Janniedavid

Jannie & David - 4. april 2009

2,039 posts in this topic

Annonce ♥

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee stoooooooooooooooort tillykke med graviditeten, hvor er det dog bare super dejligt for jer :super::thumbsupsmileyanim: :fløjt:

Og det er da en lille fisk du venter dig :). Min store datter og jeg er også fisk ;) - jeg har faktisk fødselsdag d. 25/2 - så det kan jo være baby og jeg skal dele fødselsdag, hvis du føder en dag før tid :)

Endnu engang tillykke tillykke, hvor er det spændende og dejligt.

Knus fra Anja

0

Annonce ♥

Hvor er I søde tøser :)

Vi er ovenud lykkelige for at det endelig lykkedes og glæder os som små børn til den lille ankommer :super:

Der er rigtig nok en lille fisk vi venter os, men puha februar måned er en meget travl måned i min familie med masser af fødselsdag, inkl. min egen :thumbsupsmileyanim: Men det skal nok gå og måske jeg går lidt over og så bliver det marts :cheerleader3:

Så ja, hele brylupshalløjet er efterhånden glemt, kæmper stadig med at lave fotobogen færdig, er bare ikke tændt på det for nu har jeg et helt andet projekt :)

Glæder mig meget til at finde ud af kønnet for så skal der gang i syningen :fløjt: og så er der jo barnedåb om et års tid, hmm måske det allerede skal planlægges nu eller... ;)

0

Hvor er I søde tøser :cheerleader3:

Vi er ovenud lykkelige for at det endelig lykkedes og glæder os som små børn til den lille ankommer :super:

Der er rigtig nok en lille fisk vi venter os, men puha februar måned er en meget travl måned i min familie med masser af fødselsdag, inkl. min egen :thumbsupsmileyanim: Men det skal nok gå og måske jeg går lidt over og så bliver det marts :cheerleader3:

Så ja, hele brylupshalløjet er efterhånden glemt, kæmper stadig med at lave fotobogen færdig, er bare ikke tændt på det for nu har jeg et helt andet projekt :)

Glæder mig meget til at finde ud af kønnet for så skal der gang i syningen :fløjt: og så er der jo barnedåb om et års tid, hmm måske det allerede skal planlægges nu eller... ;)

TILLYKKE

Du skal da vist ind på barnedåbsklar.dk (spøg til side)

kæmpe tillykke herfra; som de andre siger - det bliver ikke større

knus Sanne :):cheerleader3::cheerleader3:

0

Annonce ♥

Rigtig stort tillykke med den lille i maven :thumbsupsmileyanim:

Sad virkelig og håbede da jeg så din overskrift, og der bredte sig en varme indeni mig da jeg læste det :)

Håber det hele går som planlagt og I om ikke særlig mange måneder står med et perfekt barn i jeres arme.

0

Eeeej, hvor er det bare skønt at læse, Jannie!!!! Jeg har faktisk tænkt på dig for et par dage siden, hvordan det egentlig gik med projekt baby - og så læser jeg her, at det endelig er lykkes for jer.

Hvor er det bare fantastisk! Et stort tillykke!

:):):):):cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::bearhug:

0

Annonce ♥

Hej søde Jannie :cheerleader3:

Kæmpe, kæmpe tillykke med den lille fisk :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::cheerleader3:

Hvor er det bare en dejlig nyhed. Er rigtig glad for at høre at det nu er lykkedes for jer :cheerleader3:

Ønsker dig og David alt mulig held og lykke med jeres lille nye familie! Er sikker på at I får en helt fantastisk lille bebs :thumbsupsmileyanim:

(den kan jo ikke rigtig blive andet med de forældre, vel :) )

Ja, kommer jo ikke lige så tit herinde længere, så jeg havde altså misset din store nyhed :cheerleader3:

Håber at du kan bruge nogle forsinkede lykønskninger :cheerleader3:

0