Sign in to follow this  
Followers 0
Guest moster

Hjælp!! Frisør i Odense???

10 posts in this topic

Hej Derude!!

Jeg skal giftes til maj i en lille by mellem Odense og Nyborg og leder med lys og lygte efter én, der kan komme til mig på min bryllupsdag og sætte hår & lægge make-up!!!

Alternativt må jeg tage ind til Odense.

Er der nogen der kan anbefale nogen?? Jeg bor selv i København og kender derfor ingen frisører på Fyn!!

Glæder mig til at høre fra Jer!!! :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Jeg skal til en frisør i Odense der hedder Faces, og ligger på Skibhusvej. Hun har en hjemmeside der hedder faces.dk.

Jeg ved ikke om hun tager ud til folk, men hun er supersød og elsker brudeopsætninger. Hun har en kosmetolog ansat som lægger makeup. Det koster omkring 1500 for hår og makeup inkl. prøve på begge :cheerleader3:

0

jeg kommer også fra København, og har ledt med lys og lygte efter en frisør.

jeg fandt en der holder til i Odense, der hedder søndergaard hairdesign. min prøveopsætning var helt erfekt, og hende der satte mit hår, var bare så sød.

jeg føler mig i helt trygge hænder hos dem.

0

Tusind tak - dem prøver jeg at kontakte!

Er der nogen af jer, der kender en salon, der hedder New Hair Team fra Ansgarsgade i Odense??? De har nemlig givet mig et tilbud på hår og make-up hos mig for 1600,- ...er det dyrt?!?!???

0

Annonce ♥

Tusind tak - dem prøver jeg at kontakte!

Er der nogen af jer, der kender en salon, der hedder New Hair Team fra Ansgarsgade i Odense??? De har nemlig givet mig et tilbud på hår og make-up hos mig for 1600,- ...er det dyrt?!?!???

Jeg kender ikke stedet. Prisen er næsten det samme jeg skal give, så hvis det er inkl prøve på begge, så er det det samme som mit sted :thumbsupsmileyanim:

0

Hej Derude!!

Jeg skal giftes til maj i en lille by mellem Odense og Nyborg og leder med lys og lygte efter én, der kan komme til mig på min bryllupsdag og sætte hår & lægge make-up!!!

Alternativt må jeg tage ind til Odense.

Er der nogen der kan anbefale nogen?? Jeg bor selv i København og kender derfor ingen frisører på Fyn!!

Glæder mig til at høre fra Jer!!! :thumbsupsmileyanim:

Nu blev vi gift på Sjælland, men jeg kan helt sikkert anbefale Trend og Hair i Kongensgade -og særligt frisøren Pernille K. Hun er simpelthen så dygtig! Jeg ved ikke, om hun kører ud.

0

I Langeskov, der ligger lige imellem Nyborg og Odense, er der en frisør der hedder Annie Storm. Hun skal faktisk sætte mit hår og er god. Godt nok er hun en lidt ældre dame, men hun går stadig på kurser for at følge med. Hun har ordet mit både til konfirmation og andre store fester og jeg er meget kræsen med mit hår men har været tilfreds alle gange. Jeg mener hun tager omkring 800-1000 kr for at sætte hår til bryllup, men er ikke helt sikker på prisen.

Lige et forslag, så du måske slipper for turen til Odense :thumbsupsmileyanim:

0

Hej

Jeg fik sat hår og lagt make-up ved Faces på Skibhusvej, da jeg blev gift, og jeg var MEGET tilfreds med resultatet.

Majse (frisøren) lyttede til mine ønsker, og det samme gjorde My (kosmetologen). Jeg fik lavet en prøve på både make-up og frisure, så da dagen oprandt, var der ingen slinger i valsen :cheerleader3:

Den eneste ulempe for dig er, at du er nødt til at tage til Odense, for de kører desværre ikke ud...

Håber du kan bruge svaret :cheerleader3:

Hilsen Babydyr

0

Annonce ♥

Jeg kan også anbefale salon style & Fashion i Ullerslev, der ligger mellem Nyborg og Odense.

Ejeren Signe Dam er knald dygtig og super sød... Om hun kører ud ved jeg ikke om kan aftales.

0

Tusind tak!! Hvor er I altså søde!!

Jeg forhører mig stadig rundt omkring - men nu tror jeg da snart på, at jeg nok skal finde på noget!!

0