Jeppesen

Mette og Flemmings bryllup 9. maj 2009!

1,226 posts in this topic

Annonce ♥

Her et med vores forældre.

Er så glad for at jeg læste den der tråd med "hvad gik galt", for ellers tror jeg også at vi havde glemt forældrebilledet :(

Vi har også et mere korrekt, men jeg synes bare det her er så fedt fordi vi allesammen ser så glade ud :)

post-32864-1242412380.jpg

Edited by Jeppesen
0

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak for alle de søde svar :loveboard:

Vi var også bare så glade. Og følte os begge så godt tilpas, selvom vi sådan var stadset ud.

Og du har helt ret, Jannie: glad-julegris-looket er en sikker indikator på en god bryllupsdag :yeah:

Jeg er altså også bare selv helt vild med hestebilledet.

Tror måske at vi bruger det til takkekortet - hvad synes I?

Ville lidt gerne have dem lavet og sendt inden vi tager på bryllupsrejse, ellers kommer de først ud over en måned efter brylluppet...

Og så er der jo kun godt en uges tid til vores bryllupsrejse til Thailand.

Mon ikke godt man kan skrive det herinde når man har hus-sitter :loveboard:

Så I dag har vi købt en "turen går til Sydthailand"-bog :) Hvor bliver det spændende :cheerleader3::cheerleader3:

Og vi har i dag også fået en fin bog med billeder fra vores polterabend.

Den er rigtig fin. Dejligt at man kan sætte den i reolen og hive den frem ind i mellem, i stedet for bare at få billederne på cd-rom.

I øvrigt skal vi ned og se fotografens billeder på mandag.

De var egentlig klar i fredags, hvor vi var nede og købe et smart lille kamera til rejsen (det er vandtæt :( spændende!).

Men fotografen selv var ude, og han ville gerne selv vise os dem, så vi venter til mandag.

Der er 200 fik vi at vide! :cheerleader3::loveboard:

0

Tak for alle de søde svar :bearhug:

Vi var også bare så glade. Og følte os begge så godt tilpas, selvom vi sådan var stadset ud.

Og du har helt ret, Jannie: glad-julegris-looket er en sikker indikator på en god bryllupsdag :yeah:

Jeg er altså også bare selv helt vild med hestebilledet.

Tror måske at vi bruger det til takkekortet - hvad synes I?

Ville lidt gerne have dem lavet og sendt inden vi tager på bryllupsrejse, ellers kommer de først ud over en måned efter brylluppet...

Og så er der jo kun godt en uges tid til vores bryllupsrejse til Thailand.

Mon ikke godt man kan skrive det herinde når man har hus-sitter :griner:-

Så I dag har vi købt en "turen går til Sydthailand"-bog :) Hvor bliver det spændende :cheerleader3::cheerleader3:

Og vi har i dag også fået en fin bog med billeder fra vores polterabend.

Den er rigtig fin. Dejligt at man kan sætte den i reolen og hive den frem ind i mellem, i stedet for bare at få billederne på cd-rom.

I øvrigt skal vi ned og se fotografens billeder på mandag.

De var egentlig klar i fredags, hvor vi var nede og købe et smart lille kamera til rejsen (det er vandtæt :( spændende!).

Men fotografen selv var ude, og han ville gerne selv vise os dem, så vi venter til mandag.

Der er 200 fik vi at vide! :cheerleader3::loveboard:

:loveboard: hmm, vi må vist hellere komme i gang med vores :loveboard:

Jeg synes sagtens at I kan bruge hestebilledet som takkekort, især fordi at hestene er så stor en del af jeres liv.

- Men vent lige til du ser fotografens billeder, det kan være at han har et endnu bedre billede af jer og hestene (medmindre han ikke var på, på det tidspunkt..)

Ih, hvor jeg glæder mig til beretning, men regner ikke med at den kommer før jeres rejse, ved selv hvor hurtig tiden går og min er ikke færdig endnu på trods af at vi blev gift en måned før jer.

0

Hej Jannie-altid-på-pletten :loveboard::cheerleader3:

Jo, fotografen var også på pletten under fotograferingen med hestene :)

Heldigvis. For hvis det her amatørfoto er så godt, mon så ikke hans (inkl. redigering) er top dollar :(

Tror måske også vi venter med at vælge til vi har set fotografens billeder.

Men jeg vil bare så gerne i gang.

Skal jo rejse om en uges tid, og inden da har jeg liige et springstævne med hesten fordelt over torsdag, fredag og lørdag :cheerleader3:

Så tid er jo ikke ligefrem det vi har mest af :cheerleader3:

Men ellers må folk vente med deres takkekort...

Har jo en ide om at der skal stå en personlig hilsen i dem. I hvert fald til gæsterne fra festen :loveboard:

0

Annonce ♥

Skønt billede af jer ved hestene. Det bliver sjovt at se, hvordan fotografens billeder ser ud ved hestene. Jeg synes nemlig også, at I kan bruge det eller et andet med hestene på, når de er så stor en del af jeres liv, som de jo er. :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

super flot kage og kanon topfigur, du har lavet

0

Annonce ♥

sikke nogle smukke billeder :blush: Jeg synes det med hestene ville være perfekt som takkekort :thumbsupsmileyanim: Uh, jeg får også dårlig samvittighed nu - vi mangler stadig at sende en del af vores takkekort (dem hvor vi har været til familiekomsammen og lign. har fået dem personligt) :respekt:

Hvor ser I bare glade og smukke ud på billederne - og jeg kan kun istemme hvad Jannie også siger, den dag er der bare dømt glad julegris! Jeg havde helt ondt i mine kinder da dagen var slut :iloveyou:

Ej, hvor er kagen også fin :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Kære Mette!

Hvor er du bare smuk - og hvor ser du og manden bare godt ud sammen! :thumbsupsmileyanim:

Sikke en flot buket! Jeg kan så godt lide dem, som ikke er "tæmmet" - den passer bare perfekt ind i billedet med hestene!!!!!

Rigtig god bryllupsrejse - nyd nu hinanden i fulde drag!

:thumbsupsmileyanim: Anja

0

Iiih hvor ser du godt ud :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim: virkelig smuk :thumbsupsmileyanim:

Skønt at vejret artede sig :cheerleader3: og jeg kan kun nikke genkendende til freden og roen ved karetturen. Det er en helt speciel oplevelse :cheerleader3: og også et meget kært minde i min "bog" :loveboard:

Skønt foto med hestene :rolleyes:

glæder mig til at se flere :loveflag:

krammer

0

Hej Mette!

Hvor sjovt at finde dig herinde! Det er mig, Line, der er veninde med din kusine, Helle!

Jeg er selv først lige startet herinde på Bryllupsklar og dette er faktisk mit første indlæg. Måske splitter jeg det hele af og ødelægger din tråd, fordi jeg ikke helt ved, hvordan jeg gør det her... i så fald beklager jeg :-)

Tillykke med brylluppet - jeg så også dine billeder på facebook, hvor så det bare fantastisk ud!

Knus Line

0