Guest frukold

Undertøj

20 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har ikke købt undertøj endnu, og venter også lige nogle måneder endnu, da jeg er igang med at tabe mig. Og det ville jo være synd at bruge så mange penge på undertøj, som så måske er for stort på dagen.

Men jeg syntes at dette er en fantastisk tråd der er startet.

Dog syntes jeg, at det ville være en god ide, hvis i ville skrive hvor i har købt det, og også gerne en pris. Så er det måske nemmere, hvis andre falder for det samme, og gerne vil have det. - Bare en tanke.....

Maya

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej

Jeg har efter lang tids forgævet søgning købt dette sæt - i råhvid naturligvis ;) Det er Primadonne og kostede kr. 800,- i alt. Stropperne kan tages af bh'en.

http://www.idlingeri.dk/show_varegruppe_it...4&ItemId=80

Det er et superlækket sæt, der sidder rigtig godt!

Tager I andre forresten et par "reservetrusser" med. Jeg overvejer at være så praktisk og uromantisk at tage et par trusser med, som jeg VED er rare at have på. Tænk nu, hvis de nyindkøbte, flotte og romantiske trusser skarver i flæsket, eller man sveder så meget, at de er helt våde :loveboard:

Bettina

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa

Jeg har ikke købt undertøj endnu - der går også nogle måneder, men jeg vil gerne have en stropløs bh og strømpeholdere, så jeg har kigget på disse to sæt. Det første er fra Triumph og det næste fra Change.

post-29775-1203171222.jpg

post-29775-1203171232.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hejsa.

Nu har jeg endelig fået købt mit undertøj til dagen :loveboard:

Men jeg kunne godt tænke mig at se hvad I andre skal have på, hvis jeg må :bearhug:

Jeg har købt mig dette sæt:

post-30417-1203152259.jpg

Nøj hvor er det flot, hvilket mærke er det, kan stropperne tages af BHen?

Heidi

Hejsa.

Det er Femilet der laver det. Jeg har købt det i Holstebro.

Stropperne kan sagtens tages af.

BH'en koster 399 kr

g-streng/trusser koster 199 kr

Hofteholder koster 249 kr

strømpebånd koster 99 kr.

Synes også selv at det er et lækkert sæt og det er skønt at have på!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa.

Nu har jeg endelig fået købt mit undertøj til dagen :loveboard:

Men jeg kunne godt tænke mig at se hvad I andre skal have på, hvis jeg må :bearhug:

Jeg har købt mig dette sæt:

post-30417-1203152259.jpg

Nøj hvor er det flot, hvilket mærke er det, kan stropperne tages af BHen?

Heidi

Hejsa.

Det er Femilet der laver det. Jeg har købt det i Holstebro.

Stropperne kan sagtens tages af.

BH'en koster 399 kr

g-streng/trusser koster 199 kr

Hofteholder koster 249 kr

strømpebånd koster 99 kr.

Synes også selv at det er et lækkert sæt og det er skønt at have på!!!

øv var lige inde og tjekke sættet, men de har det desværre ikke i min str. -øv

Jeg tror dog jeg kigger lidt på denne BH- jeg tror jeg køber trusser et andet sted, da jeg gerne vil have hotpants på

post-30837-1203173728.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

God idé med denne tråd (siger den gamle brud og blander sig)

Jeg havde først købt et sæt fra Femilet (enten samme sæt som det første her i tråden, eller et der ligner meget), men min kjole var for lav i ryggen, så der måtte en corsage til i stedet.

post-22115-1203196207.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
God idé med denne tråd (siger den gamle brud og blander sig)

Jeg havde først købt et sæt fra Femilet (enten samme sæt som det første her i tråden, eller et der ligner meget), men min kjole var for lav i ryggen, så der måtte en corsage til i stedet.

post-22115-1203196207.jpg

Hvor har du fundet denne cosage henne?? Den ser lækker ud, og manden syntes også hele sættet var 'helt okay'...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa.

Nu har jeg endelig fået købt mit undertøj til dagen :cheerleader3:

Men jeg kunne godt tænke mig at se hvad I andre skal have på, hvis jeg må :cheerleader3:

Jeg har købt mig dette sæt:

post-30417-1203152259.jpg

Sjovt nok... lige præcis dette sæt jeg også skal have på dog ikke hofteholderne.. Super lækkeret at have på

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha.... Ja jeg er begyndt at lure rundt omkring, men vidste at min tilstand kunne være uromantisk når vi skulle giftes. Og ja som de fleste af jer ved så er jeg jo lige blevet gravid, og ved ikke helt hvor smart jeg vil være i selvsiddende og hofteholder... Hehe. Forstil jer en hvalros :cheerleader3:

Havde tænkt mig et bare lækre trusser/hotpants og en pæn BH, selvfølgelig i hvidt eller beige. Venter nok bae et par måneder endnu med at købe, da jeg muligvis kan vokse lidt - faktisk meget.

Endnu være var at jeg læste på babyklar igår at jeg i 22. uge begynder er lægge mælk....ØVØV lige den uge jeg skal giftes i, skal nok overveje nogle ammeindlæg..... Hehe kan i lige se mig komme op i min fine lilly kjole og så er de her formøse våde pletter ved hvert bryst....Øv Øv. :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

Redigeret af Jannice
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I skal da også lige se mit undertøj - det er fra Triumph. Jeg startede med at have købt et par pants (180,-) og BH (350,-), men så fik jeg også lige købt g-streng (180,-), og i weekenden røg hofteholder (249,-) og

strømpebånd (99,-) også lige ned i kurven. Strømperne er fra Wolford (290,- x 2, har købt et par ekstra), De passer ret godt til blonden i undertøjet.

Puhha - det skulle jeg så ikke begynde at regne sammen :cheerleader3:

Først model og så IRL :cheerleader3:

post-29795-1204733865.jpgpost-29795-1204733875.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Puha.... Ja jeg er begyndt at lure rundt omkring, men vidste at min tilstand kunne være uromantisk når vi skulle giftes. Og ja som de fleste af jer ved så er jeg jo lige blevet gravid, og ved ikke helt hvor smart jeg vil være i selvsiddende og hofteholder... Hehe. Forstil jer en hvalros :cheerleader3:

Havde tænkt mig et bare lækre trusser/hotpants og en pæn BH, selvfølgelig i hvidt eller beige. Venter nok bae et par måneder endnu med at købe, da jeg muligvis kan vokse lidt - faktisk meget.

Endnu være var at jeg læste på babyklar igår at jeg i 22. uge begynder er lægge mælk....ØVØV lige den uge jeg skal giftes i, skal nok overveje nogle ammeindlæg..... Hehe kan i lige se mig komme op i min fine lilly kjole og så er de her formøse våde pletter ved hvert bryst....Øv Øv. :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

jeg har nu ikke lækket mælk før efter jeg har født... så hvad gælder for en - er ikke nødvendigvis det sammen for andre ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer