Janniedavid

Jannie & David - 4. april 2009

2,039 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har ondt i halsen :cheerleader3:

Vågnede her til morgen og min hals føles som sandpapir, det må bare IKKE ske :cheerleader3: Nu håber jeg at det er en 24 timers ting som er overstået lige om lidt. Har planer om at se min veninde fra Australien idag, så hende ikke i går da jetlag'et satte ind og hun var drøntræt, men det var jeg nu også :denmarkflag:

Ellers står denv vist på varm indpakning og en masse thé, hvilket jeg nemt kan klare mens jeg stryger en masse duge eller noget :thumbsupsmileyanim:

David var på PA igår, og var allerede hjemme halv et. Jeg snakkede kun lige kort med ham, da jeg egentlig sov og han var meget fuld, men han havde vist kørt de andre i sænk :denmarkflag: Glæder mig til at høre om den, - især fordi der ude i gangen ligger et militærbælte med en masse tændstikæsker sat fast hele vejen rundt :cheerleader3:

Nå, det var theén jeg kom fra..

God dag til jer alle.

Edited by Janniedavid
0

hihi det lyder da som en spændende PA. Jeg kan godt forstå, at du glæder dig til at høre om den. Del endelig med os :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Jeg håber, at du får bugt med halsen meget hurtigt og husker at passe lidt på dig selv her i den kommende uge.

Tirsdag håber jeg bliver super god og jeg glæder mig meget til at se smukke dig på lørdag. :denmarkflag:

0

Annonce ♥

Åh nej, Jannie, ikke også dig! Jeg har kæmpet med halsen i lang tid nu, og fik så konstateret halsbetændelse for et par dage siden. Sygeplejersken sagde at de har fået rigtig mange ind med både influenza og halsbetændelse i den sidste uges tid. Hvis ikke det går over hurtigt, kunne du jo smutte forbi lægen (jeg gjorde det uden en tid) og blive podet. Hvis det er nu er halsbetændelse kan du jo få pincillin og hurtigt få det bedre.

0

Kære Jannie, hvor er det vildt som tiden bare flyver afsted og nu er der mindre end 1 uge.

Håber du får en hyggelig uge sammen med din veninde,at i har en skøn dag hos frisøren, at resten af bryllupsforberedelserne bare klapper uden at i skal stresse over det

Så vil jeg i mellem tiden vente og glæde mig til at få dig/jer af se på lørdag i din fantastiske kjole :cheerleader3: ... vejret bliver selvfølgelig med strålende solskin :thumbsupsmileyanim: .

:denmarkflag: Malene :denmarkflag:

0

Annonce ♥

Kære Jannie,

Så er der ikke længe til. Jeg håber du får en alletiders uge, hvor du nyder hvert sekund i STOR STIL. Jeg glæder mig til at høre om, hvordan det går op til samt til selve brylluppet. Er så spændt på jeres vegne.

Søndagsknus herfra...

0

Hvor er det dejligt at komme ind til en masse hilsner :unsure:

Jeg tror at jeg for tiden ikke helt har fattet at jeg skal giftes lige om lidt, altså vi snakker 5 dage, det er jo helt vildt :cheerleader3: Det virker næsten uvirkeligt, men mon ikke at virkeligheden går op for mig på et tidspunkt.

Halsen er stadig øm, men ikke så meget som i går, så jeg er lidt afventende mht. lægen. Tropper dog nok op imorgen, hvis det ikk er gået væk, vil jo gherne være helt rask til mit bryllup. Det er så typisk mig at blive syg, jeg gør det også ved ferier osv.

Dagens program er at stryge en masse duge, sy mit slør, lægge Davids bukser op og lave en gæstebog. Kan godt være at jeg ikke når det hele, men vi får se. Imorgen skal jeg på tour de shopping, med frisørtid, ikea, metro mv. Jo jo, der er nok at se til. -Og så er det imorgen aften at bryllupskagen påbegyndes, ih det bliver spændende :rolleyes:

0

Annonce ♥

Hmm, i det mindste lover de tørvejr, hvilket for mig er det vigtigste, men bare en lille smule sol ville også være hyggeligt

post-32555-1238397253.jpg

Det kan heldigvis sagtens nå at ændre sig endnu, så måske er i helt heldige og få smuk blå skyfri himmel :cheerleader3:

0

Puha, én hånd tilbage og jeg er absolut ikke i topform :unsure: Må hellere søge læge imorgen og se hvad han siger. Ikke sikkert at jeg kan få penicillin for måske det bare er noget "let", men prøves skal det.

David kom heldigvis tidligt hjem fra arbejde og overtog strygningen :cheerleader3: da jeg var gået helt død i det. Ellers er der ikke sket så meget. Jeg har anskaffet mig en kan til mit slør, faktisk bare klippet den af et andet slør jeg har, og så har jeg regnet ud, hvordan gæstebogen skal laves..

Hvor er det bare typisk mig og jeg hader mig selv for det. Jeg VIL være rask!!

0

Annonce ♥

iiiiiiiiiih det er 100 år siden jeg har været aktiv på bryllupsklar overhovedet!!!

Men det var da godt jeg nåede det for nu er der kun 5 DAGE TILBAGE!!!!!!!!

Der er simpelthen sket så meget i din tråd, men er fuldstændig forelsket i dine øreringe :cheerleader3:

Håber du ikke får stres, og du bliver rask med det samme! Har hørt at rød solhat hjælper men har aldrig prøvet det...

0

Gæstebog

Så fik jeg smækket en hurtig gæstebog sammen :unsure:

Har ikke det store overskud, så der er ingen "sådan gjorde jeg" billeder.

Bogen er fra Netto og er sølvfarvet og er endt med at se sådan ud:

post-32555-1238440469.jpg

Vi har indsat monogrammet på bagsiden da der bare var "hul igennem".

Først havde jeg kopieret et gæstebogsdigt herinde fra, men David syntes simpelthen at der var for lokumpoetisk, så det endte med meget få linier:

post-32555-1238440546.jpg

Digtet er printet ud på det samme papir som er i vores invitationer og som vores kirkehæfter er lavet af :cheerleader3:

Vi er meget tilfredse med resultatet :rolleyes:

0

Perfekt gæstebog :cheerleader3::unsure::rolleyes: Den ligner vores, så måske er jeg ikke helt habil i mit synspunkt.

Jeg kan tilgengæld rigtig godt lide, at der ikke er et langt digt for, for at være ærlig, så læser folk det sjældent. Jeres to linier vil blive læst og klart smilet af :biggrin:

0