stinnebabe

Søren og Stinne d. 9/8-2008

623 indlæg i dette emne

Nu har jeg godtnok ikke fulgt så godt med i din planlægning det sidste stykke tid, men derfor vil jeg alligevel ønske jer

Rigtig mange gange tillykke med bryllupsdagen i dag ! Håber det bliver en skøøøøn dag og at du vil føle dig som den vildeste prinsesse hele dagen igennem!!

Sender masser af tanker til jer begge...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej alle I dejlige fantastiske zillaer! Jeg er så ubeskriveligt lykkelig, træt og mættet og ubeskriveligt forelsket :cheerleader3: Jeg havde en dag der overgik ALLE forventninger jeg overhovedet kunne have haft, og jeg følte mig som den smukkeste brud nogensinde. Mig og min nu ægtemand skal i seng om lidt så vi er friske til at stå op igen kl 1 (!) og så går turen jo til Billund og to uger i solskin, kærlighed og lykke på Cypern.

Glæder mig til at skrive min beretning når vi kommer hjem, og til at vise jer en masse forhåbentligt fantastiske billeder.

Hav det rigtig godt piger :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uhhh hvor pinligt, var sikker på jeg havde skrevet herinde i går :pokey:

:cheerleader3::blink::cheerleader3: STORT tillykke med bryllupsdagen i går :7himmel::pokey:()()

Det lyder jo som om det bare var en perfekt dag og det ene billede viser da ihvertfald bare et lykkeligt ægtepar :cheerleader3:

Glæder mig til at se flere billeder og læse beretning når du kommer hjem.

Knus Christina

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg squ tilbage efter verdens lææængste - og bedste - bryllupsrejse. Jeg er smadderbrun, total forelsket, og lykkelig over endelig at vende tilbage til mit "eget" liv igen. Har drukket en masse champagne, slikket sol, "hygget" med ægtemanden og har svælget i lækker mad!!!! At være gift er fantastisk - selvom jeg ikke helt fatter det endnu!

NÅ! Et par ekstra billeder, som vi har fået over facebook - Glæder mig så meget til at se fotografens :cheerleader3:

Billedet nedenunder er fra vi går ud af kirken - se brudens KÆMPE smil

post-32322-1219779110.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej smukke!

Så er vi begge tilbage igen - nu som gifte kvinder :cheerleader3:

Er det ikke utroligt?? Jeg synes stadig det er vildt surrealistisk og kan ikke helt forstå at det er sket alt sammen :carrot:

Glæder mig til at se flere billeder! :) Venter også spændt på at se billeder fra vores eget.

Knus Nathasia

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer