vælge imellem, da vi kun har dem vores vennepar tog med vores kamera + nogle fra min ene moster.

Men der er da en del gode imellem, og dem får I så lige et par af her :cheerleader3:

Skal vi ikke starte med mit total yndlingsbillede so far? :cheerleader3:

Det kommer lige om lidt :cheerleader3:

Man skal jo ligesom lige opbygge stemningen, ikke :)

Og her er vi så:

post-32864-1242410524.jpg

Synes bare det er så fantastisk at hestene ville være med til at blive fotograferet.

Alle vi har snakket med har sagt at det ville garanteret ikke kunne lade sig gør, og jeg var forberedt på at vi måtte nøjes med billeder hvor de var lidt i baggrunden...

Men det blev slet ikke nødvendigt, for helt fra vi gik ned mod folden stod Limitz bare klar, og hvis jeg ikke selv syntes det lød langt ude, så ville jeg mene at han stod og "smilede til kameraet" under hele fotoseancen :(

Edited by Jeppesen
0

Flere:

Her er vi i kirken, jeg regner med at I godt kan se bort fra at jeg ikke lige kigger ind i kameraet :(

post-32864-1242411934.jpg

Og vi går ud fra kirken.

:) til vores venner for at have tænkt på at tage et billede fra den vinkel - det var godt tænkt!

post-32864-1242411979.jpg

0

Et glad brudepar i kareten :)

(som i øvrigt var intet mindre end fantastisk! Det var lige det vi havde brug for, så vi kunne sidde og snakke lidt helt alene på vej til skoven.

Det var faktisk først der at jeg sådan rigtig fik den der lykkefølelse i maven - alt var bare magisk i det øjeblik :( )

post-32864-1242412205.jpg

0