stinnebabe

Søren og Stinne d. 9/8-2008

623 posts in this topic

Du får lige sådan et :) og et par til søster også :hug::td:

Kan godt se at det er en svær situation, men det vigtigste er at søster og børnene har det godt, - det skriver du jo også selv. Men jeg kan da godt forstå at du er ked af at hun ikke kan deltage. især når I er så tætte.

Man kan måske håbe at hun kan deltage i vielsen, men det må tiden vise, puha 4 måneder er længe at ligge ned.

0

Annonce ♥

Du får lige sådan et :) og et par til søster også :hug::td:

Kan godt se at det er en svær situation, men det vigtigste er at søster og børnene har det godt, - det skriver du jo også selv. Men jeg kan da godt forstå at du er ked af at hun ikke kan deltage. især når I er så tætte.

Man kan måske håbe at hun kan deltage i vielsen, men det må tiden vise, puha 4 måneder er længe at ligge ned.

Det er nemlig det vigtigste - at min lille niece og nevø ligger sikkert og godt :) Jeg har også besluttet mig for at jeg på ingen måde vil sige til søster hvor ked af det jeg er over brylluppet, for hun har godt nok meget om ørerne nu. Man kan jo håbe hun kan blive transporteret på en båre hvis alt andet glipper - eller at hele vielsen bliver optaget, og at jeg så ser den sammen med hende på sygehuset dagen efter.

0

Annonce ♥

Puha stakkels din søster, 4 måneder er godt nok lang tid at ligge ned, men hvis det gør at babyerne kommer raske til verden er det jo det værd :)

Kan sagtens forstå at du er ked af at hun måske ikke kan være tilstede, min egen søster er sat til at føde en uge inden vores bryllup og jeg tænker da også hvad nu hvis, ville være så ked af at hun ikke kan være der sammen med mig. Men ja man kan ikke altid styre alting ;)

Håber på det bedste for din søster og babyerne

Kram

0

Jeg var da lige nødt til at gå ind og lure din kjole, efter at du har kommenteret min så sødt i min salgstråd. (Tak for det :) )

Men din er godt nok også flot...WOW...*SUK*

Ærgerligt med din søster. Håber virkelig at hun kan komme med. Bare til noget af det. :hug:

Edited by shiba
0

Puha stakkels din søster, 4 måneder er godt nok lang tid at ligge ned, men hvis det gør at babyerne kommer raske til verden er det jo det værd :hug:

Kan sagtens forstå at du er ked af at hun måske ikke kan være tilstede, min egen søster er sat til at føde en uge inden vores bryllup og jeg tænker da også hvad nu hvis, ville være så ked af at hun ikke kan være der sammen med mig. Men ja man kan ikke altid styre alting ;)

Håber på det bedste for din søster og babyerne

Kram

Vi må bare krydse fingre for at de kære søstre kan være med :) Tak for din søde hilsen.

0

Jeg var da lige nødt til at gå ind og lure din kjole, efter at du har kommenteret min så sødt i min salgstråd. (Tak for det :) )

Men din er godt nok også flot...WOW...*SUK*

Ærgerligt med din søster. Håber virkelig at hun kan komme med. Bare til noget af det. :td:

Tak, hvor er du sød! Jeg er virkelig også helt sikker på mit valg :hug:

0

Annonce ♥

Ej hvor er det synd for din søster :cheerleader3: , 4 mdr. det er MEGET lang tid at ligge ned, jeg fik selv besked på at jeg skulle gå hjem og lægge min ned den sidste mdr. med min datter, ellers ville jeg blive indlagt, og det synes jeg var længe. :loveboard:

Det er også synd for dig, hvis hun ikke kan komme med, men jeg skal se at du allerede har fundet på en løsning, med video, hvis hun nu ikke kan komme. Jeg håber at hun får det bedre når hun nu kommer til at ligge og slappe af, så hun kan komme med bare til vielsen :) .

:hug::td::)

0

Ej hvor er det synd for din søster :hug: , 4 mdr. det er MEGET lang tid at ligge ned, jeg fik selv besked på at jeg skulle gå hjem og lægge min ned den sidste mdr. med min datter, ellers ville jeg blive indlagt, og det synes jeg var længe. :hug:

Det er også synd for dig, hvis hun ikke kan komme med, men jeg skal se at du allerede har fundet på en løsning, med video, hvis hun nu ikke kan komme. Jeg håber at hun får det bedre når hun nu kommer til at ligge og slappe af, så hun kan komme med bare til vielsen :bearhug: .

:bearhug::bearhug::hug:

Ja, det er godt nok frygtelig lang tid. Det værste for hende er dog, at hun er så nervøs for de to små. Det er jo også pludselig blevet mindre sikkert at de klarer den. Men er selv optimistisk - min nevø og niece klarer den altså, det skal de! Basta!

0

Ja det er da godtnok drønærgeligt med din søster. Jeg synes det med video lyder som en rigtig god idé så kan i jo altid dele aftenen på et andet tidspunkt!

Det er godt nok lang tid at holde sig i ro og være sengeliggende synes jeg, men hvis det er det der skal til for at guldklumperne kommer sikkert til verden så er det jo sådan!

/Chalotte

0

Ja det er da godtnok drønærgeligt med din søster. Jeg synes det med video lyder som en rigtig god idé så kan i jo altid dele aftenen på et andet tidspunkt!

Det er godt nok lang tid at holde sig i ro og være sengeliggende synes jeg, men hvis det er det der skal til for at guldklumperne kommer sikkert til verden så er det jo sådan!

/Chalotte

Ja nemlig - babyernes sikkerhed kommer over alt andet. Så ville heller ikke have at hun vover sig ud, medmindre hun er sikker på at det ikke skader de små - det er dumt at tage chancer. Men der er måske nogle lidt bedre udsigter end først troet. Hun snakker om at de måske kan sætte en gummidims på hendes livmoderhals, der gør at det ikke er så farligt for hende at bevæge sig. Så sandsynligheden for at hun kan komme med til vielsen er steget en lille smule :boohoo:

0

Annonce ♥

/Chalotte

Ja nemlig - babyernes sikkerhed kommer over alt andet. Så ville heller ikke have at hun vover sig ud, medmindre hun er sikker på at det ikke skader de små - det er dumt at tage chancer. Men der er måske nogle lidt bedre udsigter end først troet. Hun snakker om at de måske kan sætte en gummidims på hendes livmoderhals, der gør at det ikke er så farligt for hende at bevæge sig. Så sandsynligheden for at hun kan komme med til vielsen er steget en lille smule :)

ja lad os håber at det kan hjælpe, så hun kan komme med til jeres vielse :boohoo:

0

/Chalotte

Ja nemlig - babyernes sikkerhed kommer over alt andet. Så ville heller ikke have at hun vover sig ud, medmindre hun er sikker på at det ikke skader de små - det er dumt at tage chancer. Men der er måske nogle lidt bedre udsigter end først troet. Hun snakker om at de måske kan sætte en gummidims på hendes livmoderhals, der gør at det ikke er så farligt for hende at bevæge sig. Så sandsynligheden for at hun kan komme med til vielsen er steget en lille smule :cheerleader3:

ja lad os håber at det kan hjælpe, så hun kan komme med til jeres vielse :)

Tak søde :boohoo:

0

Endnu en god nyhed fra søsterfronten: Hun har talt med en af sygeplejerskerne der hvor hun går til check, og hun kunne fortælle at de fleste med hendes problem går tiden ud, og hvis ikke, så kommer de for det meste kun en måned for tidligt. Det er virkelig en dejlig nyhed :boohoo:

0

Hej Stinne

Hvor er det en flot kage du har lavet. Det er da total imponerende når det ligefrem er den første af den slags du har lavet :super:

Kan godt lide måden du har pyntet den på.

Men jeg kan altså ikke forstå hvordan I kan se de der kaniner :blink: Jeg kan kun se tændstikmænner, som holder hinanden i hånden hele vejen rundt :)

Det er nogle virkelig flotte ringe I har fundet!

Jeg har jo åbenbart lige samme smag i ringe som dig/jer :bed: Det er i hvert fald lige den slags vi regner med at få også :blush:

Må man spørge hvor de er købt?

Krydser fingre for at nevøen og niecen holder sig pænt i ro til de er klar til at komme ud i verden.

0

Annonce ♥

Hej Stinne

Hvor er det en flot kage du har lavet. Det er da total imponerende når det ligefrem er den første af den slags du har lavet :loveboard:

Men jeg kan altså ikke forstå hvordan I kan se de der kaniner :cheerleader3: Jeg kan kun se tændstikmænner, som holder hinanden i hånden hele vejen rundt :)

Jeg har jo åbenbart lige samme smag i ringe som dig/jer :blink: Det er i hvert fald lige den slags vi regner med at få også :blush:

Krydser fingre for at nevøen og niecen holder sig pænt i ro til de er klar til at komme ud i verden.

Altså tak for al den ros :super:

Ringene er fra bræmer lovedsign - købt i Hjørring i Visholm, men de har dem rigtig mange steder mener jeg. Er også SÅ forelsket i min ring - og Sørens - men mest min :bed: Det fede er jo, at man kan lave dem som man har lyst med det program de bruger, så de bliver helt ens egen...

0

Hej Stinne

Hvor er det en flot kage du har lavet. Det er da total imponerende når det ligefrem er den første af den slags du har lavet :cheerleader3:

Men jeg kan altså ikke forstå hvordan I kan se de der kaniner :cheerleader3: Jeg kan kun se tændstikmænner, som holder hinanden i hånden hele vejen rundt :lol:

Jeg har jo åbenbart lige samme smag i ringe som dig/jer :hug: Det er i hvert fald lige den slags vi regner med at få også :cheerleader3:

Altså tak for al den ros :hug:

Ringene er fra bræmer lovedsign - købt i Hjørring i Visholm, men de har dem rigtig mange steder mener jeg. Er også SÅ forelsket i min ring - og Sørens - men mest min :kiss: Det fede er jo, at man kan lave dem som man har lyst med det program de bruger, så de bliver helt ens egen...

Ja, det er da fedt at man helt selv kan bestemme.

Det program har jeg faktisk leget lidt med. Og er næsten også nået frem til hvad der måske kunne være sagen :cheerleader3:

Men det gør det altså mere rigtigt at se ringene i virkeligheden (selvf. på billede, men du ved hvad jeg mener) :bearhug:

Dem kan vi vist roligt tænke videre om! Jeres er bare så flotte - især din :carrot:

0

Så er der ellers blevet rykket en del:

Fadøl er bestilt - 6 ankere (eller hvad det nu hedder :lol:) - fire alm og to classic.

Har talt med præsten og aftalt at mødes - har diskuteret nogle salmer med hende allerede - hun sang koncert for mig i telefonen :cheerleader3:

Vi har betalt for maden nu.

Jeg har aftalt møde med fotografen

I morgen skal jeg købe Sørens morgengave

Vi har aftalt at bese feststedet i næste uge, så jeg kan få fundet ud af alle detaljerne og bordplanen

Jeg har bestemt mig for bordkort.

Søren skal have tøj på i morgen (og poltes lørdag, men det ved han selvfølgelig ikke :kiss:)

Alt i alt, så går det altså meget godt vil jeg sige - mangler ikke så frygteligt meget nu. Har stadig ikke noget der ligner nok serveringspersonale, men det må jo gå indtil videre :bearhug:

0

Jeg kom forresten til at tænke på; jeg er blevet så skide hys for tiden! Jeg bliver helt vildt nemt irriteret, og det er faktisk træls... tror I at det er bryllupsnerverne der spøger, eller er det bare en dårlig undskyldning? Jeg synes slet ikke jeg kan kende mig selv - altså bare Søren kommer med et forslag (et åndssvagt et, men alligevel :lol:) så hidser jeg mig op og skælder ud?... Jeg plejer at være blid som et lam - næsten :cheerleader3: Eller... kunne det have noget at gøre med at jeg er kommet på p-piller for nogle måneder siden?... Hmm :bearhug: Andre der kender det?

0

Annonce ♥

Jeg kom forresten til at tænke på; jeg er blevet så skide hys for tiden! Jeg bliver helt vildt nemt irriteret, og det er faktisk træls... tror I at det er bryllupsnerverne der spøger, eller er det bare en dårlig undskyldning? Jeg synes slet ikke jeg kan kende mig selv - altså bare Søren kommer med et forslag (et åndssvagt et, men alligevel :hug: ) så hidser jeg mig op og skælder ud?... Jeg plejer at være blid som et lam - næsten :lol: Eller... kunne det have noget at gøre med at jeg er kommet på p-piller for nogle måneder siden?... Hmm :kiss: Andre der kender det?

:bearhug: Det lyder som om at Stinne godt kan slette "light" i hendes signatur. :hug:

Det går over lige efter brylluppet. :cheerleader3:

Godt at det går godt med din søster!

0

Jeg kom forresten til at tænke på; jeg er blevet så skide hys for tiden! Jeg bliver helt vildt nemt irriteret, og det er faktisk træls... tror I at det er bryllupsnerverne der spøger, eller er det bare en dårlig undskyldning? Jeg synes slet ikke jeg kan kende mig selv - altså bare Søren kommer med et forslag (et åndssvagt et, men alligevel :denmarkflag: ) så hidser jeg mig op og skælder ud?... Jeg plejer at være blid som et lam - næsten :cheerleader3: Eller... kunne det have noget at gøre med at jeg er kommet på p-piller for nogle måneder siden?... Hmm :denmarkflag: Andre der kender det?

:blush: Det lyder som om at Stinne godt kan slette "light" i hendes signatur. :denmarkflag:

Det går over lige efter brylluppet. :thumbsupsmileyanim:

Godt at det går godt med din søster!

Dét tror jeg min lille mand bliver MEGET glad for at høre :cheerleader3:

Og ja, søster har det rigtig godt lige nu. Overværede en halv fodboldkamp på hendes maveskind i eftermiddags - de unger kan godt nok give den gas :denmarkflag:

0

I aften har mig og mopsen været helt alene hjemme - og det har faktisk været hyggeligt - men faaarligt for dankortet :denmarkflag:

Kom dumt dumt dumt til at kigge på H&Ms hjemmeside, og de har jo udsalg - så dér røg lige en tudse. Nååå ja, jeg købte da ikke kun til mig selv - den lille mand får et par badebukser også, så må man vel godt :cheerleader3: Men har købt to rigtig fine kjoler (tænker bryllupsrejse), en buksedragt, hyggebukser, shorts, en uldcardigan, endnu en bikini og et par ekstra klipklappere - og selvfølgelig shortsne til mand :denmarkflag: Ej, har snakket længe om at skulle have sommertøj, så det er vel fint nok... selvom jeg også fik shoppet kjole og en trøje i går :denmarkflag: Hvilket minder mig om - nu er hele outfittet til brylluppet på plads :thumbsupsmileyanim: Købte de her overdrevet søde helt lyseblå blondehipsters til dagen - elsker dem bare! Jeg bliver bare yndig...

Søren er jo i Århus, fordi han skulle finde sit tøj, og han siger at han har fundet et fint sort jakkesæt. Det glæder jeg mig til at se. Han gjorde mig godt nok lidt bekymret da han spurgte mig om ikke en lyseblå skjorte ville være rigtig fin til... Hmm... nej skat, du skal ligesom ikke konfirmeres :blush: Nå, han gav mig da heldigvis ret :denmarkflag:

Glæder mig SÅ meget til at høre i morgen, når han skal poltes. Det er næsten ærgerligt at jeg ikke ser hans reaktion - men hvor er det skægt at han INTET mistænker.

Serveringspersonalet er måske ved at være på plads alligevel! Min mors kollega har sagt at hun rigtig gerne vil, men at hun først vil høre hendes nabo der er prof om hun kan den dag - sådan så det bliver så godt som muligt. Jeg må indrømme at jeg er meget ligeglad efterhånden med HVEM der serverer, bare der er én eller anden.

Jeg har også lige indkøbt vores første rate sprut - 5 flasker Baileys der var på tilbud (overvejer en 6. flaske - festen skulle jo nødig mangle min yndlingsdrik). Vil lige have overblik over hvad sprut vi ellers skal have købt, men det får vi jo - på et tidspunkt. Ved at vi skal have nogle flasker Galliano også, måske noget rom, vodka og gin og ellers Southern Comfort så mig og vennerne kan få nogle shot :cheerleader3:

0