stinnebabe

Søren og Stinne d. 9/8-2008

623 posts in this topic

Annonce ♥

Jeg kan overhovedet ikke huske alt det, jeg ville sige, for der kom mere og mere.

Super flotte smykker - alle sammen, jeg kan godt se, at det kommer til at blive lidt svært at vælge.

Dine bordkort har jeg rost i en anden tråd, men det skader bestemt ikke at gøre det igen. Jeg synes, de er flotte, enkle og de er kommet i min egen inspirationsmappe.

Undertøjet er oh la la og jeg er sikker på, at det kommer til at vække stor begejstring :thumbsupsmileyanim:

To-do-listen er dejlig gennemført og din kagepynt rigtig flot men ja, det bliver dyrt. Pga fragtpriser og tid ville jeg nok undersøge hos Kagekompagniet og Kagebutikken, før jeg bestilte fra udlandet, hvis du ikke allerede har bestilt.

Tak for al rosen - det kan man jo ikke få for meget af :blink:

Jeg køber faktisk pynten hos bageren, for tør nemlig heller ikke risikere at pynten ikke når frem inden. Jeg er også helt overbevist om at det bliver VILDT mange penge det koster, men det er bare så flot - og jeg har fået tilladelse fra den lille mand til at bruge de penge det nu koster :) Har stadig over 1500 kr tilbage í kagebudgettet når bundene og stativ er betalt, og jeg tror ikke fyldet løber op i mere end ca 500 kr. Så ja... så må man gerne frådse :cheerleader3:

0

Bliver noget rigtig fint kagepynt...

God detaljeret liste til serveringspigerne...

Fine smykker og ja, rigtig meget fint i tråden... :thumbsupsmileyanim:

TUSIND tak - er også virkelig så tilfreds med det hele efterhånden :blink:

0

NYE SKO TIL DAGEN

Ja, har tænkt lidt over det, og jeg er blevet enig med mig selv om at jeg ville have nogle andre sko til dagen. Synes de andre er lidt for høje, og at kjolen bliver en smule stumpet med dem, så har igår bestilt et fint lille par fra Friis og co der er et par cm lavere - men mindst lige så fine :thumbsupsmileyanim:

post-32322-1216988513.jpg

0

Annonce ♥

Jeg blev forelsket i netop disse i københavn og vi vandrede rundt 5 tøser i fire timer i mindst 40 skobutikker, men ingen havde dem i str. 37. ringede du bare til hovedkontoret eller hvad? for ja, de er bare vildt fine, prøvede dem i 36 men der var de altså bare et lille nummer for små...var også inde i de skobutik hvor du købte de første sko, men der havde de heler ikke guldsandaler i str. 37 længere :thumbsupsmileyanim:

0

Jeg blev forelsket i netop disse i københavn og vi vandrede rundt 5 tøser i fire timer i mindst 40 skobutikker, men ingen havde dem i str. 37. ringede du bare til hovedkontoret eller hvad? for ja, de er bare vildt fine, prøvede dem i 36 men der var de altså bare et lille nummer for små...var også inde i de skobutik hvor du købte de første sko, men der havde de heler ikke guldsandaler i str. 37 længere :thumbsupsmileyanim:

Jeg bestilte dem faktisk ved Deres.dk - der kan du jo også kigge hvis det er?

0

Annonce ♥

Vi er nu begyndt at støde ind i lidt problemer i forbindelse med brylluppet. Jeg ved ikke om det er nok at kalde det problemer...

Som I har kunnet læse i forummet, er det jo helt sikkert at min storesøster ikke kommer med til festen, og næsten helt udelukket at hun kan komme med i kirken. Det har jeg været utrolig ked af, men har næsten vænnet mig til tanken efterhånden, og glæder mig nu bare over at jeg ved min lille nevø og niece i mavsen bliver passet på.

Nu er der en anden meget betydningsfuld person der ikke kommer med - og ikke nok med det, hun er døende :thumbsupsmileyanim: Det drejer sig om Sørens bedstemor som nu for anden gang inden for en uge er blevet hasteindlagt grundet hjertet. Hun er meget gammel, og har også skrantet længe, så det er ikke et chok. Men den her kvinde har været som en mor for Søren siden hans mor døde da han var helt ung, så det er et meget specielt forhold det drejer sig om. De fleste i familien regner ikke med at hun overlever til efter brylluppet... og det tror Søren og jeg heller ikke. Det er bare så sørgeligt og jeg er så ked af det på Sørens vegne selvom han tager det i stiv arm.

Jeg synes det er så trist at det skal ske nu, men på den anden side er det vel en god ting at der er en glædelig begivenhed til at tage sorgen... eller... Åha! Jeg er bare så trist over det hele. Det tager jo lidt af glæden fra det, og jeg synes det er så synd at Søren nu ikke bare kan gå og glæde sig til brylluppet, men skal være ked af det oveni...

0

Hvor er jeg ked af at læse om Sørens mormor, specielt når de har det bånd imellem sig.... Håber hun er klar i hovedet så hun kan tale med Søren?

Håber ikke der støder mere til din søsters graviditet...

:thumbsupsmileyanim:

0

Hvor er jeg ked af at læse om Sørens mormor, specielt når de har det bånd imellem sig.... Håber hun er klar i hovedet så hun kan tale med Søren?

Håber ikke der støder mere til din søsters graviditet...

:cheerleader3:

Tak :cheerleader3:

Hun er heldigvis frisk nok i hovedet, men han har ikke kunnet komme til at tale med hende siden hun blev indlagt her i weekenden. Det skal lige siges, at de bor mange timers kørsel væk, så det er ikke bare sådan at besøge hende. Men har snakket med Søren om vi ikke skulle køre ned på et tidspunkt her i ugen, bare så han får set hende og sådan.

0

Annonce ♥

Jeg synes godt nok at det hele går mig meget på. Jeg har sådan en knude i maven idag, og jeg kan slet ikke tænke på bryllup uden at blive trist. Det er bare ikke sådan tingene skulle være. Åh gud jeg håber ikke Sørens bedstemor dør nu, hvis bare hun kunne klare den til efter bryllupsrejsen! Det er så skide egoistisk tænkt, men kan bare ikke klare tanken om at Søren skal være så ked af det nu. Åh! Og min søster skulle jo have været med til brylluppet! Vi har talt om det siden vi var helt små - det er ikke rigtigt når hun ikke er med!!!

Er pludselig endnu mere ked af det. Tingene er bare ikke som de skulle være :cheerleader3:

0

Stakkels dig og jer..... kan godt forstå du går rundt med en klump i maven :)

Jeg krydser virkelig fingre for at Sørens bedstemor kan holde sig kørende indtil jeres bryllup. Nogen gange hører man jo at folk får uanede kræfter, hvis de har noget de gerne vil opleve, så man kan jo håbe på det bedste.

Du får i hvert fald en masse kram

:cheerleader3::cheerleader3::loveflag::bearhug::blush:

0

Stakkels dig og jer..... kan godt forstå du går rundt med en klump i maven :)

Jeg krydser virkelig fingre for at Sørens bedstemor kan holde sig kørende indtil jeres bryllup. Nogen gange hører man jo at folk får uanede kræfter, hvis de har noget de gerne vil opleve, så man kan jo håbe på det bedste.

Du får i hvert fald en masse kram

:cheerleader3::cheerleader3::loveflag::bearhug::blush:

Tak, det er altid dejligt med nogle kram :)

Jeg håber virkelig også at hun kan holde til efter dagen - for min lille skat.

0

Annonce ♥

Nå! Det hele skal altså ikke være så trist, det orker jeg ikke! Har arrangeret en rigtig romantisk udflugt for min skat i aften, så vi også kan have det lidt rart, og så han kan tænke på noget andet. Jeg har købt ind til de lækreste sandwich, kolde kartofler med aoli, har købt to af Sørens yndlingsøl og sodavand og lækker kage og pistacienødder... og så tager vi til stranden i aften og spiser. Orker ikke at være så ked af det.

0

Nå! Det hele skal altså ikke være så trist, det orker jeg ikke! Har arrangeret en rigtig romantisk udflugt for min skat i aften, så vi også kan have det lidt rart, og så han kan tænke på noget andet. Jeg har købt ind til de lækreste sandwich, kolde kartofler med aoli, har købt to af Sørens yndlingsøl og sodavand og lækker kage og pistacienødder... og så tager vi til stranden i aften og spiser. Orker ikke at være så ked af det.

Det lyder som en rigtig dejlig måde at komme lidt væk fra alt det dårlige. :cheerleader3:

0

Ved I hvad piger, det var lige hvad vi havde brug for. Vi hyggede os bare så meget og fik talt om ferie, bryllup, de problemer der er og forventninger... og jeg er så småt begyndt at glæde mig igen. Det var bare så hyggeligt at spise vores mad i solen og snakke lige så stille. At om 12 dage er vi mand og kone. Tror mere på at det hele nok skal gå nu, lige meget hvad. Intet af alle de ting der er triste nu ændrer jo på det faktum at jeg skal giftes med min dejlge skat....

0

Annonce ♥

Jeg vågnede op rigtig glad idag. Sådan rigtig positiv og spændt... sommerfuglene er tilbage :cheerleader3: Vi skal op og lære brudevalsen idag og jeg glæder mig ret meget. Uh hvor bliver det vildt at skulle stå helt tæt med Søren og danse som vi gør den 9. Glæder mig!

0

Det var super at danse brudevalsen - tror vi har nogenlunde styr på det - og det var også ret intenst :cheerleader3:

Men humøret er lige dalet igen desværre. Sørens bedste ven har lige meldt afbud :cheerleader3: Vi er sgu bare ikke ramt af held lige for tiden!!! Er så frustreret lige nu, også selvom at der ikke er noget som helst at gøre. Den KAN da bare ikke passe at det skal være sådan??? Nå, men dyb indånding... jeg skal jo stadigvæk giftes med Søren, det er der ikke nogen der kan lave om på..

Vores musik hjælper så heller ikke på humøret. Nu har jeg rykket flere gange for en skriftlig bekræftelse, og den kommer bare ikke!! Forsøgte at ringe ham op igår, og nu tager han ikke telefonen idag. Og det er endda noget der skulle forestille at være et professionelt firma! Er så træt af det hele!!! Skide musikere, hvis de brænder os af er det 2. gang her i planlægningen. Og så er jeg kold - så gider jeg simpelthen ikke mere. Så lejer vi et anlæg og så må det være fint. AAAAARGH jeg er så frustreret!!!!!!!!!!!!!!1

0

Øv med et afbud og så fra hans bedste ven. Er der sygdom, død eller noget i hans familie? Undrer mig bare, sorry.

Skønt med jeres brudevals. Det må være fantastisk og intimt at øve den.

Jeg kan godt forstå, at det med musikken irriterer dig. Det ville have drevet mig til vanvid. Håber der kommer styr på det meget snart og lav evt en playliste, så du har helt ro på, hvis det værst tænkelige skulle ske.

0

Jamen søde Stinne, I er da godt nok ramt af uheld. :blush:

Jeg håber tingene lysner op for jer. Hvor er det skrækkeligt med Sørens bedstemor. Håber på det bedste for hende.

Hvor er det fedt med brudevalsen! Vi skal også have en øvetime imorgen :cheerleader3::cheerleader3::loveflag::bearhug:

Og nu må de da tage sig sammen med musikken!!! :) Håber du snart hører fra dem.

Knus Nathasia

0