Janniedavid

Jannie & David - 4. april 2009

2,039 indlæg i dette emne

Ja, jeg må vel til det, - at få min egen tråd, lidt skræmmende egentlig.. Men efter at have snuset rundt herinde en lille måned, må jeg at sige at jeg nu er blevet bidt af en gal bryllupsfeber og bare må være med. :cheerleader3:

Indeks

Save the day kort som vi endte med ikke at bruge..

Kjoleinspiration Lidt

Monogram Første udkast

Forlovelsesringen

Monogram Andet udkast

Vores kirke Gladsaxe kirke

Stregtegning af kirken

Vores salmer

Materialer til risposer

Kurv til risposerne

Færdige risposer

Lidt leg med blomster

Mit strømpebånd

Mine diademer

Blomsterinspiration

Brudebuketinspiration

Det oprindelige feststed

Personligt kagebånd og servietbånd

Kageinspiration

Vores kagetop

Fantastiske cookies

Chokofontænehygge hos Mayalu1

Zillahygge med royaltbryllup herhjemme

Zillakreadag her

Zillahygge hos Mayalu1

Bryllups- og asti-hygge her

Asti prøvesmagning

Zillahygge hos Mayalu1 maj 08

Globryllup hos FynboBredahl

Fotolocation Bagsværd sø

Broderet monogram på slør

Kjoleprøvning

Kjoleinspiration

Ny dato og nyt feststed

Menuen

Vores fotograf

Davids tøj

Vores invitationer

Min kjole med modellos i

Min kjole, med mig i den

I kjolen igen, 5. marts 09

Nyt skørt

Taske til dagen

Taske til rejsen

Vores bordløber

Usynlige flydelys

Lysene IRL

Skolekridt til gaveæskerne

Lifesavers til gaveæskerne

Personlige chokolader

Modelbilleder af vores ringe

Ringene IRL

Bryllupsrejsen

Bryllupsmareridt

Kagelinks

Link til billedredigeringstråd

Tråd med Love is

Lidt om mig, - og os

Undertegnede, Jannie, lige blevet 29 (uha kunne næsten ikke få det over mine læber.. øh fingre?!), bosiddende i Bagsværd i et lille års tid. Er ellers fra det mørke nordvest kvarter i København. Har været sammen med David i snart 5 år. Mødte ham på lærerseminariet (Blaagaard) hvor vi begge lavede musical, han stod for musikken og jeg for kostumerne. Vi flyttede sammen 15 måneder senere og købte hus sammen et par år efter. Huset var ren og skær nødvendighed, for til sidst var det meget svært at knibe sig ned på 43 km2 når man ejer 3 symaskiner, lige så mange guitarer, et klaver, trommer, trompeter og hvad der nu ellers hører til. Vi arbejder nu begge som folkeskolelærere, David tog dog lige og aftjente sin værnepligt i søværnets musikkorps inden den virkelige verden bød sig på. Det er svært at sige hvor David stammer fra. han er født i Sverige, flyttede derpå til Fredensborg og har også opholdt sig et par år på Lolland. Han er bette 28 år.

:griner:- Vi skal giftes!

Ja han tog mig faktisk lidt på sengen.. I midten af november var vi på en forlænget weekend i Rom, vi ankom sidst på eftermiddagen til et overskyet og regnfuldt vejr. Efer at have tjekket ind gik vi en tur rundt i byen, for ja godt nok regnede det, men vi var der jo kun nogle dage, så tiden skulle udnyttes.

Inden længe var vi i den ganle bydel og gik rundt ad små stier væk fra hovedvejen. Jeg havde overhovedet ikke set det komme, men på en plads på en forhøjning finder min kære kæreste en tør plet og falder på knæ -HAHA- Her frier han og forærer mig den største diamond ever.

Nu er det så planlagt, - eller det er det overhovedet ikke, men det bliver det vel, at vi skal giftes næste sommer. Formentlig d. 11. juli, men det ligger ikke helt fast endnu..

Jeg glæder mig til at bruge forummet og suge til mig af alle jeres gode ideer!

Jannie

Redigeret af Janniedavid
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han tog dig simpelten på sengen! :fløjt:

:heart:

Velkommen til, Jannie! :cheerleader3:

D.11. juli.... Dér skal jeg sidde og tænke på hvor vildt det er, at det allerede er i morgen, at vi har 1. bryllupsdag! :griner:-

Jeg glæder mig meget til at høre mere om jeres bryllup.

Kærligst Malene -HAHA-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han tog dig simpelten på sengen! :kiss:

:fløjt:

Velkommen til, Jannie! :griner:-

D.11. juli.... Dér skal jeg sidde og tænke på hvor vildt det er, at det allerede er i morgen, at vi har 1. bryllupsdag! -HAHA-

Jeg glæder mig meget til at høre mere om jeres bryllup.

Kærligst Malene :heart:

Jamen, det er da også et rart sted at blive taget :cheerleader3:

Bliver næste helt jaloux når jeg læser at du skal giftes et helt år før mig, lige nu virker mit bryllup MEGET langt væk, men år man så tænker planlægning og penge, så er det vist iorden ;o)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Forresten... I mit næste liv, vil jeg gerne giftes med en svensker :griner:-

:cheerleader3:

Det er sgu iorden, men han er nu kun halv svensk, om det så er godt eller dårligt at det svenske det fulgte med var hang til øl, det må jeg lade andre vurdere -HAHA-

- Og tusind tak for hilsen iøvrigt, dejift med en var velkomst

Redigeret af Janniedavid
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Han tog dig simpelten på sengen! :bed:

:kiss:

Velkommen til, Jannie! :griner:-

D.11. juli.... Dér skal jeg sidde og tænke på hvor vildt det er, at det allerede er i morgen, at vi har 1. bryllupsdag! -HAHA-

Jeg glæder mig meget til at høre mere om jeres bryllup.

Kærligst Malene :heart:

Jamen, det er da også et rart sted at blive taget :cheerleader3:

Bliver næste helt jaloux når jeg læser at du skal giftes et helt år før mig, lige nu virker mit bryllup MEGET langt væk, men år man så tænker planlægning og penge, så er det vist iorden ;o)

Jeg har læst med herinde de sidste 5-6 år og har derfor set flere 100 par blive gift før mig... Der var over 1000 dage tilbage, da jeg startede på at tælle og nu er der under 150... Det er næsten ikke til at forstå.

:fløjt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Velkommen til Jannie -HAHA-:heart: :fløjt:

Hvor er det bare en sød kæreste du har. På knæ midt i regnen :kiss:

Hvis du kan finde noget du kan bruge, er du meget velkommen til at hapse fra min tråd :cheerleader3:

Ja de mænd kan jo godt når de vil, - mere af det tak!

Jeg vil helt sikkert stjæle med arme og ben, - hvorfor opfinde den dybe tallerken hvis den findes i forvejen tænker jeg :griner:-

Tak for velkomsten, kan allered nu mærke at her kommer jeg da til at bruge en masse tid..

Jannie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han tog dig simpelten på sengen! :bed:

:kiss:

Velkommen til, Jannie! :griner:-

D.11. juli.... Dér skal jeg sidde og tænke på hvor vildt det er, at det allerede er i morgen, at vi har 1. bryllupsdag! -HAHA-

Jeg glæder mig meget til at høre mere om jeres bryllup.

Kærligst Malene :heart:

Jamen, det er da også et rart sted at blive taget :cheerleader3:

Bliver næste helt jaloux når jeg læser at du skal giftes et helt år før mig, lige nu virker mit bryllup MEGET langt væk, men år man så tænker planlægning og penge, så er det vist iorden ;o)

Jeg har læst med herinde de sidste 5-6 år og har derfor set flere 100 par blive gift før mig... Der var over 1000 dage tilbage, da jeg startede på at tælle og nu er der under 150... Det er næsten ikke til at forstå.

:fløjt:

Uha det tror jeg ike at jeg ville kunne. De første 2 uger herinde fik jeg virkelig stress af alt det man skulle nå. Nu er jeg så faldet lidt ned igen og stresser kun over at det er så besværligt at finde et sted til festen der ikke koster en bondegård, ja for sådan en har vi ikke..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Velkommen til Jannie :heart: :fløjt: :kiss:

Hvor er det bare en sød kæreste du har. På knæ midt i regnen :hug:

Hvis du kan finde noget du kan bruge, er du meget velkommen til at hapse fra min tråd :cheerleader3:

Ja de mænd kan jo godt når de vil, - mere af det tak!

Jeg vil helt sikkert stjæle med arme og ben, - hvorfor opfinde den dybe tallerken hvis den findes i forvejen tænker jeg :griner:-

Tak for velkomsten, kan allered nu mærke at her kommer jeg da til at bruge en masse tid..

Jannie

Ja det kan de nemlig godt. Personligt tror jeg bare de holder igen med alle de romantiske ting, for at vi tøsser ikke bliver for forvente WHAT IS UP WITH THAT???? :blink: (slet ikke sur over kæresten skulle spille poker i aften, og han tog det som en selvfølge vi da ikke behøvede at være så amerikaniserede og fejre Valentine, hmmmm) :pokey:

:bed: Ja, man starter med lige og kigge rundt herinde, og pludselig er man her 4 gange om dagen -HAHA-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Velkommen til Jannie :heart: :fløjt: :kiss:

Hvor er det bare en sød kæreste du har. På knæ midt i regnen :hug:

Hvis du kan finde noget du kan bruge, er du meget velkommen til at hapse fra min tråd :cheerleader3:

Ja de mænd kan jo godt når de vil, - mere af det tak!

Jeg vil helt sikkert stjæle med arme og ben, - hvorfor opfinde den dybe tallerken hvis den findes i forvejen tænker jeg :griner:-

Tak for velkomsten, kan allered nu mærke at her kommer jeg da til at bruge en masse tid..

Jannie

Ja det kan de nemlig godt. Personligt tror jeg bare de holder igen med alle de romantiske ting, for at vi tøsser ikke bliver for forvente WHAT IS UP WITH THAT???? :blink: (slet ikke sur over kæresten skulle spille poker i aften, og han tog det som en selvfølge vi da ikke behøvede at være så amerikaniserede og fejre Valentine, hmmmm) :pokey:

:bed: Ja, man starter med lige og kigge rundt herinde, og pludselig er man her 4 gange om dagen -HAHA-

Uha, det er jeg allerede :hug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi endelig fået vinterferie. Ikke sådan at arbejde på vestegnen hvor de holder ferie i uge 8, mens alle andre holder det i uge 7.

Egentlig har vi ikke store planer for ugen, men alligevel synes jeg at kalenderen er ved at blive fyldt op med gæster på besøg, male lidt i huset osv, besøge et evt. feststed osv. Men mon ikke at der bliver lidt tid (læs timer) til at nærstudere forumet herinde lidt mere, der er jo stadig så mange ting der ikke er bestemt endnu.

Ja ingenting egentlig. Skal først finde det rigtige feststed - og det er ikke en restaurant for det har pungen ikke råd til. Og så vil jeg hellere selv BESTEMME ALT! Så vi satser på et selskabslokale eller lignende og må så hive venner og familie ind og hjælpe til dagen før :cheerleader3: Torsdag skal vi ud og se på kulturhuset på Bispebjerg bakke. Er spændt på at se det og håber at lokalerne er ok - det er nemlig et af de steder hvor man har lokalet fra fredag til mandag morgen, og det er noget vi godt kan lide. Det der med at man skal være ude kl. 10 søndag morgen er bare way out. :griner:-

- E der i øvrigt nogle der læser med der kender stedet?

Jannie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min ferie er så startet helt fantastisk :loveboard:

Min kommende mand havde bedt mig være hjemme mellem 13 og 16, da DONG ville komme forbi og aftale hvor nogle rør skulle graves ned i indkørslen.

Ja ja, tænkte jeg bare, sådan er det vel. Derfor havde jeg heller ikke de store forventninger da det så ringede på døren, MEN.. udenfor stod min veninde der bor i Australien og jeg havde no idea what so ever,at hun skulle være i landet :bearhug:

Jeg blev selvfølgelig mega overrasket og så fik hun da sin hævn. Jeg gjorde nemlig præcis det samme for snart 2 år siden, altså troppede op ved hendes dør i Sydney, og da reagerede hun endnu værre end jeg. Dog er det ikke så længe siden at vi sidst sås, da hun blev gift her i landet i sommer, så jeg regnede slet ikke med at hun ville komme tilbage så hurtigt.

Jeg har egentlig slet ikke fattet at hun er her, men ih hvor er det dejligt at jeg kan inkludere hende en lille smule i bryllypsplanlægningen og hun har allerede sagt ja til at tage med ud og se på et evt. feststed :hug:

Det er sgu dejligt med sådanne veninder og der er ingen tvivl om at hun er en keeper!

Ville lige dele oplevelsen med jer andre herinde og håber at I også har en lige så god og dejlig veninde eller to :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sikke en skøn veninde :hug: det lyder som en super dejlig overraskelse :loveboard:

Alletiders du har en at tage med ud og kigge på fest steder. Vi kvinder er altså bare lidt bedre til at være entusiastiske på de områder, end vores kære udvalgte. Selvfølgelig sagt helt objektivt :bearhug:

Forresten så ved jeg ikke om du har overvejet et sted som hedder Druegaarden? Du kan se deres hjemmeside her Jeg har været til et par selskaber dernede (Greve) og konceptet er at man lejer et af deres fest lokaler, tager vin, øl og vand med, så klare de maden, servering, oprydning osv. Ville bare lige nævne det da jeg selv syntes det er ret godt, og hvis du ikke lige kendte det..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for beskeder :loveboard:

Ja veninder som hende hænger ikke på træerne, så jeg lover at passe godt på hende!

Ang. lokale, er det nok fordi at manden og jeg har nogle måske lidt urealistiske forventningrer. Vi kunne bare godt tænke os at det var i nærheden, for det er ligesom her vi bor og hvor vi har vores tilhørsforhold. Ja og så bor vores gæser (de fleste ) også i nærheden.

Vu har tjekket Druegården ud (på nettet) og egentlig ser det meget hyggeligt ud, men GREVE.. Nope sorry, det er for langt væk.

Vi har været på havarthi gården til bryllup og sidste weekend til barnedåb. Det er to af vores rigtig gode venner der blev gift der, så selvom at det er skønne lokaler, så er det stadig for langt væk og jeg vil gerne have "mit eget bryllup". Ved godt at det lyder plat, men..

Nu får vi se om lokaler på torsdag er noget. Vi har også allerede set på EGO, hviket var et flot sted. Der var bare så mange ulemper også, så den ligger nu i måske-gruppen. Ih jeg håber at der er bid, men man skal jo aldrig skrue forventningerne op man risikerer bare at blive skuffet og det gider jeg sgu ikke så tidligt i forløbet

:bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sa har jeg fået min første pakke ud af hvad der nok når at blive til mange :super:

Egentlig er det lidt fjollet, men i et svagt øjeblik havde jeg fået bestilt save-the-day kort på nettet. Jeg så en anden bruger herinde som havde dem som visitkort eller magneter og ja, så var jeg solgt. Vores kort er så Kæmpe postkort og ser sådan ud:

Øh, fortsættelse følger, må lige have fat i manden, da filen er for stor...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Sa har jeg fået min første pakke ud af hvad der nok når at blive til mange :thumbsupsmileyanim:

Egentlig er det lidt fjollet, men i et svagt øjeblik havde jeg fået bestilt save-the-day kort på nettet. Jeg så en anden bruger herinde som havde dem som visitkort eller magneter og ja, så var jeg solgt. Vores kort er så Kæmpe postkort og ser sådan ud:

Øh, fortsættelse følger, må lige have fat i manden, da filen er for stor...

Så nu virker det :thumbsupsmileyanim:

Save the date

Her er så mine oversize postkort som vi har tænkt os at bruge som save the day kort

post-32555-1203451846.jpg

Jeg synes at de var så søde og så var de et gratis tilbud så man kun skulle betale portoen, rørende :super:

Som jeg skrev tidligere så er det lidt fjollet, at jeg har bestilt dem, for datoen er slet ikke sikker endnu.. Vi satser på datoen, men har endnu ikke fundet vores feststed og har derfor heller ikke booket kirke, men jeg kunne som sagt ikke stå for dem. Og ja, når nu prisen var, hvad den var, så kan man sgu altid bestille nogle nye, hvis vi kommer ud i en ny dato..

Hvad synes I?

Redigeret af Janniedavid
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer